Wedden dat Feyenoord geen kampioen wordt?quote:
Ik weet een leuke:quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
HMF negeert m'n aanbod om te wedden.
[ afbeelding ]
Al gereageerd gekquote:Op zondag 16 december 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er met jou? Ben je ziek ofzo?quote:Op zondag 16 december 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Davy durfde niet eens te wedden tegen mij toen ik zei "Feyenoord eindigt boven PSV". Nee, ik moest PER SE zeggen "Feyenoord wordt kampioen".
Fucking pussy.Feyenoord Kampioen 2012/2013
Gast waar heb je het over?quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet de feiten verdraaien pussy. Jij durfde niet te wedden dat Feyenoord boven PSV zou eindigen. Ik MOEST wedden dat Feyenoord kampioen werd. Engnek.
Wel fatsoenlijk bier hè. Geen kleintje bavaria.quote:
Zegt de Ajax internethoolie uit Leiden.quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax gaat voor de 3e op rij. Dan zien we zure gezichten in Eindje, Rotjeknor, Enskee
Het is toch 'pok pok pok' ?quote:Op zondag 16 december 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
IK RIEP ALS EERSTE dat wij boven PSV eindigden. Jij durfde die deal niet met mij aan, alleen maar dat Feyenoord kampioen werd wilde je doenquote:Op zondag 16 december 2012 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Gast waar heb je het over?
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...
Als ik dat niet durf waarom doe ik dat hier dan?
Jij riep dat Feyenoord kampioen werd en ik wou daarom wedden maar toen wou jij weer niet
Sinds jouw vertrek probeer ik je enigszins te imiteren zodat de rest niet steeds zo verdrietig is. Vandaar m'n overkill aan meme's.quote:Op zondag 16 december 2012 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is er met jou? Ben je ziek ofzo?
Zo ben ik geboren, zo zal ik sterven. Internetheld Ajacied422.quote:Op zondag 16 december 2012 22:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zegt de Ajax internethoolie uit Leiden.
Bossen heeft de situatie beoordeeld. Jammerdebammer.quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
Hopelijk krijgt Pelle ook nog 1 of 2 wedstrijden, Bosse vergat de rode kaart te geven.
Is al beoordeeld.quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
Hopelijk krijgt Pelle ook nog 1 of 2 wedstrijden, Bosse vergat de rode kaart te geven.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet een leuke:
Als wij kampioen worden doe jij mij een krat.
Als jullie kampioen worden doe ik jullie een krat.
Als we het allebei niet worden, doen we Ajacied beide 1 krat, zodat hij niet achterin de auto van zijn vader bierrestjes hoeft te drinken van een nacht ervoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
jij krijgt van mij een krat oranjeboom.quote:Op zondag 16 december 2012 22:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wel fatsoenlijk bier hè. Geen kleintje bavaria.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Bossen heeft de situatie beoordeeld. Jammerdebammer.
Ja was toch zo zeker? Waarom wou je dan niet wedden?quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
IK RIEP ALS EERSTE dat wij boven PSV eindigden. Jij durfde die deal niet met mij aan, alleen maar dat Feyenoord kampioen werd wilde je doen. Fucking pussy.
Lekker topics modden en openen heel de dag.quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef Doublepain het volgende:
Het leuke is als Ajax kampioen gaat worden dan vieren GGMM en 422 het op FOK!. Tjah, wat een feest
Dat hij grappig is ineens? Eng he.quote:Op zondag 16 december 2012 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is er met jou? Ben je ziek ofzo?
quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doen we. Filmen we allebei uit een andere angle.
Jij bent ook Stylo fan mang.quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds jouw vertrek probeer ik je enigszins te imiteren zodat de rest niet steeds zo verdrietig is. Vandaar m'n overkill aan meme's.
Blablabla ikneukjemoederquote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja was toch zo zeker? Waarom wou je dan niet wedden?
Oh wacht je praat alleen stoer.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds jouw vertrek probeer ik je enigszins te imiteren zodat de rest niet steeds zo verdrietig is. Vandaar m'n overkill aan meme's.
Ik ben altijd grappig. Je vat m'n zeer complexe humor soms gewoon niet.quote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat hij grappig is ineens? Eng he.
Houd jij nou eens op met je 'stoere' gedrag. Jij loopt ook alleen maar reacties uit te dagen met je getroll. Als we je over een uitgebreide mening vragen, geef je niet thuis.quote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja was toch zo zeker? Waarom wou je dan niet wedden?
Oh wacht je praat alleen stoer.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
jij krijgt van mij een krat oranjeboom.
KNFB.quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Bossen heeft de situatie beoordeeld. Jammerdebammer.
Durf dit eens te zeggen tegen de dame die op vrijdagochtend mijn appartementje verlaat.quote:Op zondag 16 december 2012 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik had al gereageerd, lach nou niet om geegee. Dat doet me pijn bro.
Uit jouw mond, schitterend.quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd jij nou eens op met je 'stoere' gedrag. Jij loopt ook alleen maar reacties uit te dagen met je getroll. Als we je over een uitgebreide mening vragen, geef je niet thuis.
Word volwassen.
quote:
Hiero blijkt al uit wat een pussy je was. Zelfs Feyenoord top-2 durfde je niet aan.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jammer dat pussyboiii niet tegen mij durfde.. Ik gaf hem zelfs betere kansen (feyenoord top-2).
Houd toch je bakkes, zo'n persoon ben jij meer. Ga nu maar weer slapenquote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd jij nou eens op met je 'stoere' gedrag. Jij loopt ook alleen maar reacties uit te dagen met je getroll. Als we je over een uitgebreide mening vragen, geef je niet thuis.
Word volwassen.
iddquote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Houd toch je bakkes, zo'n persoon ben jij meer. Ga nu maar weer slapen
Ik doe nooit stoer.quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
Ik voel me nogal buitengesloten als iedereen ruzie maakt zonder mij.
Caland jij loopt ook alleen maar stoer te doen. En dat weet je best.
We haten je.
6-0 verloren.quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja man.
Maar serieus, hoe speelde Depay gisteren?
Het warmlopen van hem was genieten. Je ziet zijn talent er vanaf spatten (zo iets toch?).quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja man.
Maar serieus, hoe speelde Depay gisteren?
Davy is echt zo'n dikke vadsige puistenpuber die ik een dzjoek geef en hij crepeert onder mijn voeten. Krijg je weer stille tochten, dit dat.quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Word volwassen.
Weer iets wat grappig is uit jouw mond. Ga je door Stijn?quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeg je ook standaard, kom eens met wat nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |