Die tieten in dat grijs/witte topje zijn idd een beetjequote:Op dinsdag 18 december 2012 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zoveel mooie shots in die UI, en dan die ene, die verpest het
En zo is het maar net.quote:
hap! Enschede is geen gat!! Einde hapquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tja in dat gat gebeurt niet zo vaak iets natuurlijk
dit jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een magere TT weer Ajacied. Ben beter van je gewend.
Ik liet 'm over voor jou Rolfjen.quote:
Nee ik hou me netjes aan de regelsquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik liet 'm over voor jou Rolfjen.
uiteraard was dit een geintjequote:Op dinsdag 18 december 2012 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh help. Daar ga ik mee naar SR
Ja volgens mij wel vaak op tv geweestquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb jou vorig jaar in Leiden op TV gespot
Uhm een paraplu, extra kleding, en drankquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Terug naar SR![]()
CA wat ga je allemaal meenemen naar SR?
denk omdat er nu in het huis nog niets te beleven valt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:33 schreef themauster het volgende:
Heey dat programma van Nederland 3 wordt ook uitgezonden op 101tv dit jaar dus.
Beetje jammer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:33 schreef themauster het volgende:
Het is niet te hopen zeg !quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:33 schreef themauster het volgende:
We hebben een professionele SR-gangerquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhm een paraplu, extra kleding, en drank
gewoon roepen dat je een bom om hebt!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kom echt het plein niet op vrees ik.
Diaantjuhquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:33 schreef Diaan73 het volgende:
Sta je daar? gewoon doorbeukenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:33 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:34 schreef henkde_j het volgende:
Ik krijg zin om met een takje te prikken
Als jij nu eens een ruitje ingooit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, dit is ik denk dat er nu in het huis nog niets te beleven valt.
Vorig jaar was alles nat ondanks mijn parapluquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben een professionele SR-ganger![]()
Wat moet ik meenemen? Behalve jou
Wat voor bord ga ja maken eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
TV maakt echt wel dikker, schrok toen ik mezelf terug zag, dikke kop
Duidelijk te merken hé.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
De FOK!toppers zijn ook weer in dit topic neergestreken zie ik
Wel in een kwartiertje bij elkaar gehaald.quote:
Nee hoor... gewoon 3FMquote:
uhmmm geenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat voor bord ga ja maken eigenlijk?
Ik ga mij langzaam ook weer omtoveren tot SR poster hierquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duidelijk te merken hé.En ze jagen Mint nog weg ook
Zeker.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:37 schreef Evertjan het volgende:
2007 was het leukst omdat Stenders ofc!
Maar Den Haagquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:37 schreef Evertjan het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:37 schreef Evertjan het volgende:
Die is bang van FOK!kers.quote:
Ken je mij wel?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhmmm geen
Huppel gaat haar dan schamen. maar ik zorg wel dat ik even vooraan kom te staan
Flinke bekrenovatie gehadquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:38 schreef miieejj het volgende:
giel is er wel op verbeterd .. niet zo lelijk meer
Hebben we nog een meet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaan we een bordje maken dan?
Wat gaan we erop zetten
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
Prachtig trouwens toen ik vorig jaar met Naatje nog tot 6 uur 's ochtends in Leiden heb gestaan in de regenwas om 9 uur 's ochtends thuis, 26 uur niet geslapen helemaal dood was ik, toen 3 uur slapen en 8 uur werken
Baasquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
Prachtig trouwens toen ik vorig jaar met Naatje nog tot 6 uur 's ochtends in Leiden heb gestaan in de regenwas om 9 uur 's ochtends thuis, 26 uur niet geslapen helemaal dood was ik, toen 3 uur slapen en 8 uur werken
WE ZIJN ER!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaan we een bordje maken dan?
Wat gaan we erop zetten
Ik ben altijd hyperquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ga je dit jaar weer?
Jij was echt fucking hyper vorig jaar
woow..quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
Toen heb je mij gemeetquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
Juist!quote:
wacht ik ook opquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:40 schreef wolfrolf het volgende:
Is er geen hobbyg33k met uberskills die de 192kbit stream kan syncen met de DJ webcam ofzo?? Zelfs daarop hoor je dat TV geluid.
Ja wat hij half uitgekotst had op de tafel, kom ik beneden leun met mijn hand op de tafel, grijp ik in de kots van heloef! Nee fijn was datquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben altijd hyperHeloef met z'n broodje shoarma ofzoiets
Hij wou ook blijven maar hij nam om 1 uur ofzo toch maar de treinquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wat hij half uitgekotst had op de tafel, kom ik beneden leun met mijn hand op de tafel, grijp ik in de kots van heloef! Nee fijn was dat
Mijn hand heeft nog lang zuur geroken
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:40 schreef wolfrolf het volgende:
Is er geen hobbyg33k met uberskills die de 192kbit stream kan syncen met de DJ webcam ofzo?? Zelfs daarop hoor je dat TV geluid.
Vond het wel 1 van de leukste meetsquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef Joysa het volgende:
Die meet vorig jaar.. vet veel mensen.. iedereen ging overal heen.. niemand was bij elkaarfaye ergens in een steegje
Wat deden we in die gay bar eigenlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef Joysa het volgende:
Die meet vorig jaar.. vet veel mensen.. iedereen ging overal heen.. niemand was bij elkaarfaye ergens in een steegje
Nee joh hij is gebleven tot de Mac dicht ging, of waren we je toen al kwijt?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij wou ook blijven maar hij nam om 1 uur ofzo toch maar de trein
gadverrrdammequote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wat hij half uitgekotst had op de tafel, kom ik beneden leun met mijn hand op de tafel, grijp ik in de kots van heloef! Nee fijn was dat
Mijn hand heeft nog lang zuur geroken
Ik kon niet meequote:Op dinsdag 18 december 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vond het wel 1 van de leukste meetsIn de regen onder een paraplu naar een kroeg lopen en pinnen
En nog was ik door en door nat, ondanks die paraplu
Werk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:38 schreef miieejj het volgende:
[..]
die heeft er op dit moment geen zin in..
die paraplu'squote:Op dinsdag 18 december 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vond het wel 1 van de leukste meetsIn de regen onder een paraplu naar een kroeg lopen en pinnen
En nog was ik door en door nat, ondanks die paraplu
Ehh, daar ben ik niet geweestquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat deden we in die gay bar eigenlijkEen gedeelte was toen ook kwijt
Van jezelf? nihil, dan moet je bieden op die actie.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:42 schreef Spezza19 het volgende:
Een vraagje voor de echte SR kenners... hoe groot achten jullie de kans dat een promo gedraaid wordt als je die door de brievenbus komt gooien?
Jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kon niet meeIk baalde zo enorm...
Mja, ik heb geen 3000 euro liggenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van jezelf? nihil, dan moet je bieden op die actie.
0.0.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:42 schreef Spezza19 het volgende:
Een vraagje voor de echte SR kenners... hoe groot achten jullie de kans dat een promo gedraaid wordt als je die door de brievenbus komt gooien?
Iedereen was naar huis, zal wel een uur of 5 zijn geweest dan behalve Heloef, Naatje en ik. Toen hebben Naatje en ik een ontzettend zieke Heloef op de trein gezetquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh hij is gebleven tot de Mac dicht ging, of waren we je toen al kwijt?
Helaas pindakaas danquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik heb geen 3000 euro liggen
Jij was toch wel in die gaybarquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
die paraplu's![]()
was super gezellig
[..]
Ehh, daar ben ik niet geweestIk moest alweer vet vroeg de laatste trein terug hebben.
OOOHHJAA INDERDAAD!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij was toch wel in die gaybarDat was die eerste kroeg
Toen zat ik eidnelijk met bier, gingen we weg. Heb ik die bier als een gek naar binnen gegoten
Liefhebbers hier dan die hun donatie willen offeren aan het nummer in mijn sig?quote:
Jaquote:
Dat zijn de echte rockers. DIe met het geblondeerde haar is de rebel van het stel. Dat zie je gelijk.quote:
Bahbah. Niet mijn ding.quote:
Wanneer gaan jullie? Alvast veel plezier natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en je woont niet in de buurt![]()
Anders had je mee kunnen rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |