Dat weet ik wel zeker, echt wel een sfeermakerquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef 2cv het volgende:
Frans BauerNiet mijn soort muziek, maar alles wat ik van hem hoor is positief. Leuk dat hij meedoet ! Ik denk dat hij de sfeer/stemming er wel in krijgt
![]()
Thnxquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef miieejj het volgende:
[..]
hey roel!
jij maakt mooie foto.s zie het af en toe voorbij komen op twitter
Ja dat waren de eerste paar dagen toenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Er was dacht ik toen iets met iedereen meedansen, alleen stond iedereen gewoon stil
Hij zingt een paar keer Heb Je Even Voor Mij en verder is hij goed voor de sfeer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef 2cv het volgende:
Frans BauerNiet mijn soort muziek, maar alles wat ik van hem hoor is positief. Leuk dat hij meedoet ! Ik denk dat hij de sfeer/stemming er wel in krijgt
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef 2cv het volgende:
![]()
Tetten van Carice?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef StephanL het volgende:
Optreden van Carice, daar wachten we op met zijn allen![]()
sommigen.,quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef Paul het volgende:
Zijn de diehard 3fm slowstjetters nu weer ergens anders sip aan het doen net als vorig jaar?
The night is dark and full of terrors.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef StephanL het volgende:
Optreden van Carice, daar wachten we op met zijn allen![]()
Ik ben er weer, de SR-lurkerquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef Paul het volgende:
Zijn de diehard 3fm slowstjetters nu weer ergens anders sip aan het doen net als vorig jaar?
Geen fan van zijn muziek maar hij is echt tof! En vol humor. Absolute sfeermakerquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, echt wel een sfeermaker.
Waylon.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Nee man. Wil je Jan Kooijemans oid?
Nee hoor, ik ben hier. En Pino. En Wolf.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef Paul het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |