quote:Stille tocht
Nu laat de organisatie weten dat ze op korte termijn, zondag of maandag, een 'stille tocht' voor de overleden bultrug wil organiseren, zo meldt het Noordhollands Dagblad. De bedoeling is met zoveel mogelijk mensen over de dijk te lopen. Met lichtjes en lampionnen, vanaf restaurant Nogal Wiedus in Huisduinen.
Die hadden mooi die vis op kunnen knagen!quote:Op zondag 16 december 2012 12:55 schreef Falco het volgende:
Ondertussen sterven er allemaal kindertjes in Afrika. Wtf is dit voor bullshit
Zolang ze niet vast zitten op een Nederlandse zandbank boeit het ons niets.quote:Op zondag 16 december 2012 12:55 schreef Falco het volgende:
Een walvis is geen vis!quote:Op zondag 16 december 2012 12:56 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Die hadden mooi die vis op kunnen knagen!
Vroeger deed je dat bij zwaar onrecht. Zinloos geweld, moord-slachtoffers.quote:Op zondag 16 december 2012 13:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb sowieso een bloedhekel aan stilletochten.
Maar dit is het toppunt van achterlijkheid.
Na de stille tochten voor tasjesrovers en politieprikkers was dat al gebeurd.quote:Op zondag 16 december 2012 12:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat een zever. Op die manier verliest het idee van een stille tocht werkelijk elke betekenis.
Een stille tocht is al jaren niks meer waard. Laatst ook nog met die grensrechterquote:Op zondag 16 december 2012 12:58 schreef BasEnAad het volgende:
Ach, door hiervoor een stille tocht te houden, is een stille tocht al niks meer waard. Dus dan is er ook geen probleem.
Veel mensen menen dat levertraan uit walvissen gemaakt werd. Wat niet klopt, walvistraan werd gebruikt als lampenolie, later voor margarine. Levertraan wordt gemaakt uit de levers van kabeljauw achtigenquote:
Dat boeit niet joh, ver van ons bed show.quote:Op zondag 16 december 2012 13:11 schreef Djeez het volgende:
Laat ze dan een stille tocht houden voor die kindertjes die zijn neergeschoten op die Amerikaanse basisschool
Dit soort suffigheden moeten gesaboteerd wordenquote:Op zondag 16 december 2012 13:09 schreef MichaelScott het volgende:
http://www.condoleancereg(...)nnes-de-Bultrug.html
Ze hebben nu ook al een condoleanceregister geopend.
Ja, dat zet zoden aan de dijk. Een stille tocht houden voor iets wat zich af heeft gespeeld aan de andere kant van de oceaan.quote:Op zondag 16 december 2012 13:11 schreef Djeez het volgende:
Laat ze dan een stille tocht houden voor die kindertjes die zijn neergeschoten op die Amerikaanse basisschool
Het is inderdaad fijn om te weten dat men zich hier een decadentie veroorloofd die welhaast bij het bovenaards arrogante af is. Dat men in dit land zo godvergeten doorgedraaid gek is dat men een stille tocht houdt voor een beestje dat op een strand aanspoelt.quote:Op zondag 16 december 2012 12:55 schreef Falco het volgende:
Die zogenaamde betekenis is al jaren weg hoor.quote:Op zondag 16 december 2012 12:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat een zever. Op die manier verliest het idee van een stille tocht werkelijk elke betekenis.
Zet die gebeurtenis tegenover een random oorlog die momenteel gaande is en dan is die stille tocht opeens weer hypocriet.quote:Op zondag 16 december 2012 13:11 schreef Djeez het volgende:
En het heeft stemrecht Het is verkiesbaar!quote:Op zondag 16 december 2012 13:16 schreef Crisisstudent het volgende:
[..]
Zet die gebeurtenis tegenover een random oorlog die momenteel gaande is en dan is die stille tocht opeens weer hypocriet.
Oké, wie was dit?quote:Condoleance 13 is geplaatst door:
Kay Anker
Den helder, 16 december 2012 13:16
RIP aan de nabestaanden![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 13:15 schreef beerten het volgende:
[..]
Het is inderdaad fijn om te weten dat men zich hier een decadentie veroorloofd die welhaast bij het bovenaards arrogante af is. Dat men in dit land zo godvergeten doorgedraaid gek is dat men een stille tocht houdt voor een beestje dat op een strand aanspoelt.
Die mensen moeten ze onmiddelijk verschepen naar de hoorn van Afrika om aldaar hun beleid uit te leggen. En dioe mensen te vertellen dat zij het in Nederland een beetje voor het zeggen hebben. Dat er een deel van de bevolking achter hun ideeen staat. En dat ze een walvisje belangrijk vinden.
Dat ze zich daar drukke rom maken dan al die toch al bijna dode kindertjes in Afrika.
Hoi volgensmij wilde je iemand anders quotenquote:Op zondag 16 december 2012 13:17 schreef beerten het volgende:
[..]
En het heeft stemrecht Het is verkiesbaar!
quote:Condoleance 2 is geplaatst door: Al_CapsonesAmsterdam, 16 december 2012 12:23 Jammer! Net als zijn zusje Sharon Dijksma staatssecretaris wordt!
Er zijn mensen zat.....Betekend niet dat ik het voor die individuele leventjes niet erg vindt....quote:Op zondag 16 december 2012 13:15 schreef beerten het volgende:
[..]
Het is inderdaad fijn om te weten dat men zich hier een decadentie veroorloofd die welhaast bij het bovenaards arrogante af is. Dat men in dit land zo godvergeten doorgedraaid gek is dat men een stille tocht houdt voor een beestje dat op een strand aanspoelt.
Die mensen moeten ze onmiddelijk verschepen naar de hoorn van Afrika om aldaar hun beleid uit te leggen. En dioe mensen te vertellen dat zij het in Nederland een beetje voor het zeggen hebben. Dat er een deel van de bevolking achter hun ideeen staat. En dat ze een walvisje belangrijk vinden.
Dat ze zich daar drukke rom maken dan al die toch al bijna dode kindertjes in Afrika.
quote:Condoleance 19 is geplaatst door:
Robijn Jackson
[Markeer condoleance als niet gepast!]
Grote beek, 16 december 2012 13:25
Lieve Johannes,
Onbegrepen door de hele wereld, kwam jij in Nederland aan je einde.
Ik voel ontzettend met je mee, als eenling zijnde
Mijn einde is nog lang niet in zicht
Maar ik hoop dat dat niet op een standplaats ligt
Tot zover mijn zeemansgroet
Lieve Johannes, het gaat je na de dood goed!
Hey Ezio, waar is dat?quote:Op zondag 16 december 2012 13:27 schreef Ezio het volgende:
Die FOK! reaguurders in dat condoleanceregister
Kijk naar de naam boven die postquote:
Dat dusquote:Op zondag 16 december 2012 13:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb sowieso een bloedhekel aan stilletochten.
Maar dit is het toppunt van achterlijkheid.
Laat die mensen lekker trollenquote:Op zondag 16 december 2012 13:29 schreef okiokinl het volgende:
stelletje hypocrieten hier... wie zijn jullie om te bepalen waar mensen verdrietig van mogen worden?
en dan gaan schermen met stervende kindertejs in afrika, waar geen van jullie ook maar ene reet tegen doet.
laat die mensen lekker treuren als ze dat willen.
Hypocriet. Wie ben jij om te bepalen waar Fok!kers over mogen zeiken? En dan niet gaan schermen met respect voor anderen, waar jij blijkbaar ook absoluut niks van hebt.quote:Op zondag 16 december 2012 13:29 schreef okiokinl het volgende:
stelletje hypocrieten hier... wie zijn jullie om te bepalen waar mensen verdrietig van mogen worden?
en dan gaan schermen met stervende kindertejs in afrika, waar geen van jullie ook maar ene reet tegen doet.
laat die mensen lekker treuren als ze dat willen.
Zo kun je iedere kwalijke gebeurtenis wel bagatelliseren.quote:Op zondag 16 december 2012 13:15 schreef beerten het volgende:
[..]
Ik heb ook een gepost!quote:Op zondag 16 december 2012 13:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
http://www.condoleancereg(...)nnes-de-Bultrug.html
quote:Lieve Johannes,
Ik weet er veel van, jij verdronk op het droge, ik verdrink me aan de fles. Maar Johannes, er komen betere tijden, nu lig je daar op het zand. Om eerlijk te zijn weet ik niet of de betere tijden wel gaan komen. Hoe voel jij je daar helemaal alleen? Soms voel ik me ook eenzaam, maar zoals jij je moet voelen dat moet toch veel erger zijn. Helaas was ik niet als bultrug geboren, dan hadden we samen kunnen zwemmen, zij aan zij. Wie weet had ik je behoed van het kwaad. Want z'n verkeerde afslag kan slecht uitpakken. Zelf heb ik ook veel verkeerde afslagen genomen in het leven... Maar ik kreeg kansen zat, jij moest het met je leven bekopen.
Je bent een grote inspiratie en voorbeeld van mij, althans dat zou je zijn als je weer gered werd. Nu ben je slechts een verloren vriend die ik niet kon redden.
quote:Op zondag 16 december 2012 13:04 schreef Rectum het volgende:
onterechte klacht de wereld zal nooit meer hetzelfde zijn zonder juicyhil
Het is toch erg, dat ik nu niet weet of deze serieus is geplaatst door de befaamde Robijn48, of dat er hier weer iemand zit te trollen...quote:Condoleance 19 is geplaatst door:
Robijn Jackson
Lieve Johannes,
Onbegrepen door de hele wereld, kwam jij in Nederland aan je einde.
Ik voel ontzettend met je mee, als eenling zijnde
Mijn einde is nog lang niet in zicht
Maar ik hoop dat dat niet op een standplaats ligt
Tot zover mijn zeemansgroet
Lieve Johannes, het gaat je na de dood goed!
Met een Kanon in de rechterhand en een ghettoblaster in de linkerhand, worden die stille-tochtenaars mooi weggeband!quote:Op zondag 16 december 2012 13:03 schreef haan33 het volgende:
Laten we met heel KLB de tocht saboteren
De mensheidquote:Op zondag 16 december 2012 13:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het is toch erg, dat ik nu niet weet of deze serieus is geplaatst door de befaamde Robijn48, of dat er hier weer iemand zit te trollen...
Project Xquote:Op zondag 16 december 2012 13:39 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Met een Kanon in de rechterhand en een ghettoblaster in de linkerhand, worden die stille-tochtenaars mooi weggeband!
Fanboy dus, eigen schuld!quote:Op zondag 16 december 2012 13:18 schreef LudoSanders het volgende:
Schijnt dat Johannes navigeerde met Apple Maps.
Oké, welke FOK!ker was dit?quote:Lieve Johannes
Uit betrouwbare bron hebben we vernomen dat je navigeerde met Apple Maps. Zie hier wat er van terecht kwam: een noodlottig ongeval. Hoe dan ook, de rechtszaak tegen Apple is nu in volle voorbereiding. Never forgat!
Groetjes van S. Amsung, de kids en een poot van onze hont.
quote:Op zondag 16 december 2012 13:04 schreef Rectum het volgende:
onterechte klacht de wereld zal nooit meer hetzelfde zijn zonder juicyhil
quote:Op zondag 16 december 2012 13:44 schreef Ezio het volgende:
Welke Klaagbaas woont daar een beetje in de buurt? Het zou best een bazenactie zijn om met die stille tocht mee te doen en het op de gevoelige plaat vast te leggen
PROJECT X WALVIS! HEEEEEUH HEUEEEUUUH HUUUUUH (<dat zijn geluiden die hangjongeren maken)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |