Omdat ze slaven zijnquote:Op zondag 16 december 2012 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom altijd die negers zwart maken?
Wellicht raken ze je tentamen wel kwijtquote:Op zondag 16 december 2012 22:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga mn tentamen zo hard verneuken morgen
Kutzooi. Daar was het me uiteindelijk allemaal om te doen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je daalt nu wel in mijn achting hoor![]()
Hoe is dat nou afgelopen ?quote:Op zondag 16 december 2012 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht raken ze je tentamen wel kwijt
Hoe is dat nou afgelopen?quote:Op zondag 16 december 2012 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht raken ze je tentamen wel kwijt
Moet ook bossaballen, soort van volleybal op een heel groot luchtkussen en twee grote trampolines.quote:Op zondag 16 december 2012 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het je lukt kan dat best relaxed zijn.
Had gisteren makkelijk hoofdpijn.quote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet ook bossaballen, soort van volleybal op een heel groot luchtkussen en twee grote trampolines.
Dus lekker anderhalf uur springen, heb al moeilijk hoofdpijn
Dat klinkt heel erg fout.quote:
Dat gaat hem niet worden nee.quote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet ook bossaballen, soort van volleybal op een heel groot luchtkussen en twee grote trampolines.
Dus lekker anderhalf uur springen, heb al moeilijk hoofdpijn
Is dat goed voor jou of slecht?quote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet het tentamen opnieuw maken zonder dat het zal meetellen als herkansing.
Meest intelligente user hier. Wat denk je zelf?quote:
Die UI van jou lijkt trouwens op verlopen frietvet in een oude krant. Ziet er niet uit man. Doe maar gewoon weer je Strootman UI.quote:Op zondag 16 december 2012 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ook geen nut om erover te speculeren.
WTF.quote:
Ik denk dat je gelijk hebt, Strootmanquote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die UI van jou lijkt trouwens op verlopen frietvet in een oude krant. Ziet er niet uit man. Doe maar gewoon weer je Strootman UI.
LR, krijg een ziekte.quote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, StrootmanDat er vorig jaar een Anita of Strootman discussie speelde
Ik neem aan dat het verplicht is.quote:
De makkelijke versie van Sepak Takraw..quote:
Ik ben blij dat de verkiezingen morgen zijn. Zit wel goed hè pikkebaas.quote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, StrootmanDat er vorig jaar een Anita of Strootman discussie speelde
Clasie > Anita > Strootman.quote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weinig goede indexers meer.quote:Op zondag 16 december 2012 22:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sickbeard + Couchpotato + Headphones = WTF moet je met digitale betaalde diensten.
Al lang toch?quote:
Boeiend, krijg nog steeds 50% korting op alle producten.quote:Op zondag 16 december 2012 22:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sickbeard + Couchpotato + Headphones = WTF moet je met digitale betaalde diensten.
Sickbeard valt reuze mee, die Sickbeard indexer is erg goed (die van Sickbeard zelf). Verder heb ik nu een eigen Newznab server, als je wil installeer ik t wel ff bij je via teamviewer?quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:18 schreef E.H. het volgende:
[..]
Happel houdt van mensen die elkaar de kanker slaan.
Nou nou nou rustig.quote:Op zondag 16 december 2012 22:18 schreef E.H. het volgende:
[..]
Happel houdt van mensen die elkaar de kanker slaan.
Je zit fout hoor. Als het inkomsten betreft tenminste.quote:
Niemand komt aan Maaskantje.quote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou nou rustig.
Denk er aan;
[ afbeelding ]
guzzubuyoek.quote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou nou rustig.
Denk er aan;
[ afbeelding ]
Anita traint iedere dag met bazen als Tiote, Cabaye, Cissé en Baquote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je zit fout hoor. Als het inkomsten betreft tenminste.
Respect moet verdiend worden.quote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou nou rustig.
Denk er aan;
[ afbeelding ]
Nah, is niet nodig. Via dit forum probeert men wat op te zetten. Dat werkt wel redelijk.quote:Op zondag 16 december 2012 22:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sickbeard valt reuze mee, die Sickbeard indexer is erg goed (die van Sickbeard zelf). Verder heb ik nu een eigen Newznab server, als je wil installeer ik t wel ff bij je via teamviewer?
Rechtsback. Enige wat ik zeg Stijn.quote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anita traint iedere dag met bazen als Tiote, Cabaye, Cissé en Ba
Linkje?quote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef E.H. het volgende:
Nah, is niet nodig. Via dit forum probeert men wat op te zetten. Dat werkt wel redelijk.
Volgens Konterman is Anita waardeloos als VM omdat hij bij Ajax al altijd mensen uit zijn rug liet lopen. Tevens was hij altijd de twaalfde man bij Ajax.quote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anita traint iedere dag met bazen als Tiote, Cabaye, Cissé en Ba
Toevallig had hij het bij zijn penis verstopt.quote:Op zondag 16 december 2012 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Bij Studio Voetbal denken ze dat het mogelijk ingestudeerd was. Nee echt joh, hij had het nota bene in zijn broekzak meegenomen
Gelukkig respecteert Ronald de Boer het wel
Bert als in Bert van Marwijk? Los van de serieusheid van je post, de tyfus dat is echt de slechtste analist ooitquote:Op zondag 16 december 2012 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens Konterman is Anita waardeloos als VM omdat hij bij Ajax al altijd mensen uit zijn rug liet lopen. Tevens was hij altijd de twaalfde man bij Ajax.
Aldus Bert. En Bert heeft niet altijd gelijk.
Samen met Dirk Kuyt zou hij een goed zang duo zijn. Soort van Nick en Simon.quote:
Bert Konterman.quote:Op zondag 16 december 2012 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bert als in Bert van Marwijk? Los van de serieusheid van je post, de tyfus dat is echt de slechtste analist ooit
Kontermanquote:Op zondag 16 december 2012 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bert als in Bert van Marwijk?
Bert Konterman. Op RTV Oost. Kun je niet helemaal serieus nemen. Op het Anita gedeelte na dan toch.quote:Op zondag 16 december 2012 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bert als in Bert van Marwijk? Los van de serieusheid van je post, de tyfus dat is echt de slechtste analist ooit
Dan neem ik hem dus nooit meer serieus. Bedankt voor je waarschuwing.quote:Op zondag 16 december 2012 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Bert Konterman.
Ik heb nog nooit zo'n slechte analist gehoord. Buiten dat het een walgelijke vent is, dus ik ben wel een beetje bevooroordeeld.
Vrouwelijke ref ja?quote:
quote:
Oh ok.quote:Op zondag 16 december 2012 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Bert Konterman.
Ik heb nog nooit zo'n slechte analist gehoord. Buiten dat het een walgelijke vent is, dus ik ben wel een beetje bevooroordeeld.
Ja wat?quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Oh ok.
[ afbeelding ]
Wat is deze
Baasquote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef E.H. het volgende:
[..]
DIG / Usenet #25 NewMatrix ready soon.......
Moet je even PM naar TS sturen.
Stevige borstspieren iig.quote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Vrouwelijk" is nogal overdreven.
Ziet er beter uit dan Kate.quote:
Ronald de Boer heeft stevige teksten. Hij vindt dat Feyenoord de punten ook onterecht heeft verkregen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ach, dat zal wel weer het gebruikelijke gekanker worden.
Goeie bril ook.quote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ronald de Boer heeft stevige teksten. Hij vindt dat Feyenoord de punten ook onterecht heeft verkregen.
Wie vindt dat nog meer dan?quote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ronald de Boer heeft stevige teksten. Hij vindt dat Feyenoord de punten ook onterecht heeft verkregen.
Ze zijn verassend positief. Sjek leek het zelfs leuk te vinden dat Feyenoord op 3 punten van nr. 1 staat.quote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar die shit man. Die Gelder ze dikke kop ken ik echt niet hebben.quote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef E.H. het volgende:
[..]
hoeveelquote:Op zondag 16 december 2012 22:35 schreef mrstylo het volgende:
Kan iemand me helpen met school stuff? Moet grammatica verbeteren maar geen zin.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:35 schreef mrstylo het volgende:
Kan iemand me helpen met school stuff? Moet grammatica verbeteren maar geen zin.
Ken je nagaan hoe goed hij is in acterenquote:Op zondag 16 december 2012 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zijn verassend positief. Sjek leek het zelfs leuk te vinden dat Feyenoord op 3 punten van nr. 1 staat.
Dat sowieso. Krijg al braakneigingen bij het zien van zijn kop.quote:Op zondag 16 december 2012 22:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar die shit man. Die Gelder ze dikke kop ken ik echt niet hebben.
Kom maar.quote:Op zondag 16 december 2012 22:35 schreef mrstylo het volgende:
Zouden we niet zo'n MMA figuur kunnen inhuren als heel t Feyenoordtopic wat euro's neerlegt en die gast dan loslaten op Sjek?quote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat sowieso. Krijg al braakneigingen bij het zien van zijn kop.
Regel jij het?quote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zouden we niet zo'n MMA figuur kunnen inhuren als heel t Feyenoordtopic wat euro's neerlegt en die gast dan loslaten op Sjek?.
Kennen ze ook nooit medeplichtigheid aantonen, zijn teveel Fok!kers. Seponeren die shit, net als bij Caland.
Jij hebt er kijk op.quote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Holla is één van de betere spelers uit de eredivisie wob wob wob
Ik vond hem nogal vervelend vandaag en ook niet echt goed.quote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Holla is één van de betere spelers uit de eredivisie wob wob wob
Arno Vermeulenquote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond hem nogal vervelend vandaag en ook niet echt goed.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Typisch het volgende:
Bossen is een debiel, verder wel een aardig weekendje met PSV en Vitesse die faalde.
Volgende week:quote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Typisch het volgende:
Bossen is een debiel, verder wel een aardig weekendje met PSV en Vitesse die faalde.
En toen ging je feyenoord wekker.quote:Op zondag 16 december 2012 22:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Volgende week:
Utrecht - Ajax (Utrecht wint)
NAC - PSV (NAC wint)
AZ - Twente (AZ Wint)
En wij winnen van Groningen. EERSTE BITCHES
Kom op hé.quote:Op zondag 16 december 2012 22:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Volgende week:
NAC - PSV (NAC wint)
AZ - Twente (AZ Wint)
Psv verliest met 20-0?quote:Op zondag 16 december 2012 22:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Volgende week:
NAC - PSV (NAC wint)
AZ - Twente (AZ Wint)
Daar doe je alle debielen mee tekort.quote:
Heerlijk hoe de héle kuip los ging tegen Bossen. Althans, ergens vind ik 't wel zonde voor de man zelf maar het zorgde wel voor sfeer.quote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Typisch het volgende:
Stylo is nogal gevoelig daarvoor. Dadelijk is hij weer 2 weken afwezig.quote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef Saind het volgende:
Godver kutkoerd schiet eens op, ik functioneer op een xtc kater, 3 uur slaap en 8 bier. Ik val zo om ja
Ja kijk. Het zijn niet echt grammaticale fouten. Mijn onderzoekopzet is gewoon ruk.quote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef Saind het volgende:
Godver kutkoerd schiet eens op, ik functioneer op een xtc kater, 3 uur slaap en 8 bier. Ik val zo om ja
Ja, want het is echt STANDAARD dat PSV wint bij NAC (3-1 O JA AUCH)quote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En toen ging je feyenoord wekker.
Doe ff normaal.quote:Op zondag 16 december 2012 22:40 schreef Helpmefok het volgende:
Volgende week:Utrecht - Ajax (Utrecht wint)
Kan ik er iets aan verbeteren? Zo ja, sturen die hapquote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja kijk. Het zijn niet echt grammaticale fouten. Mijn onderzoekopzet is gewoon ruk.
Durf niet te sturen.
Dan staat PSV nog bovenaan, vriend.quote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, want het is echt STANDAARD dat PSV wint bij NAC (3-1 O JA AUCH)
Of Ajax bij Utrecht (6-4 SNAP)
Werkte die idioot dan ook wel zelf erg in de hand...quote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heerlijk hoe de héle kuip los ging tegen Bossen. Althans, ergens vind ik 't wel zonde voor de man zelf maar het zorgde wel voor sfeer.
Doe eens normaal.quote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, want het is echt STANDAARD dat PSV wint bij NAC (3-1 O JA AUCH)
Of Ajax bij Utrecht (6-4 SNAP)
Ohquote:Op zondag 16 december 2012 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arno Vermeulen. Volgens mij is het natafelen vandaag voor de uitzending begonnen. Het is nog slechter dan anders.
Jij was toch fan van Arno?quote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
OhIk ben definitief afgehaakt bij dat programma. Ik heb het nog een tijdje volgehouden om me lekker te ergeren, maar daar heb ik ook geen zin meer in.
Nee valt mee. Maar bedankt voor je hulp.quote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Kan ik er iets aan verbeteren? Zo ja, sturen die hap
Ajax ook tegen Utrecht.quote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
PSV laat altijd punten liggen tegen NAC idd.
Is gewoon zo. Utrecht doet het fucking goed, wedstrijd van het jaar voor hun, etc. Verleden is garantie voor de toekomst etc. etc.quote:
Dus je wilde gewoon aandacht? Goffa manquote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee valt mee. Maar bedankt voor je hulp.
Gedeeld eerste, lekker boeiend boeler.quote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan staat PSV nog bovenaan, vriend.
Weet je nog vorige utrecht ajax?quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Utrecht doet het fucking goed, wedstrijd van het jaar voor hun, etc. Verleden is garantie voor de toekomst etc. etc.
Nee. Want ik zie Vitesse winnen in Heerenveen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan staat PSV nog bovenaan, vriend.
En Ajax tegen Utrecht.quote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
PSV laat altijd punten liggen tegen NAC idd.
Klopt.quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laatste jaren gaat Ajax toch regelmatig onderuit tegen Utrecht.
Onze intelligentie is hem gewoon teveel.quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Dus je wilde gewoon aandacht? Goffa man
quote:
Blijkbaar, jij komt er mee.quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gedeeld eerste, lekker boeiend boeler.
Als je Indi zo rood geeft kun je dat verwachten. In het begin met Omar was het of geel voor hem of een pingel, zo kan ik wel even weg verder gaan qua hoe hij aan het falen was.quote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heerlijk hoe de héle kuip los ging tegen Bossen. Althans, ergens vind ik 't wel zonde voor de man zelf maar het zorgde wel voor sfeer.
Hopelijk organiseren ze ook een lasershow.quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Utrecht doet het fucking goed, wedstrijd van het jaar voor hun, etc. Verleden is garantie voor de toekomst etc. etc.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onze intelligentie is hem gewoon teveel.
Utrecht hoeft zich dit jaar niet te schamen over de resultaten. Dus ze zullen dit jaar hopelijk wat minder inzet tonen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dit jaar wordt het anders.
Nee, maar ik wilde alleen laten merken dat ik iets moet doen dat kut is. Alleen had niet verwacht dat er mensen waren die zich aanbieden.quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Dus je wilde gewoon aandacht? Goffa man
En dan een supporter het veld op die gaat vechten met een cornervlagquote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk organiseren ze ook een lasershow.
Daarom, en Utrecht is fucking goed bezig. Plus, wedstrijd van het jaar tegen ajax etc.quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laatste jaren gaat Ajax toch regelmatig onderuit tegen Utrecht.
Rond die koers zit ik ook.quote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef Saind het volgende:
[..]![]()
Heb gister m'n iq wel echt met 20 punten omlaag gehaald geloof ik, nog maar 160 over
Aandacht dusquote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde alleen laten merken dat ik iets moet doen dat kut is. Alleen had niet verwacht dat er mensen waren die zich aanbieden.
Ja, dat zei je al ja.quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daarom, en Utrecht is fucking goed bezig. Plus, wedstrijd van het jaar tegen ajax etc.
in de beker viel het wel tegen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daarom, en Utrecht is fucking goed bezig. Plus, wedstrijd van het jaar tegen ajax etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even de aandacht weer naar mij toequote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef GGMM het volgende:
Davy is een beetje verdrietig dat HMF terug is.
Nee. Wij winnen in de ArenA en jullie verliezen traditiegetrouw bij Utrecht.quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Je schreeuwt om aandacht.quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even de aandacht weer naar mij toeDoe je ook maar 5x per dag.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in de beker viel het wel tegen.Toen speelden ze écht slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kop op man.quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even de aandacht weer naar mij toeDoe je ook maar 5x per dag.
Is niet echt een vak, maar workshop gedoe. Maar je krijgt wel een studiepunt ervoor.quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Aandacht dus
Wat voor een vak is het?
twitter:Kakhiel twitterde op zondag 16-12-2012 om 21:22:06komt messi bij de dokter zegt de dokter hey jij bent toch messi zegt messi ja reageer retweet
Loopt ie weer te TR'en?quote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef GGMM het volgende:
Davy is een beetje verdrietig dat HMF terug is.
Gewoon gewonnen dit jaarquote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. Wij winnen in de ArenA en jullie verliezen traditiegetrouw bij Utrecht.
Kan je wel genieten van de nieuwe trap van de catacombenquote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kampioenen hè pik.quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oh nee...nu weet ik idd zeker dat Ajax de winst pakt.quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
?quote:Op zondag 16 december 2012 22:47 schreef Typisch het volgende:
twitter:Kakhiel twitterde op zondag 16-12-2012 om 21:22:06komt messi bij de dokter zegt de dokter hey jij bent toch messi zegt messi ja reageer retweet
![]()
Klinkt reeel. Ik zou er sowieso geld op inzetten.quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kutvakken zijn datquote:Op zondag 16 december 2012 22:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is niet echt een vak, maar workshop gedoe. Maar je krijgt wel een studiepunt ervoor.
Krijgt een kratje van me als dat gebeurd.quote:
Allang gedaan gek.quote:Op zondag 16 december 2012 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt reeel. Ik zou er sowieso geld op inzetten.
Wedden?quote:Op zondag 16 december 2012 22:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vorig jaar er HEEL dicht tegenaan geschuurd, dit jaar gaat het gebeuren.
Nee dat heb ik nu nog niet.quote:Op zondag 16 december 2012 22:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Kutvakken zijn dat
Moodboard maken zeker ook?![]()
![]()
![]()
![]()
Zo ben je geboren, kunnen we niets aan doen. Maar daar moeten we jammer genoeg gebruik van maken. Sterkte ermee jongen. De maatschappij, dat ben jij.quote:
Bedankt voor deze bijdrage Stinho. Much appreciated.quote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Het kan ook dat Feyenoord, PSV, Ajax & Twente allemaal op 37 staan volgende week.
Davy durfde niet eens te wedden tegen mij toen ik zei "Feyenoord eindigt boven PSV". Nee, ik moest PER SE zeggen "Feyenoord wordt kampioen"quote:Op zondag 16 december 2012 22:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Krijgt een kratje van me als dat gebeurd.
Is goed. Kratje?quote:
Ik krijg nog 2 kratjes van Logisch als PSV boven Feyenoord eindigtquote:Op zondag 16 december 2012 22:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Krijgt een kratje van me als dat gebeurd.
O hij is niet tegen iedereen zo recalcitrant?quote:Op zondag 16 december 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, blijkt gewoon uit z'n reacties tegen jou de hele dag al.
Tijd voor je pilletje.quote:Op zondag 16 december 2012 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo ben je geboren, kunnen we niets aan doen. Maar daar moeten we jammer genoeg gebruik van maken. Sterkte ermee jongen. De maatschappij, dat ben jij.
Ajax gaat voor de 3e op rij. Dan zien we zure gezichten in Eindje, Rotjeknor, Enskeequote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Davy durfde niet eens te wedden tegen mij toen ik zei "Feyenoord eindigt boven PSV". Nee, ik moest PER SE zeggen "Feyenoord wordt kampioen".
Fucking pussy.Feyenoord Kampioen 2012/2013
Mijn aanbod staat hè.quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Davy durfde niet eens te wedden tegen mij toen ik zei "Feyenoord eindigt boven PSV". Nee, ik moest PER SE zeggen "Feyenoord wordt kampioen".
Hoe laat was dat? Kan het me niet herinneren, toch halve nacht daar geweestquote:
Niet de feiten verdraaien pussy. Jij durfde niet te wedden dat Feyenoord boven PSV zou eindigen. Ik MOEST wedden dat Feyenoord kampioen werd. Engnek.quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik krijg nog 2 kratjes van Logisch als PSV boven Feyenoord eindigt
HMF durfde toen niet te wedden.
Laatste uurtje.quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe laat was dat? Kan het me niet herinneren, toch halve nacht daar geweest
Aids aan mijn oren. Maar brings back some memories.quote:
Wedden dat Feyenoord geen kampioen wordt?quote:
Ik weet een leuke:quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
HMF negeert m'n aanbod om te wedden.
[ afbeelding ]
Al gereageerd gekquote:Op zondag 16 december 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er met jou? Ben je ziek ofzo?quote:Op zondag 16 december 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast waar heb je het over?quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet de feiten verdraaien pussy. Jij durfde niet te wedden dat Feyenoord boven PSV zou eindigen. Ik MOEST wedden dat Feyenoord kampioen werd. Engnek.
Wel fatsoenlijk bier hè. Geen kleintje bavaria.quote:
Zegt de Ajax internethoolie uit Leiden.quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax gaat voor de 3e op rij. Dan zien we zure gezichten in Eindje, Rotjeknor, Enskee
Het is toch 'pok pok pok' ?quote:Op zondag 16 december 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
IK RIEP ALS EERSTE dat wij boven PSV eindigden. Jij durfde die deal niet met mij aan, alleen maar dat Feyenoord kampioen werd wilde je doenquote:Op zondag 16 december 2012 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Gast waar heb je het over?
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...
Als ik dat niet durf waarom doe ik dat hier dan?
Jij riep dat Feyenoord kampioen werd en ik wou daarom wedden maar toen wou jij weer niet
Sinds jouw vertrek probeer ik je enigszins te imiteren zodat de rest niet steeds zo verdrietig is. Vandaar m'n overkill aan meme's.quote:Op zondag 16 december 2012 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is er met jou? Ben je ziek ofzo?
Zo ben ik geboren, zo zal ik sterven. Internetheld Ajacied422.quote:Op zondag 16 december 2012 22:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zegt de Ajax internethoolie uit Leiden.
Bossen heeft de situatie beoordeeld. Jammerdebammer.quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
Hopelijk krijgt Pelle ook nog 1 of 2 wedstrijden, Bosse vergat de rode kaart te geven.
Is al beoordeeld.quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
Hopelijk krijgt Pelle ook nog 1 of 2 wedstrijden, Bosse vergat de rode kaart te geven.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet een leuke:
Als wij kampioen worden doe jij mij een krat.
Als jullie kampioen worden doe ik jullie een krat.
Als we het allebei niet worden, doen we Ajacied beide 1 krat, zodat hij niet achterin de auto van zijn vader bierrestjes hoeft te drinken van een nacht ervoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
jij krijgt van mij een krat oranjeboom.quote:Op zondag 16 december 2012 22:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wel fatsoenlijk bier hè. Geen kleintje bavaria.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Bossen heeft de situatie beoordeeld. Jammerdebammer.
Ja was toch zo zeker? Waarom wou je dan niet wedden?quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
IK RIEP ALS EERSTE dat wij boven PSV eindigden. Jij durfde die deal niet met mij aan, alleen maar dat Feyenoord kampioen werd wilde je doen. Fucking pussy.
Lekker topics modden en openen heel de dag.quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef Doublepain het volgende:
Het leuke is als Ajax kampioen gaat worden dan vieren GGMM en 422 het op FOK!. Tjah, wat een feest
Dat hij grappig is ineens? Eng he.quote:Op zondag 16 december 2012 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is er met jou? Ben je ziek ofzo?
quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doen we. Filmen we allebei uit een andere angle.
Jij bent ook Stylo fan mang.quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds jouw vertrek probeer ik je enigszins te imiteren zodat de rest niet steeds zo verdrietig is. Vandaar m'n overkill aan meme's.
Blablabla ikneukjemoederquote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja was toch zo zeker? Waarom wou je dan niet wedden?
Oh wacht je praat alleen stoer.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds jouw vertrek probeer ik je enigszins te imiteren zodat de rest niet steeds zo verdrietig is. Vandaar m'n overkill aan meme's.
Ik ben altijd grappig. Je vat m'n zeer complexe humor soms gewoon niet.quote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat hij grappig is ineens? Eng he.
Houd jij nou eens op met je 'stoere' gedrag. Jij loopt ook alleen maar reacties uit te dagen met je getroll. Als we je over een uitgebreide mening vragen, geef je niet thuis.quote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja was toch zo zeker? Waarom wou je dan niet wedden?
Oh wacht je praat alleen stoer.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
jij krijgt van mij een krat oranjeboom.
KNFB.quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Bossen heeft de situatie beoordeeld. Jammerdebammer.
Durf dit eens te zeggen tegen de dame die op vrijdagochtend mijn appartementje verlaat.quote:Op zondag 16 december 2012 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik had al gereageerd, lach nou niet om geegee. Dat doet me pijn bro.
Uit jouw mond, schitterend.quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd jij nou eens op met je 'stoere' gedrag. Jij loopt ook alleen maar reacties uit te dagen met je getroll. Als we je over een uitgebreide mening vragen, geef je niet thuis.
Word volwassen.
quote:
Hiero blijkt al uit wat een pussy je was. Zelfs Feyenoord top-2 durfde je niet aan.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jammer dat pussyboiii niet tegen mij durfde.. Ik gaf hem zelfs betere kansen (feyenoord top-2).
Houd toch je bakkes, zo'n persoon ben jij meer. Ga nu maar weer slapenquote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd jij nou eens op met je 'stoere' gedrag. Jij loopt ook alleen maar reacties uit te dagen met je getroll. Als we je over een uitgebreide mening vragen, geef je niet thuis.
Word volwassen.
iddquote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Houd toch je bakkes, zo'n persoon ben jij meer. Ga nu maar weer slapen
Ik doe nooit stoer.quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
Ik voel me nogal buitengesloten als iedereen ruzie maakt zonder mij.
Caland jij loopt ook alleen maar stoer te doen. En dat weet je best.
We haten je.
6-0 verloren.quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja man.
Maar serieus, hoe speelde Depay gisteren?
Het warmlopen van hem was genieten. Je ziet zijn talent er vanaf spatten (zo iets toch?).quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja man.
Davy is echt zo'n dikke vadsige puistenpuber die ik een dzjoek geef en hij crepeert onder mijn voeten. Krijg je weer stille tochten, dit dat.quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Word volwassen.
Weer iets wat grappig is uit jouw mond. Ga je door Stijn?quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeg je ook standaard, kom eens met wat nieuws.
Het volgende grote talent dat niet meer voor PSV wil spelen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het warmlopen van hem was genieten. Je ziet zijn talent er vanaf spatten (zo iets toch?).
Ik vind ook dat je meelift op andere personen, eerst afwachten wat andere posten. Onzeker in je mening. Maar zo ben ik in mijn gedachte.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Typisch het volgende:
Hmf ik moet toegeven, goed weekend om weer in te stappen. Opgefokte PSV'ers dit dat.
Idd.quote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben altijd grappig. Je vat m'n zeer complexe humor soms gewoon niet.
GGMM. Ik ben een grote Nicki Minaj fan als jouwquote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
Ik voel me nogal buitengesloten als iedereen ruzie maakt zonder mij.
Caland jij loopt ook alleen maar stoer te doen. En dat weet je best.
We haten je.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Word volwassen.
Was zeker zwaar.quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een zwakke comeback. Thunderdome was zwaar?
Als hij weg ging, zou ik het terecht vinden.quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Het volgende grote talent dat niet meer voor PSV wil spelen.
Dit is wat ongemakkelijk. Vrouwelijke 14-jarige allez, maar dit...quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Davy is echt zo'n dikke vadsige puistenpuber die ik een dzjoek geef en hij crepeert onder mijn voeten. Krijg je weer stille tochten, dit dat.
IK fucking houd van 422, zo slim voor een 14-jarige
Je probeert weer de dans te ontspringen, zo jammer steeds. Ik pak mijn database erbij.quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weer iets wat grappig is uit jouw mond. Ga je door Stijn?
Het is 'jou', debiel.quote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM. Ik ben een grote Nicki Minaj fan als jouw
We hadden het vandaag nog even over hoe intelligent Stijn is voor zijn leeftijd, remember?quote:
Wil Depay serieus weg?quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Het volgende grote talent dat niet meer voor PSV wil spelen.
Dieptepunt wel dat topic 1000 door een twentefan werd geopend.quote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
Godver wat gaan de topics snel, was dat ook zo tijdens mijn vertrek of komt het stiekem ook een beetje door mij?
Raar dat ik dat beeld altijd heb bij jouquote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Davy is echt zo'n dikke vadsige puistenpuber
BCB mang. Wil niet weg.quote:
Niet. Hoezo? Wat is dit voor raar bruggetje..quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja man.
Klopt ie al lekker?quote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
Godver wat gaan de topics snel, was dat ook zo tijdens mijn vertrek of komt het stiekem ook een beetje door mij?
?quote:
Hier ben je alleen voor gekomen op dit forum.quote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar dat ik dat beeld altijd heb bij jouHeb ik ook nog eens bevestigd gekregen via een DM.
Niemand heeft het door, want niemand weet het. Hij denkt dat alleen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Ik had alleen niet door dat er weer onenigheid was.
Heerlijk.
Komt ook omdat hij in een stimulerende omgeving vertoefd met intellectiaequote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hadden het vandaag nog even over hoe intelligent Stijn is voor zijn leeftijd, remember?
Topventje.
Ik moet mijn werk over 1 uur inleveren.quote:
Gast plak je met je met je boven benen al aan je bureau?quote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
HMF heeft bronnen binnen elke club, dus als hij het niet ontkent is het waar.quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niemand heeft het door, want niemand weet het. Hij denkt dat alleen.
Ja daar gaaan we mooi niet op wachtenquote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, morgen pas. Morph en Raja moeten nog ff online geweest zijn.
Toch raar dat ik elke keer HMF quote maar antwoord krijg van jou.quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier ben je alleen voor gekomen op dit forum.
Hij is nog groter dan die van Sjek op 't moment dat ie over ajax lultquote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
IT'S ON!quote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar dat ik dat beeld altijd heb bij jouHeb ik ook nog eens bevestigd gekregen via een DM.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
OMFG ik krijg net een foto van Davy.
Grappig dat je verwachtingen bijna altijd overeenkomen met de werkelijkheid.
Komt door mij.quote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
Bij mij is gister een stuk tand afgebroken zonder dat ik het opgemerkt heb. Ik ben zieliger.quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik moet mijn werk over 1 uur inleveren.
Hij zou wat meer in het Feyenoord topic moeten komen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt ook omdat hij in een stimulerende omgeving vertoefd met intellectiae
GGMM Weetquote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
HMF heeft bronnen binnen elke club, dus als hij het niet ontkent is het waar.
He papzak, houd je smoel ff tegen Stijn.quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hier ben je alleen voor gekomen op dit forum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stylo. nr. 1 PSV'erquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |