quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in de beker viel het wel tegen.Toen speelden ze écht slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kop op man.quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even de aandacht weer naar mij toeDoe je ook maar 5x per dag.
Is niet echt een vak, maar workshop gedoe. Maar je krijgt wel een studiepunt ervoor.quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Aandacht dus
Wat voor een vak is het?
twitter:Kakhiel twitterde op zondag 16-12-2012 om 21:22:06komt messi bij de dokter zegt de dokter hey jij bent toch messi zegt messi ja reageer retweet
Loopt ie weer te TR'en?quote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef GGMM het volgende:
Davy is een beetje verdrietig dat HMF terug is.
Gewoon gewonnen dit jaarquote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. Wij winnen in de ArenA en jullie verliezen traditiegetrouw bij Utrecht.
Kan je wel genieten van de nieuwe trap van de catacombenquote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kampioenen hè pik.quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oh nee...nu weet ik idd zeker dat Ajax de winst pakt.quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dit jaar wordt het anders.
?quote:Op zondag 16 december 2012 22:47 schreef Typisch het volgende:
twitter:Kakhiel twitterde op zondag 16-12-2012 om 21:22:06komt messi bij de dokter zegt de dokter hey jij bent toch messi zegt messi ja reageer retweet
![]()
Klinkt reeel. Ik zou er sowieso geld op inzetten.quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kutvakken zijn datquote:Op zondag 16 december 2012 22:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is niet echt een vak, maar workshop gedoe. Maar je krijgt wel een studiepunt ervoor.
Krijgt een kratje van me als dat gebeurd.quote:
Allang gedaan gek.quote:Op zondag 16 december 2012 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt reeel. Ik zou er sowieso geld op inzetten.
Wedden?quote:Op zondag 16 december 2012 22:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vorig jaar er HEEL dicht tegenaan geschuurd, dit jaar gaat het gebeuren.
Nee dat heb ik nu nog niet.quote:Op zondag 16 december 2012 22:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Kutvakken zijn dat
Moodboard maken zeker ook?![]()
![]()
![]()
![]()
Zo ben je geboren, kunnen we niets aan doen. Maar daar moeten we jammer genoeg gebruik van maken. Sterkte ermee jongen. De maatschappij, dat ben jij.quote:
Bedankt voor deze bijdrage Stinho. Much appreciated.quote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Het kan ook dat Feyenoord, PSV, Ajax & Twente allemaal op 37 staan volgende week.
Davy durfde niet eens te wedden tegen mij toen ik zei "Feyenoord eindigt boven PSV". Nee, ik moest PER SE zeggen "Feyenoord wordt kampioen"quote:Op zondag 16 december 2012 22:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Krijgt een kratje van me als dat gebeurd.
Is goed. Kratje?quote:
Ik krijg nog 2 kratjes van Logisch als PSV boven Feyenoord eindigtquote:Op zondag 16 december 2012 22:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Krijgt een kratje van me als dat gebeurd.
O hij is niet tegen iedereen zo recalcitrant?quote:Op zondag 16 december 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, blijkt gewoon uit z'n reacties tegen jou de hele dag al.
Tijd voor je pilletje.quote:Op zondag 16 december 2012 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo ben je geboren, kunnen we niets aan doen. Maar daar moeten we jammer genoeg gebruik van maken. Sterkte ermee jongen. De maatschappij, dat ben jij.
Ajax gaat voor de 3e op rij. Dan zien we zure gezichten in Eindje, Rotjeknor, Enskeequote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Davy durfde niet eens te wedden tegen mij toen ik zei "Feyenoord eindigt boven PSV". Nee, ik moest PER SE zeggen "Feyenoord wordt kampioen".
Fucking pussy.Feyenoord Kampioen 2012/2013
Mijn aanbod staat hè.quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Davy durfde niet eens te wedden tegen mij toen ik zei "Feyenoord eindigt boven PSV". Nee, ik moest PER SE zeggen "Feyenoord wordt kampioen".
Fucking pussy.Feyenoord Kampioen 2012/2013
Hoe laat was dat? Kan het me niet herinneren, toch halve nacht daar geweestquote:
Niet de feiten verdraaien pussy. Jij durfde niet te wedden dat Feyenoord boven PSV zou eindigen. Ik MOEST wedden dat Feyenoord kampioen werd. Engnek.quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik krijg nog 2 kratjes van Logisch als PSV boven Feyenoord eindigt
HMF durfde toen niet te wedden.
Laatste uurtje.quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe laat was dat? Kan het me niet herinneren, toch halve nacht daar geweest
Aids aan mijn oren. Maar brings back some memories.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |