Niet. Hoezo? Wat is dit voor raar bruggetje..quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja man.
Maar serieus, hoe speelde Depay gisteren?
Klopt ie al lekker?quote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
Godver wat gaan de topics snel, was dat ook zo tijdens mijn vertrek of komt het stiekem ook een beetje door mij?
?quote:
Hier ben je alleen voor gekomen op dit forum.quote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar dat ik dat beeld altijd heb bij jouHeb ik ook nog eens bevestigd gekregen via een DM.
Niemand heeft het door, want niemand weet het. Hij denkt dat alleen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Ik had alleen niet door dat er weer onenigheid was.
Heerlijk.
Komt ook omdat hij in een stimulerende omgeving vertoefd met intellectiaequote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hadden het vandaag nog even over hoe intelligent Stijn is voor zijn leeftijd, remember?
Topventje.
Ik moet mijn werk over 1 uur inleveren.quote:
Gast plak je met je met je boven benen al aan je bureau?quote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
Godver wat gaan de topics snel, was dat ook zo tijdens mijn vertrek of komt het stiekem ook een beetje door mij?
HMF heeft bronnen binnen elke club, dus als hij het niet ontkent is het waar.quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niemand heeft het door, want niemand weet het. Hij denkt dat alleen.
Ja daar gaaan we mooi niet op wachtenquote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, morgen pas. Morph en Raja moeten nog ff online geweest zijn.
Toch raar dat ik elke keer HMF quote maar antwoord krijg van jou.quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier ben je alleen voor gekomen op dit forum.
Hij is nog groter dan die van Sjek op 't moment dat ie over ajax lultquote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
IT'S ON!quote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar dat ik dat beeld altijd heb bij jouHeb ik ook nog eens bevestigd gekregen via een DM.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
OMFG ik krijg net een foto van Davy.
Grappig dat je verwachtingen bijna altijd overeenkomen met de werkelijkheid.
Komt door mij.quote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
Bij mij is gister een stuk tand afgebroken zonder dat ik het opgemerkt heb. Ik ben zieliger.quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik moet mijn werk over 1 uur inleveren.
Hij zou wat meer in het Feyenoord topic moeten komen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt ook omdat hij in een stimulerende omgeving vertoefd met intellectiae
GGMM Weetquote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
HMF heeft bronnen binnen elke club, dus als hij het niet ontkent is het waar.
He papzak, houd je smoel ff tegen Stijn.quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hier ben je alleen voor gekomen op dit forum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stylo. nr. 1 PSV'erquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |