Tuurlijkquote:
hey Karina. Ik luister eigenlijk altijd 3FM maar heb bijna geen tijd om hier te posten. Of weet niet wat te posten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]Volgens mij zie ik jou alleen tijdens SR
En zo zielig is Afrika ook weer nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoop niet dat ze illusie hebben dat ze elk kind moeten en kunnen redden. Daar zijn het niet de juiste gebieden voor. Onvoldoende voorzieningen.
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:13 schreef TLC het volgende:
Ah gelukkig is Eric weer mooi opgeknapt na zijn afranseling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:14 schreef Evertjan het volgende:
“Every time I snap my fingers, a child in Africa dies.”BonoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Wie is Erik?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:15 schreef Joooo-pi het volgende:
"Erik, wat kunnen ze concreet met het geld?"
"Een goeie directeur aantrekken met een topsalaris"
Afranseling?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:13 schreef TLC het volgende:
Ah gelukkig is Eric weer mooi opgeknapt na zijn afranseling
Dit geld is een beetje weggegooid we houden de armoede in stand. Maar ja we zijn mensen en die hebben last van empathie natuurlijk. We denken dus: awwwwww die arme kindjesquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:14 schreef PG18 het volgende:
Die Afrikanen zullen vast wel kinderen nodig hebben, maar door die babysterfte tegen te gaan, krijgen we over enkele jaren weer allerlei goede doelen acties om de hongersnood daar tegen te gaan. Dit zorgt alleen maar voor overpopulatie. Ja, het is erg dat er baby's dood gaan, maar we zijn al met te veel mensen op deze aarde. Zorg er eerst maar voor dat iedereen fatsoenlijk te eten krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |