Volgende week:quote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Typisch het volgende:
Bossen is een debiel, verder wel een aardig weekendje met PSV en Vitesse die faalde.
En toen ging je feyenoord wekker.quote:Op zondag 16 december 2012 22:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Volgende week:
Utrecht - Ajax (Utrecht wint)
NAC - PSV (NAC wint)
AZ - Twente (AZ Wint)
En wij winnen van Groningen. EERSTE BITCHES
Kom op hé.quote:Op zondag 16 december 2012 22:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Volgende week:
NAC - PSV (NAC wint)
AZ - Twente (AZ Wint)
Psv verliest met 20-0?quote:Op zondag 16 december 2012 22:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Volgende week:
NAC - PSV (NAC wint)
AZ - Twente (AZ Wint)
Daar doe je alle debielen mee tekort.quote:
Heerlijk hoe de héle kuip los ging tegen Bossen. Althans, ergens vind ik 't wel zonde voor de man zelf maar het zorgde wel voor sfeer.quote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Typisch het volgende:
Bossen is een debiel, verder wel een aardig weekendje met PSV en Vitesse die faalde.
Stylo is nogal gevoelig daarvoor. Dadelijk is hij weer 2 weken afwezig.quote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef Saind het volgende:
Godver kutkoerd schiet eens op, ik functioneer op een xtc kater, 3 uur slaap en 8 bier. Ik val zo om ja
Ja kijk. Het zijn niet echt grammaticale fouten. Mijn onderzoekopzet is gewoon ruk.quote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef Saind het volgende:
Godver kutkoerd schiet eens op, ik functioneer op een xtc kater, 3 uur slaap en 8 bier. Ik val zo om ja
Ja, want het is echt STANDAARD dat PSV wint bij NAC (3-1 O JA AUCH)quote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En toen ging je feyenoord wekker.
Doe ff normaal.quote:Op zondag 16 december 2012 22:40 schreef Helpmefok het volgende:
Volgende week:Utrecht - Ajax (Utrecht wint)
Kan ik er iets aan verbeteren? Zo ja, sturen die hapquote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja kijk. Het zijn niet echt grammaticale fouten. Mijn onderzoekopzet is gewoon ruk.
Durf niet te sturen.
Dan staat PSV nog bovenaan, vriend.quote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, want het is echt STANDAARD dat PSV wint bij NAC (3-1 O JA AUCH)
Of Ajax bij Utrecht (6-4 SNAP)
Werkte die idioot dan ook wel zelf erg in de hand...quote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heerlijk hoe de héle kuip los ging tegen Bossen. Althans, ergens vind ik 't wel zonde voor de man zelf maar het zorgde wel voor sfeer.
Doe eens normaal.quote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, want het is echt STANDAARD dat PSV wint bij NAC (3-1 O JA AUCH)
Of Ajax bij Utrecht (6-4 SNAP)
Ohquote:Op zondag 16 december 2012 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arno Vermeulen. Volgens mij is het natafelen vandaag voor de uitzending begonnen. Het is nog slechter dan anders.
Jij was toch fan van Arno?quote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
OhIk ben definitief afgehaakt bij dat programma. Ik heb het nog een tijdje volgehouden om me lekker te ergeren, maar daar heb ik ook geen zin meer in.
Nee valt mee. Maar bedankt voor je hulp.quote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Kan ik er iets aan verbeteren? Zo ja, sturen die hap
Ajax ook tegen Utrecht.quote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
PSV laat altijd punten liggen tegen NAC idd.
Is gewoon zo. Utrecht doet het fucking goed, wedstrijd van het jaar voor hun, etc. Verleden is garantie voor de toekomst etc. etc.quote:
Dus je wilde gewoon aandacht? Goffa manquote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee valt mee. Maar bedankt voor je hulp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |