Rechtsback. Enige wat ik zeg Stijn.quote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anita traint iedere dag met bazen als Tiote, Cabaye, Cissé en Ba
Linkje?quote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef E.H. het volgende:
Nah, is niet nodig. Via dit forum probeert men wat op te zetten. Dat werkt wel redelijk.
Volgens Konterman is Anita waardeloos als VM omdat hij bij Ajax al altijd mensen uit zijn rug liet lopen. Tevens was hij altijd de twaalfde man bij Ajax.quote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anita traint iedere dag met bazen als Tiote, Cabaye, Cissé en Ba
Toevallig had hij het bij zijn penis verstopt.quote:Op zondag 16 december 2012 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Bij Studio Voetbal denken ze dat het mogelijk ingestudeerd was. Nee echt joh, hij had het nota bene in zijn broekzak meegenomen
Gelukkig respecteert Ronald de Boer het wel
Bert als in Bert van Marwijk? Los van de serieusheid van je post, de tyfus dat is echt de slechtste analist ooitquote:Op zondag 16 december 2012 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens Konterman is Anita waardeloos als VM omdat hij bij Ajax al altijd mensen uit zijn rug liet lopen. Tevens was hij altijd de twaalfde man bij Ajax.
Aldus Bert. En Bert heeft niet altijd gelijk.
Samen met Dirk Kuyt zou hij een goed zang duo zijn. Soort van Nick en Simon.quote:
Bert Konterman.quote:Op zondag 16 december 2012 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bert als in Bert van Marwijk? Los van de serieusheid van je post, de tyfus dat is echt de slechtste analist ooit
Kontermanquote:Op zondag 16 december 2012 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bert als in Bert van Marwijk?
Bert Konterman. Op RTV Oost. Kun je niet helemaal serieus nemen. Op het Anita gedeelte na dan toch.quote:Op zondag 16 december 2012 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bert als in Bert van Marwijk? Los van de serieusheid van je post, de tyfus dat is echt de slechtste analist ooit
Dan neem ik hem dus nooit meer serieus. Bedankt voor je waarschuwing.quote:Op zondag 16 december 2012 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Bert Konterman.
Ik heb nog nooit zo'n slechte analist gehoord. Buiten dat het een walgelijke vent is, dus ik ben wel een beetje bevooroordeeld.
Vrouwelijke ref ja?quote:
quote:
Oh ok.quote:Op zondag 16 december 2012 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Bert Konterman.
Ik heb nog nooit zo'n slechte analist gehoord. Buiten dat het een walgelijke vent is, dus ik ben wel een beetje bevooroordeeld.
Ja wat?quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Oh ok.
[ afbeelding ]
Wat is deze
Baasquote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef E.H. het volgende:
[..]
DIG / Usenet #25 NewMatrix ready soon.......
Moet je even PM naar TS sturen.
Stevige borstspieren iig.quote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Vrouwelijk" is nogal overdreven.
Ziet er beter uit dan Kate.quote:
Ronald de Boer heeft stevige teksten. Hij vindt dat Feyenoord de punten ook onterecht heeft verkregen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ach, dat zal wel weer het gebruikelijke gekanker worden.
Goeie bril ook.quote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ronald de Boer heeft stevige teksten. Hij vindt dat Feyenoord de punten ook onterecht heeft verkregen.
Wie vindt dat nog meer dan?quote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ronald de Boer heeft stevige teksten. Hij vindt dat Feyenoord de punten ook onterecht heeft verkregen.
Ze zijn verassend positief. Sjek leek het zelfs leuk te vinden dat Feyenoord op 3 punten van nr. 1 staat.quote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar die shit man. Die Gelder ze dikke kop ken ik echt niet hebben.quote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef E.H. het volgende:
[..]
hoeveelquote:Op zondag 16 december 2012 22:35 schreef mrstylo het volgende:
Kan iemand me helpen met school stuff? Moet grammatica verbeteren maar geen zin.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:35 schreef mrstylo het volgende:
Kan iemand me helpen met school stuff? Moet grammatica verbeteren maar geen zin.
Ken je nagaan hoe goed hij is in acterenquote:Op zondag 16 december 2012 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zijn verassend positief. Sjek leek het zelfs leuk te vinden dat Feyenoord op 3 punten van nr. 1 staat.
Dat sowieso. Krijg al braakneigingen bij het zien van zijn kop.quote:Op zondag 16 december 2012 22:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar die shit man. Die Gelder ze dikke kop ken ik echt niet hebben.
Kom maar.quote:Op zondag 16 december 2012 22:35 schreef mrstylo het volgende:
Zouden we niet zo'n MMA figuur kunnen inhuren als heel t Feyenoordtopic wat euro's neerlegt en die gast dan loslaten op Sjek?quote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat sowieso. Krijg al braakneigingen bij het zien van zijn kop.
Regel jij het?quote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zouden we niet zo'n MMA figuur kunnen inhuren als heel t Feyenoordtopic wat euro's neerlegt en die gast dan loslaten op Sjek?.
Kennen ze ook nooit medeplichtigheid aantonen, zijn teveel Fok!kers. Seponeren die shit, net als bij Caland.
Jij hebt er kijk op.quote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Holla is één van de betere spelers uit de eredivisie wob wob wob
Ik vond hem nogal vervelend vandaag en ook niet echt goed.quote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Holla is één van de betere spelers uit de eredivisie wob wob wob
Arno Vermeulenquote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond hem nogal vervelend vandaag en ook niet echt goed.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Typisch het volgende:
Bossen is een debiel, verder wel een aardig weekendje met PSV en Vitesse die faalde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |