Stout meisje dat je bent, hij is wel stervende! Ik ben de enige met een serieus bericht geweest.quote:
WAAR IS DAATDDD FEESTJUUHHHHHHHHHHHHHHHHH HIER IS DATD FEESTJJUHHH JEEUUHUHH HOOOOEE EEEEHHHHHquote:Op zondag 16 december 2012 13:47 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
PROJECT X WALVIS! HEEEEEUH HEUEEEUUUH HUUUUUH (<dat zijn geluiden die hangjongeren maken)
Noesquote:UPDATE: We hebben dit register opgezet voor serieuze dingen, dit kan blijkbaar niet. Ook worden we bespot door omstanders die dit register belachelijk vinden. Zo is het niet bedoeld.
Om 14.00 Nederlandse tijd word dit register gesloten.
EEEEEUUHHH BIER EN TIETUH JALALALA BIER EN TIETUH JAAALALALALA BIER EN TIETUH JALALALA HEEUH HEEUHquote:Op zondag 16 december 2012 13:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
WAAR IS DAATDDD FEESTJUUHHHHHHHHHHHHHHHHH HIER IS DATD FEESTJJUHHH JEEUUHUHH HOOOOEE EEEEHHHHH
14 uur Nederlandse tiijdquote:Op zondag 16 december 2012 13:50 schreef destrovel het volgende:
Zo, "De Razende Bol" heeft ook gepost
[..]
Noes
Een condoleanceregister voor een walvis openen en dan beginnen over ''serieuze dingen''quote:Op zondag 16 december 2012 13:50 schreef destrovel het volgende:
Zo, "De Razende Bol" heeft ook gepost
[..]
Noes
Je zou je vereerd moeten voelen.quote:Op zondag 16 december 2012 13:56 schreef LudoSanders het volgende:
Wie noemt mij een betrouwbare bron mbt navigeren met Apple maps!
Dat was mijn uitsmijter voor mijn oudejaarsconference.quote:
Was jij de befaamde S. Amsung?quote:Op zondag 16 december 2012 13:56 schreef LudoSanders het volgende:
Wie noemt mij een betrouwbare bron mbt navigeren met Apple maps!
quote:Op zondag 16 december 2012 13:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was mijn uitsmijter voor mijn oudejaarsconference.
Ik denk dat Guido Weijers hem gaat gebruiken.quote:Op zondag 16 december 2012 13:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was mijn uitsmijter voor mijn oudejaarsconference.
Dat zou 't godverdommenondeju wel helemaal afmaken ja.quote:Op zondag 16 december 2012 13:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik denk dat Guido Weijers hem gaat gebruiken.
Wel heerlijk naïef, Marja.quote:Condoleance 38 is geplaatst door:
Marja
[Markeer condoleance als niet gepast!]
Dordrecht, 16 december 2012 13:59
Probeer dit register a.u.b. nog open te houden. Als de berichten verwijderd worden die niets met dit register te maken hebben dan komt het uiteindelijk goed. Het is nu even een leuke speeltje voor een hoop onzichtbare zielige mensen. Bij Johannes is de redding mislukt, laat dit wel lukken! De aanhouder wint!
quote:
Ik dacht dat de heer Auditore wat beter was in onopvallend zijnquote:Op zondag 16 december 2012 14:01 schreef Ezio het volgende:
En hij is dicht.
[..]
Wel heerlijk naïef, Marja.
[..]
Wanneer gewenst wel jaquote:Op zondag 16 december 2012 14:02 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ik dacht dat de heer Auditore wat beter was in onopvallend zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |