quote:Stille tocht
Nu laat de organisatie weten dat ze op korte termijn, zondag of maandag, een 'stille tocht' voor de overleden bultrug wil organiseren, zo meldt het Noordhollands Dagblad. De bedoeling is met zoveel mogelijk mensen over de dijk te lopen. Met lichtjes en lampionnen, vanaf restaurant Nogal Wiedus in Huisduinen.
Die hadden mooi die vis op kunnen knagen!quote:Op zondag 16 december 2012 12:55 schreef Falco het volgende:
Ondertussen sterven er allemaal kindertjes in Afrika. Wtf is dit voor bullshit
Zolang ze niet vast zitten op een Nederlandse zandbank boeit het ons niets.quote:Op zondag 16 december 2012 12:55 schreef Falco het volgende:
Een walvis is geen vis!quote:Op zondag 16 december 2012 12:56 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Die hadden mooi die vis op kunnen knagen!
Vroeger deed je dat bij zwaar onrecht. Zinloos geweld, moord-slachtoffers.quote:Op zondag 16 december 2012 13:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb sowieso een bloedhekel aan stilletochten.
Maar dit is het toppunt van achterlijkheid.
Na de stille tochten voor tasjesrovers en politieprikkers was dat al gebeurd.quote:Op zondag 16 december 2012 12:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat een zever. Op die manier verliest het idee van een stille tocht werkelijk elke betekenis.
Een stille tocht is al jaren niks meer waard. Laatst ook nog met die grensrechterquote:Op zondag 16 december 2012 12:58 schreef BasEnAad het volgende:
Ach, door hiervoor een stille tocht te houden, is een stille tocht al niks meer waard. Dus dan is er ook geen probleem.
Veel mensen menen dat levertraan uit walvissen gemaakt werd. Wat niet klopt, walvistraan werd gebruikt als lampenolie, later voor margarine. Levertraan wordt gemaakt uit de levers van kabeljauw achtigenquote:
Dat boeit niet joh, ver van ons bed show.quote:Op zondag 16 december 2012 13:11 schreef Djeez het volgende:
Laat ze dan een stille tocht houden voor die kindertjes die zijn neergeschoten op die Amerikaanse basisschool
Dit soort suffigheden moeten gesaboteerd wordenquote:Op zondag 16 december 2012 13:09 schreef MichaelScott het volgende:
http://www.condoleancereg(...)nnes-de-Bultrug.html
Ze hebben nu ook al een condoleanceregister geopend.
Ja, dat zet zoden aan de dijk. Een stille tocht houden voor iets wat zich af heeft gespeeld aan de andere kant van de oceaan.quote:Op zondag 16 december 2012 13:11 schreef Djeez het volgende:
Laat ze dan een stille tocht houden voor die kindertjes die zijn neergeschoten op die Amerikaanse basisschool
Het is inderdaad fijn om te weten dat men zich hier een decadentie veroorloofd die welhaast bij het bovenaards arrogante af is. Dat men in dit land zo godvergeten doorgedraaid gek is dat men een stille tocht houdt voor een beestje dat op een strand aanspoelt.quote:Op zondag 16 december 2012 12:55 schreef Falco het volgende:
Die zogenaamde betekenis is al jaren weg hoor.quote:Op zondag 16 december 2012 12:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat een zever. Op die manier verliest het idee van een stille tocht werkelijk elke betekenis.
Zet die gebeurtenis tegenover een random oorlog die momenteel gaande is en dan is die stille tocht opeens weer hypocriet.quote:Op zondag 16 december 2012 13:11 schreef Djeez het volgende:
En het heeft stemrecht Het is verkiesbaar!quote:Op zondag 16 december 2012 13:16 schreef Crisisstudent het volgende:
[..]
Zet die gebeurtenis tegenover een random oorlog die momenteel gaande is en dan is die stille tocht opeens weer hypocriet.
Oké, wie was dit?quote:Condoleance 13 is geplaatst door:
Kay Anker
Den helder, 16 december 2012 13:16
RIP aan de nabestaanden![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 13:15 schreef beerten het volgende:
[..]
Het is inderdaad fijn om te weten dat men zich hier een decadentie veroorloofd die welhaast bij het bovenaards arrogante af is. Dat men in dit land zo godvergeten doorgedraaid gek is dat men een stille tocht houdt voor een beestje dat op een strand aanspoelt.
Die mensen moeten ze onmiddelijk verschepen naar de hoorn van Afrika om aldaar hun beleid uit te leggen. En dioe mensen te vertellen dat zij het in Nederland een beetje voor het zeggen hebben. Dat er een deel van de bevolking achter hun ideeen staat. En dat ze een walvisje belangrijk vinden.
Dat ze zich daar drukke rom maken dan al die toch al bijna dode kindertjes in Afrika.
Hoi volgensmij wilde je iemand anders quotenquote:Op zondag 16 december 2012 13:17 schreef beerten het volgende:
[..]
En het heeft stemrecht Het is verkiesbaar!
quote:Condoleance 2 is geplaatst door: Al_CapsonesAmsterdam, 16 december 2012 12:23 Jammer! Net als zijn zusje Sharon Dijksma staatssecretaris wordt!
Er zijn mensen zat.....Betekend niet dat ik het voor die individuele leventjes niet erg vindt....quote:Op zondag 16 december 2012 13:15 schreef beerten het volgende:
[..]
Het is inderdaad fijn om te weten dat men zich hier een decadentie veroorloofd die welhaast bij het bovenaards arrogante af is. Dat men in dit land zo godvergeten doorgedraaid gek is dat men een stille tocht houdt voor een beestje dat op een strand aanspoelt.
Die mensen moeten ze onmiddelijk verschepen naar de hoorn van Afrika om aldaar hun beleid uit te leggen. En dioe mensen te vertellen dat zij het in Nederland een beetje voor het zeggen hebben. Dat er een deel van de bevolking achter hun ideeen staat. En dat ze een walvisje belangrijk vinden.
Dat ze zich daar drukke rom maken dan al die toch al bijna dode kindertjes in Afrika.
quote:Condoleance 19 is geplaatst door:
Robijn Jackson
[Markeer condoleance als niet gepast!]
Grote beek, 16 december 2012 13:25
Lieve Johannes,
Onbegrepen door de hele wereld, kwam jij in Nederland aan je einde.
Ik voel ontzettend met je mee, als eenling zijnde
Mijn einde is nog lang niet in zicht
Maar ik hoop dat dat niet op een standplaats ligt
Tot zover mijn zeemansgroet
Lieve Johannes, het gaat je na de dood goed!
Hey Ezio, waar is dat?quote:Op zondag 16 december 2012 13:27 schreef Ezio het volgende:
Die FOK! reaguurders in dat condoleanceregister
Kijk naar de naam boven die postquote:
Dat dusquote:Op zondag 16 december 2012 13:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb sowieso een bloedhekel aan stilletochten.
Maar dit is het toppunt van achterlijkheid.
Laat die mensen lekker trollenquote:Op zondag 16 december 2012 13:29 schreef okiokinl het volgende:
stelletje hypocrieten hier... wie zijn jullie om te bepalen waar mensen verdrietig van mogen worden?
en dan gaan schermen met stervende kindertejs in afrika, waar geen van jullie ook maar ene reet tegen doet.
laat die mensen lekker treuren als ze dat willen.
Hypocriet. Wie ben jij om te bepalen waar Fok!kers over mogen zeiken? En dan niet gaan schermen met respect voor anderen, waar jij blijkbaar ook absoluut niks van hebt.quote:Op zondag 16 december 2012 13:29 schreef okiokinl het volgende:
stelletje hypocrieten hier... wie zijn jullie om te bepalen waar mensen verdrietig van mogen worden?
en dan gaan schermen met stervende kindertejs in afrika, waar geen van jullie ook maar ene reet tegen doet.
laat die mensen lekker treuren als ze dat willen.
Zo kun je iedere kwalijke gebeurtenis wel bagatelliseren.quote:Op zondag 16 december 2012 13:15 schreef beerten het volgende:
[..]
Ik heb ook een gepost!quote:Op zondag 16 december 2012 13:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
http://www.condoleancereg(...)nnes-de-Bultrug.html
quote:Lieve Johannes,
Ik weet er veel van, jij verdronk op het droge, ik verdrink me aan de fles. Maar Johannes, er komen betere tijden, nu lig je daar op het zand. Om eerlijk te zijn weet ik niet of de betere tijden wel gaan komen. Hoe voel jij je daar helemaal alleen? Soms voel ik me ook eenzaam, maar zoals jij je moet voelen dat moet toch veel erger zijn. Helaas was ik niet als bultrug geboren, dan hadden we samen kunnen zwemmen, zij aan zij. Wie weet had ik je behoed van het kwaad. Want z'n verkeerde afslag kan slecht uitpakken. Zelf heb ik ook veel verkeerde afslagen genomen in het leven... Maar ik kreeg kansen zat, jij moest het met je leven bekopen.
Je bent een grote inspiratie en voorbeeld van mij, althans dat zou je zijn als je weer gered werd. Nu ben je slechts een verloren vriend die ik niet kon redden.
quote:Op zondag 16 december 2012 13:04 schreef Rectum het volgende:
onterechte klacht de wereld zal nooit meer hetzelfde zijn zonder juicyhil
Het is toch erg, dat ik nu niet weet of deze serieus is geplaatst door de befaamde Robijn48, of dat er hier weer iemand zit te trollen...quote:Condoleance 19 is geplaatst door:
Robijn Jackson
Lieve Johannes,
Onbegrepen door de hele wereld, kwam jij in Nederland aan je einde.
Ik voel ontzettend met je mee, als eenling zijnde
Mijn einde is nog lang niet in zicht
Maar ik hoop dat dat niet op een standplaats ligt
Tot zover mijn zeemansgroet
Lieve Johannes, het gaat je na de dood goed!
Met een Kanon in de rechterhand en een ghettoblaster in de linkerhand, worden die stille-tochtenaars mooi weggeband!quote:Op zondag 16 december 2012 13:03 schreef haan33 het volgende:
Laten we met heel KLB de tocht saboteren
De mensheidquote:Op zondag 16 december 2012 13:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het is toch erg, dat ik nu niet weet of deze serieus is geplaatst door de befaamde Robijn48, of dat er hier weer iemand zit te trollen...
Project Xquote:Op zondag 16 december 2012 13:39 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Met een Kanon in de rechterhand en een ghettoblaster in de linkerhand, worden die stille-tochtenaars mooi weggeband!
Fanboy dus, eigen schuld!quote:Op zondag 16 december 2012 13:18 schreef LudoSanders het volgende:
Schijnt dat Johannes navigeerde met Apple Maps.
Oké, welke FOK!ker was dit?quote:Lieve Johannes
Uit betrouwbare bron hebben we vernomen dat je navigeerde met Apple Maps. Zie hier wat er van terecht kwam: een noodlottig ongeval. Hoe dan ook, de rechtszaak tegen Apple is nu in volle voorbereiding. Never forgat!
Groetjes van S. Amsung, de kids en een poot van onze hont.
quote:Op zondag 16 december 2012 13:04 schreef Rectum het volgende:
onterechte klacht de wereld zal nooit meer hetzelfde zijn zonder juicyhil
quote:Op zondag 16 december 2012 13:44 schreef Ezio het volgende:
Welke Klaagbaas woont daar een beetje in de buurt? Het zou best een bazenactie zijn om met die stille tocht mee te doen en het op de gevoelige plaat vast te leggen
PROJECT X WALVIS! HEEEEEUH HEUEEEUUUH HUUUUUH (<dat zijn geluiden die hangjongeren maken)quote:
Stout meisje dat je bent, hij is wel stervende! Ik ben de enige met een serieus bericht geweest.quote:
WAAR IS DAATDDD FEESTJUUHHHHHHHHHHHHHHHHH HIER IS DATD FEESTJJUHHH JEEUUHUHH HOOOOEE EEEEHHHHHquote:Op zondag 16 december 2012 13:47 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
PROJECT X WALVIS! HEEEEEUH HEUEEEUUUH HUUUUUH (<dat zijn geluiden die hangjongeren maken)
Noesquote:UPDATE: We hebben dit register opgezet voor serieuze dingen, dit kan blijkbaar niet. Ook worden we bespot door omstanders die dit register belachelijk vinden. Zo is het niet bedoeld.
Om 14.00 Nederlandse tijd word dit register gesloten.
EEEEEUUHHH BIER EN TIETUH JALALALA BIER EN TIETUH JAAALALALALA BIER EN TIETUH JALALALA HEEUH HEEUHquote:Op zondag 16 december 2012 13:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
WAAR IS DAATDDD FEESTJUUHHHHHHHHHHHHHHHHH HIER IS DATD FEESTJJUHHH JEEUUHUHH HOOOOEE EEEEHHHHH
14 uur Nederlandse tiijdquote:Op zondag 16 december 2012 13:50 schreef destrovel het volgende:
Zo, "De Razende Bol" heeft ook gepost
[..]
Noes
Een condoleanceregister voor een walvis openen en dan beginnen over ''serieuze dingen''quote:Op zondag 16 december 2012 13:50 schreef destrovel het volgende:
Zo, "De Razende Bol" heeft ook gepost
[..]
Noes
Je zou je vereerd moeten voelen.quote:Op zondag 16 december 2012 13:56 schreef LudoSanders het volgende:
Wie noemt mij een betrouwbare bron mbt navigeren met Apple maps!
Dat was mijn uitsmijter voor mijn oudejaarsconference.quote:
Was jij de befaamde S. Amsung?quote:Op zondag 16 december 2012 13:56 schreef LudoSanders het volgende:
Wie noemt mij een betrouwbare bron mbt navigeren met Apple maps!
quote:Op zondag 16 december 2012 13:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was mijn uitsmijter voor mijn oudejaarsconference.
Ik denk dat Guido Weijers hem gaat gebruiken.quote:Op zondag 16 december 2012 13:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was mijn uitsmijter voor mijn oudejaarsconference.
Dat zou 't godverdommenondeju wel helemaal afmaken ja.quote:Op zondag 16 december 2012 13:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik denk dat Guido Weijers hem gaat gebruiken.
Wel heerlijk naďef, Marja.quote:Condoleance 38 is geplaatst door:
Marja
[Markeer condoleance als niet gepast!]
Dordrecht, 16 december 2012 13:59
Probeer dit register a.u.b. nog open te houden. Als de berichten verwijderd worden die niets met dit register te maken hebben dan komt het uiteindelijk goed. Het is nu even een leuke speeltje voor een hoop onzichtbare zielige mensen. Bij Johannes is de redding mislukt, laat dit wel lukken! De aanhouder wint!
quote:
Ik dacht dat de heer Auditore wat beter was in onopvallend zijnquote:Op zondag 16 december 2012 14:01 schreef Ezio het volgende:
En hij is dicht.
[..]
Wel heerlijk naďef, Marja.
[..]
Wanneer gewenst wel jaquote:Op zondag 16 december 2012 14:02 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ik dacht dat de heer Auditore wat beter was in onopvallend zijn
Grote fans van Franks Bauer, uiteraard.quote:Op zondag 16 december 2012 14:03 schreef Compliment het volgende:
Ik zie ook meteen voor me wat voor soort mensen met zo'n idee komen: beetje dikkig, kort pittig kapsel, in rijtjeshuis wonen ergens in almere met allemaal lijstjes aan de muur van hun tokkiekinderen met oorbellen en shit
Vul maar aan
En voor de luie mensen onder ons;quote:Op zondag 16 december 2012 14:03 schreef Crisisstudent het volgende:
http://www.noordhollandsd(...)ltrug-Toch-maar-niet
quote:DEN HELDER - Toch maar geen stille tocht voor de overleden bultrug, besluiten de mensen van Sea Shepherd in restaurant Lands End in Den Helder.
De eerste reacties op het plan zijn zo negatief, dat de actievoerders maar van het plan af zien. Via twitter en andere social media laten veel mensen weten een stille tocht voor de bultrug toch echt te veel te vinden. ,,Dan moeten we het niet doen'', aldus de actievoerders. Ze willen toch iets doen en denken nu aan een kleine herdenking op zee, aan boord van een schip.
opgelost slotjequote:Op zondag 16 december 2012 14:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
En voor de luie mensen onder ons;
[..]
Een herdenking op zee.quote:Op zondag 16 december 2012 14:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
En voor de luie mensen onder ons;
[..]
Linkje? dat heb ik gemist, aangezien ik niet in NL woonquote:Op zondag 16 december 2012 14:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een herdenking op zee.godverdegodver. En die 5 lui die vorige week verzopen dan?
Maar die gladiool leest dus over allerlei posts die te lang zijn heenquote:Op zondag 16 december 2012 14:09 schreef destrovel het volgende:
Degene die het register heeft opgezet is nu allerlei "ongepaste" reacties aan het verwijderen
Aanvaring tussen 2 vrachtschepen.. 1 schip zonk en daardoor zijn er doden gevallen.quote:Op zondag 16 december 2012 14:09 schreef Ezio het volgende:
[..]
Linkje? dat heb ik gemist, aangezien ik niet in NL woon
Dank.quote:Op zondag 16 december 2012 14:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Aanvaring tussen 2 vrachtschepen.. 1 schip zonk en daardoor zijn er doden gevallen.
En sarcasme is ook totaal onbekendquote:Op zondag 16 december 2012 14:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar die gladiool leest dus over allerlei posts die te lang zijn heen
!!!quote:Op zondag 16 december 2012 14:09 schreef destrovel het volgende:
Degene die het register heeft opgezet is nu allerlei "ongepaste" reacties aan het verwijderen
Veranderd naar;quote:da was godverdommemondeju en lieve vis jonge
quote:Condoleance 22 is geplaatst door:
Jack
Jackson, 16 december 2012 13:29
da was (-schuttingtaal-) een lieve vis jonge
Valt me nog mee dat ie het niet allemaal aanpast in "RIP Johannes"quote:Op zondag 16 december 2012 14:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
!!!_!
Heeft die gladiool deze post gewijzigd maar verder laten staan;
[..]
Veranderd naar;
[..]
Volgens mij is deze persoon wel geschikt voor China.quote:Op zondag 16 december 2012 14:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
!!!_!
[..]
Veranderd naar;
[..]
Hahahaaquote:Op zondag 16 december 2012 14:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
!!!_!
[..]
Veranderd naar;
[..]
Altijd aan het schreeuwen.quote:Op zondag 16 december 2012 14:04 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Grote fans van Franks Bauer, uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |