Werk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:38 schreef miieejj het volgende:
[..]
die heeft er op dit moment geen zin in..
die paraplu'squote:Op dinsdag 18 december 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vond het wel 1 van de leukste meetsIn de regen onder een paraplu naar een kroeg lopen en pinnen
En nog was ik door en door nat, ondanks die paraplu
Ehh, daar ben ik niet geweestquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat deden we in die gay bar eigenlijkEen gedeelte was toen ook kwijt
Van jezelf? nihil, dan moet je bieden op die actie.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:42 schreef Spezza19 het volgende:
Een vraagje voor de echte SR kenners... hoe groot achten jullie de kans dat een promo gedraaid wordt als je die door de brievenbus komt gooien?
Jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kon niet meeIk baalde zo enorm...
Mja, ik heb geen 3000 euro liggenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van jezelf? nihil, dan moet je bieden op die actie.
0.0.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:42 schreef Spezza19 het volgende:
Een vraagje voor de echte SR kenners... hoe groot achten jullie de kans dat een promo gedraaid wordt als je die door de brievenbus komt gooien?
Iedereen was naar huis, zal wel een uur of 5 zijn geweest dan behalve Heloef, Naatje en ik. Toen hebben Naatje en ik een ontzettend zieke Heloef op de trein gezetquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh hij is gebleven tot de Mac dicht ging, of waren we je toen al kwijt?
Helaas pindakaas danquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik heb geen 3000 euro liggen
Jij was toch wel in die gaybarquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
die paraplu's![]()
was super gezellig
[..]
Ehh, daar ben ik niet geweestIk moest alweer vet vroeg de laatste trein terug hebben.
OOOHHJAA INDERDAAD!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij was toch wel in die gaybarDat was die eerste kroeg
Toen zat ik eidnelijk met bier, gingen we weg. Heb ik die bier als een gek naar binnen gegoten
Liefhebbers hier dan die hun donatie willen offeren aan het nummer in mijn sig?quote:
Jaquote:
Dat zijn de echte rockers. DIe met het geblondeerde haar is de rebel van het stel. Dat zie je gelijk.quote:
Bahbah. Niet mijn ding.quote:
Wanneer gaan jullie? Alvast veel plezier natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en je woont niet in de buurt![]()
Anders had je mee kunnen rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |