Ken je mij wel?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhmmm geen
Huppel gaat haar dan schamen. maar ik zorg wel dat ik even vooraan kom te staan
Flinke bekrenovatie gehadquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:38 schreef miieejj het volgende:
giel is er wel op verbeterd .. niet zo lelijk meer
Hebben we nog een meet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaan we een bordje maken dan?
Wat gaan we erop zetten
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
Prachtig trouwens toen ik vorig jaar met Naatje nog tot 6 uur 's ochtends in Leiden heb gestaan in de regenwas om 9 uur 's ochtends thuis, 26 uur niet geslapen helemaal dood was ik, toen 3 uur slapen en 8 uur werken
Baasquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
Prachtig trouwens toen ik vorig jaar met Naatje nog tot 6 uur 's ochtends in Leiden heb gestaan in de regenwas om 9 uur 's ochtends thuis, 26 uur niet geslapen helemaal dood was ik, toen 3 uur slapen en 8 uur werken
WE ZIJN ER!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaan we een bordje maken dan?
Wat gaan we erop zetten
Ik ben altijd hyperquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ga je dit jaar weer?
Jij was echt fucking hyper vorig jaar
woow..quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
Toen heb je mij gemeetquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
Juist!quote:
wacht ik ook opquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:40 schreef wolfrolf het volgende:
Is er geen hobbyg33k met uberskills die de 192kbit stream kan syncen met de DJ webcam ofzo?? Zelfs daarop hoor je dat TV geluid.
Ja wat hij half uitgekotst had op de tafel, kom ik beneden leun met mijn hand op de tafel, grijp ik in de kots van heloef! Nee fijn was datquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben altijd hyperHeloef met z'n broodje shoarma ofzoiets
Hij wou ook blijven maar hij nam om 1 uur ofzo toch maar de treinquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wat hij half uitgekotst had op de tafel, kom ik beneden leun met mijn hand op de tafel, grijp ik in de kots van heloef! Nee fijn was dat
Mijn hand heeft nog lang zuur geroken
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:40 schreef wolfrolf het volgende:
Is er geen hobbyg33k met uberskills die de 192kbit stream kan syncen met de DJ webcam ofzo?? Zelfs daarop hoor je dat TV geluid.
Vond het wel 1 van de leukste meetsquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef Joysa het volgende:
Die meet vorig jaar.. vet veel mensen.. iedereen ging overal heen.. niemand was bij elkaarfaye ergens in een steegje
Wat deden we in die gay bar eigenlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef Joysa het volgende:
Die meet vorig jaar.. vet veel mensen.. iedereen ging overal heen.. niemand was bij elkaarfaye ergens in een steegje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |