Omdat ze slaven zijnquote:Op zondag 16 december 2012 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom altijd die negers zwart maken?
Wellicht raken ze je tentamen wel kwijtquote:Op zondag 16 december 2012 22:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga mn tentamen zo hard verneuken morgen
Kutzooi. Daar was het me uiteindelijk allemaal om te doen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je daalt nu wel in mijn achting hoor![]()
Hoe is dat nou afgelopen ?quote:Op zondag 16 december 2012 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht raken ze je tentamen wel kwijt
Hoe is dat nou afgelopen?quote:Op zondag 16 december 2012 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht raken ze je tentamen wel kwijt
Moet ook bossaballen, soort van volleybal op een heel groot luchtkussen en twee grote trampolines.quote:Op zondag 16 december 2012 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het je lukt kan dat best relaxed zijn.
Had gisteren makkelijk hoofdpijn.quote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet ook bossaballen, soort van volleybal op een heel groot luchtkussen en twee grote trampolines.
Dus lekker anderhalf uur springen, heb al moeilijk hoofdpijn
Dat klinkt heel erg fout.quote:
Dat gaat hem niet worden nee.quote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet ook bossaballen, soort van volleybal op een heel groot luchtkussen en twee grote trampolines.
Dus lekker anderhalf uur springen, heb al moeilijk hoofdpijn
Is dat goed voor jou of slecht?quote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet het tentamen opnieuw maken zonder dat het zal meetellen als herkansing.
Meest intelligente user hier. Wat denk je zelf?quote:
Die UI van jou lijkt trouwens op verlopen frietvet in een oude krant. Ziet er niet uit man. Doe maar gewoon weer je Strootman UI.quote:Op zondag 16 december 2012 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ook geen nut om erover te speculeren.
WTF.quote:
Ik denk dat je gelijk hebt, Strootmanquote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die UI van jou lijkt trouwens op verlopen frietvet in een oude krant. Ziet er niet uit man. Doe maar gewoon weer je Strootman UI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |