Het volgende grote talent dat niet meer voor PSV wil spelen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het warmlopen van hem was genieten. Je ziet zijn talent er vanaf spatten (zo iets toch?).
Ik vind ook dat je meelift op andere personen, eerst afwachten wat andere posten. Onzeker in je mening. Maar zo ben ik in mijn gedachte.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Typisch het volgende:
Hmf ik moet toegeven, goed weekend om weer in te stappen. Opgefokte PSV'ers dit dat.
Idd.quote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben altijd grappig. Je vat m'n zeer complexe humor soms gewoon niet.
GGMM. Ik ben een grote Nicki Minaj fan als jouwquote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
Ik voel me nogal buitengesloten als iedereen ruzie maakt zonder mij.
Caland jij loopt ook alleen maar stoer te doen. En dat weet je best.
We haten je.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd jij nou eens op met je 'stoere' gedrag. Jij loopt ook alleen maar reacties uit te dagen met je getroll. Als we je over een uitgebreide mening vragen, geef je niet thuis.
Word volwassen.
Was zeker zwaar.quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een zwakke comeback. Thunderdome was zwaar?
Als hij weg ging, zou ik het terecht vinden.quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Het volgende grote talent dat niet meer voor PSV wil spelen.
Dit is wat ongemakkelijk. Vrouwelijke 14-jarige allez, maar dit...quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Davy is echt zo'n dikke vadsige puistenpuber die ik een dzjoek geef en hij crepeert onder mijn voeten. Krijg je weer stille tochten, dit dat.
IK fucking houd van 422, zo slim voor een 14-jarige
Je probeert weer de dans te ontspringen, zo jammer steeds. Ik pak mijn database erbij.quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weer iets wat grappig is uit jouw mond. Ga je door Stijn?
Het is 'jou', debiel.quote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM. Ik ben een grote Nicki Minaj fan als jouw
We hadden het vandaag nog even over hoe intelligent Stijn is voor zijn leeftijd, remember?quote:
Wil Depay serieus weg?quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Het volgende grote talent dat niet meer voor PSV wil spelen.
Dieptepunt wel dat topic 1000 door een twentefan werd geopend.quote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
Godver wat gaan de topics snel, was dat ook zo tijdens mijn vertrek of komt het stiekem ook een beetje door mij?
Raar dat ik dat beeld altijd heb bij jouquote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Davy is echt zo'n dikke vadsige puistenpuber
BCB mang. Wil niet weg.quote:
Niet. Hoezo? Wat is dit voor raar bruggetje..quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja man.
Maar serieus, hoe speelde Depay gisteren?
Klopt ie al lekker?quote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
Godver wat gaan de topics snel, was dat ook zo tijdens mijn vertrek of komt het stiekem ook een beetje door mij?
?quote:
Hier ben je alleen voor gekomen op dit forum.quote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar dat ik dat beeld altijd heb bij jouHeb ik ook nog eens bevestigd gekregen via een DM.
Niemand heeft het door, want niemand weet het. Hij denkt dat alleen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Ik had alleen niet door dat er weer onenigheid was.
Heerlijk.
Komt ook omdat hij in een stimulerende omgeving vertoefd met intellectiaequote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hadden het vandaag nog even over hoe intelligent Stijn is voor zijn leeftijd, remember?
Topventje.
Ik moet mijn werk over 1 uur inleveren.quote:
Gast plak je met je met je boven benen al aan je bureau?quote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
HMF heeft bronnen binnen elke club, dus als hij het niet ontkent is het waar.quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niemand heeft het door, want niemand weet het. Hij denkt dat alleen.
Ja daar gaaan we mooi niet op wachtenquote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, morgen pas. Morph en Raja moeten nog ff online geweest zijn.
Toch raar dat ik elke keer HMF quote maar antwoord krijg van jou.quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier ben je alleen voor gekomen op dit forum.
Hij is nog groter dan die van Sjek op 't moment dat ie over ajax lultquote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
IT'S ON!quote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar dat ik dat beeld altijd heb bij jouHeb ik ook nog eens bevestigd gekregen via een DM.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
OMFG ik krijg net een foto van Davy.
Grappig dat je verwachtingen bijna altijd overeenkomen met de werkelijkheid.
Komt door mij.quote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
Bij mij is gister een stuk tand afgebroken zonder dat ik het opgemerkt heb. Ik ben zieliger.quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik moet mijn werk over 1 uur inleveren.
Hij zou wat meer in het Feyenoord topic moeten komen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt ook omdat hij in een stimulerende omgeving vertoefd met intellectiae
GGMM Weetquote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
HMF heeft bronnen binnen elke club, dus als hij het niet ontkent is het waar.
He papzak, houd je smoel ff tegen Stijn.quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hier ben je alleen voor gekomen op dit forum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stylo. nr. 1 PSV'erquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |