Grote fans van Franks Bauer, uiteraard.quote:Op zondag 16 december 2012 14:03 schreef Compliment het volgende:
Ik zie ook meteen voor me wat voor soort mensen met zo'n idee komen: beetje dikkig, kort pittig kapsel, in rijtjeshuis wonen ergens in almere met allemaal lijstjes aan de muur van hun tokkiekinderen met oorbellen en shit
Vul maar aan
En voor de luie mensen onder ons;quote:Op zondag 16 december 2012 14:03 schreef Crisisstudent het volgende:
http://www.noordhollandsd(...)ltrug-Toch-maar-niet
quote:DEN HELDER - Toch maar geen stille tocht voor de overleden bultrug, besluiten de mensen van Sea Shepherd in restaurant Lands End in Den Helder.
De eerste reacties op het plan zijn zo negatief, dat de actievoerders maar van het plan af zien. Via twitter en andere social media laten veel mensen weten een stille tocht voor de bultrug toch echt te veel te vinden. ,,Dan moeten we het niet doen'', aldus de actievoerders. Ze willen toch iets doen en denken nu aan een kleine herdenking op zee, aan boord van een schip.
opgelost slotjequote:Op zondag 16 december 2012 14:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
En voor de luie mensen onder ons;
[..]
Een herdenking op zee.quote:Op zondag 16 december 2012 14:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
En voor de luie mensen onder ons;
[..]
Linkje? dat heb ik gemist, aangezien ik niet in NL woonquote:Op zondag 16 december 2012 14:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een herdenking op zee.godverdegodver. En die 5 lui die vorige week verzopen dan?
Maar die gladiool leest dus over allerlei posts die te lang zijn heenquote:Op zondag 16 december 2012 14:09 schreef destrovel het volgende:
Degene die het register heeft opgezet is nu allerlei "ongepaste" reacties aan het verwijderen
Aanvaring tussen 2 vrachtschepen.. 1 schip zonk en daardoor zijn er doden gevallen.quote:Op zondag 16 december 2012 14:09 schreef Ezio het volgende:
[..]
Linkje? dat heb ik gemist, aangezien ik niet in NL woon
Dank.quote:Op zondag 16 december 2012 14:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Aanvaring tussen 2 vrachtschepen.. 1 schip zonk en daardoor zijn er doden gevallen.
En sarcasme is ook totaal onbekendquote:Op zondag 16 december 2012 14:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar die gladiool leest dus over allerlei posts die te lang zijn heen
!!!quote:Op zondag 16 december 2012 14:09 schreef destrovel het volgende:
Degene die het register heeft opgezet is nu allerlei "ongepaste" reacties aan het verwijderen
Veranderd naar;quote:da was godverdommemondeju en lieve vis jonge
quote:Condoleance 22 is geplaatst door:
Jack
Jackson, 16 december 2012 13:29
da was (-schuttingtaal-) een lieve vis jonge
Valt me nog mee dat ie het niet allemaal aanpast in "RIP Johannes"quote:Op zondag 16 december 2012 14:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
!!!_!
Heeft die gladiool deze post gewijzigd maar verder laten staan;
[..]
Veranderd naar;
[..]
Volgens mij is deze persoon wel geschikt voor China.quote:Op zondag 16 december 2012 14:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
!!!_!
[..]
Veranderd naar;
[..]
Hahahaaquote:Op zondag 16 december 2012 14:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
!!!_!
[..]
Veranderd naar;