Het is toch erg, dat ik nu niet weet of deze serieus is geplaatst door de befaamde Robijn48, of dat er hier weer iemand zit te trollen...quote:Condoleance 19 is geplaatst door:
Robijn Jackson
Lieve Johannes,
Onbegrepen door de hele wereld, kwam jij in Nederland aan je einde.
Ik voel ontzettend met je mee, als eenling zijnde
Mijn einde is nog lang niet in zicht
Maar ik hoop dat dat niet op een standplaats ligt
Tot zover mijn zeemansgroet
Lieve Johannes, het gaat je na de dood goed!
Met een Kanon in de rechterhand en een ghettoblaster in de linkerhand, worden die stille-tochtenaars mooi weggeband!quote:Op zondag 16 december 2012 13:03 schreef haan33 het volgende:
Laten we met heel KLB de tocht saboteren
De mensheidquote:Op zondag 16 december 2012 13:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het is toch erg, dat ik nu niet weet of deze serieus is geplaatst door de befaamde Robijn48, of dat er hier weer iemand zit te trollen...
Project Xquote:Op zondag 16 december 2012 13:39 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Met een Kanon in de rechterhand en een ghettoblaster in de linkerhand, worden die stille-tochtenaars mooi weggeband!
Fanboy dus, eigen schuld!quote:Op zondag 16 december 2012 13:18 schreef LudoSanders het volgende:
Schijnt dat Johannes navigeerde met Apple Maps.
Oké, welke FOK!ker was dit?quote:Lieve Johannes
Uit betrouwbare bron hebben we vernomen dat je navigeerde met Apple Maps. Zie hier wat er van terecht kwam: een noodlottig ongeval. Hoe dan ook, de rechtszaak tegen Apple is nu in volle voorbereiding. Never forgat!
Groetjes van S. Amsung, de kids en een poot van onze hont.
quote:Op zondag 16 december 2012 13:04 schreef Rectum het volgende:
onterechte klacht de wereld zal nooit meer hetzelfde zijn zonder juicyhil
quote:Op zondag 16 december 2012 13:44 schreef Ezio het volgende:
Welke Klaagbaas woont daar een beetje in de buurt? Het zou best een bazenactie zijn om met die stille tocht mee te doen en het op de gevoelige plaat vast te leggen
PROJECT X WALVIS! HEEEEEUH HEUEEEUUUH HUUUUUH (<dat zijn geluiden die hangjongeren maken)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |