Ja, lig dubbel hier.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:12 schreef Pino112 het volgende:
Vind je dat nou grappig, lapohunter?
lol hihi xDxDquote:
Woensdag nacht had hij het over.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof. Ik hoop dat hij in het weekend gaat
Ook goed. Dan moet ik waarschijnlijk toch een nachtje doorhalenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Woensdag nacht had hij het over.
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook goed. Dan moet ik waarschijnlijk toch een nachtje doorhalen
Nja, ik zit dan helemaal volgeboekt voor schoolquote:Op donderdag 13 december 2012 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb de mazzel dat ik dinsdag t/m vrijdag nachtdienst heb. Gaan leuke nachten worden.
Gewerkt en een beetje FOK-moe de laatste tijdquote:Op donderdag 13 december 2012 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
Is er nou echt niemand die lurkt of hangt de sfeer er niet gezellig bij
Hallo ouwe fluiter!quote:Op donderdag 13 december 2012 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
Is er nou echt niemand die lurkt of hangt de sfeer er niet gezellig bij
Jij bent mij zat!quote:Op donderdag 13 december 2012 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewerkt en een beetje FOK-moe de laatste tijd
Kijkzequote:Op donderdag 13 december 2012 23:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hallo ouwe fluiter!
(ik kijk P&W )![]()
Block je mijn posts toch? Heb je er ook geen last meer van.quote:
Geheel begrijpelijk.quote:
Oei! Hoeveel voudt mocht je hebben voor een voldoende?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geheel begrijpelijk.
24 fout bij het dictee overigens
Het gemiddelde van Nederland was 29.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oei! Hoeveel voudt mocht je hebben voor een voldoende?
Ooooh goed gedaan dusquote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gemiddelde van Nederland was 29.
Verkapte 'Kijk ik heb een abo dus ik kan posts blocken'-post.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Block je mijn posts toch? Heb je er ook geen last meer van.
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verkapte 'Kijk ik heb een abo dus ik kan posts blocken'-post.
begin ff niet over SCSI nu zegquote:Op donderdag 13 december 2012 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]lol. Dat kan bij free niet?
Scusi, ik wist het niet
VESA Local Bus dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
begin ff niet over SCSI nu zeg
als IEMAND de goede HBA's erin gooit gewoon via fiber. Maar ja, iemand.quote:
Ik heb geen gevat verweerquote:Op donderdag 13 december 2012 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
als IEMAND de goede HBA's erin gooit gewoon via fiber. Maar ja, iemand.
Hallo?
<echo>
beter dan een vervat geweerquote:
Vervat die verkoopt toch alleen caravansquote:Op donderdag 13 december 2012 23:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
beter dan een vervat geweer
OK, nu ben ik jou ook kwijtquote:Op donderdag 13 december 2012 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vervat die verkoopt toch alleen caravans
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
OK, nu ben ik jou ook kwijt
dat lijkt me het probleemquote:
Hai Henkiequote:Op vrijdag 14 december 2012 00:03 schreef henkde_j het volgende:
Te veel Fokkers hebben de knop op hun radio gevonden
Gelukkig bijna SR.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:03 schreef henkde_j het volgende:
De uitknop bedoel je?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:03 schreef henkde_j het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jameszoo - I You Cherrypearl
Ik vind het nu ff kut.
Zelfde type muziek. Dit is een soort klassieker, en wordt erg gewaardeerd in MUZ, maar ik kan er niet in komen:quote:
Cannonballquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Breeders
KimmmmmmmmTanyaaaa
Is niet echt een van m'n favorieten nog eigenlijkquote:
quote:
Daar ken ik dan weer niet zoveel vanquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is niet echt een van m'n favorieten nog eigenlijkSowieso ben ik meer van de Pixies (dat is wel mijn favoriete band
) en de Throwing Muses, maar ach, The Breeders hoor je ook niet dagelijks op 3fm en komt redelijk overeen met mijn smaak, dus ik moet niet klagen.
Desalniettemin een tof plaatje
The Breeders bekender ja? In ieder geval, dat zijn dus de bands van Kim Deal en Tanya Donellyquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ken ik dan weer niet zoveel van
Ik ken eigenlijk alleen dit nummerquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Breeders bekender ja? In ieder geval, dat zijn dus de bands van Kim Deal en Tanya Donelly
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen dit nummer
Er zit een knop op je radio. En TV.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:37 schreef alors het volgende:
[..]
Al mijn lievelingsartiesten komen geloof ik slapen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Hij duurt ook zo fokking lang...quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:07 schreef alors het volgende:
Die reclame van die slome, is die bewust na de nominaties van het Houten Reclameblok op zender gezet? Wat een intense kutreclame.
Dat zal vast! Ook niet erg, ging vorig jaar ook goedquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:29 schreef themauster het volgende:
Dit topic wordt volgende week vast weer in een andere subforum gegooid net als vorig jaar met SR.
Iddquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:36 schreef CindieY het volgende:
Bonbons bezorgen? Kan ie hier langskomen?
Ik zit momenteel in een chocoladefabriek. Lang en niet boeiend verhaal, maar oh wat ruikt het hier lekker!quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:36 schreef CindieY het volgende:
Bonbons bezorgen? Kan ie hier langskomen?
Bohhhhquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in een chocoladefabriek. Lang en niet boeiend verhaal, maar oh wat ruikt het hier lekker!![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:55 schreef henkde_j het volgende:
Sow mooi dit
traanen in mijn oogen
[ afbeelding ]
Die hebben hebben HEBBEN!! reclame vind ik dan wel weer tofquote:
Mijn oudste zoon gaat hier zo blij mee zijn.quote:
Ik had zo graag gebruik gemaakt van zijn oppasservice, maar mijn jongste is net geen 4 jaar. Dat wordt hij volgende maand.quote:
SC'tjequote:
Staat niet in de planningquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:16 schreef minthy het volgende:
[..]
SC'tje![]()
Heb jij nog wat te ketsen dit weekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:38 schreef henkde_j het volgende:
JupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geïnspireerd op die jankende vrouw
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
*leeft mee*quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Staat niet in de planning
Maar ik zeg nooit "nooit"...
Ervaring leert echter dat het meestal niet luktongeveer 99,999999999999999999999999% van de tijd
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:39 schreef wolfrolf het volgende:
Die kan net zo goed in haar blote kont rond gaan lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ja idd..quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:52 schreef franklop het volgende:
Jammer voor interpolis, die hadden toch belooft een donatie voor SR te doen
Ik begin er haast op te hopen dat de wereld vergaat, zijn we eindelijk van dat gezeur afquote:
snap je de mijne? flikkerlichtjesquote:
Eerlijk, niet echt...quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
snap je de mijne? flikkerlichtjes![]()
![]()
nou, ik vroeg om flikkerlichtjes...en ik kreeg 2 kerstlampjes in een leernichtoutfit. flikker-lichtjesquote:
Ahquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, ik vroeg om flikkerlichtjes...en ik kreeg 2 kerstlampjes in een leernichtoutfit. flikker-lichtjes![]()
![]()
Ik snap niet waarom.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
Tjibbe moet 3 maanden weg???? ivm Flexwet?
flexwet. als je x jaar voor een bedrijf werk en je contract moet verlengd worden. kan bedrijf kiezen: onbepaalde tijd of 3 maanden oprotten en weer een jaarcontract. zoiets geloof ikquote:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 19:25:52Niet dat ik die finale meemaak, trouwens. Ik zit vanavond in een kraakpand te kijken hoe mijn vriendin kunstjes in een gordijn doet. #TVOH reageer retweet
Ah, dus stiekem kan hij elk moment oprottenquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
flexwet. als je x jaar voor een bedrijf werk en je contract moet verlengd worden. kan bedrijf kiezen: onbepaalde tijd of 3 maanden oprotten en weer een jaarcontract. zoiets geloof ik
Inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:30 schreef minthy het volgende:
De flexwet gaat in na 3 tijdelijke contracten, daarna moet de werkgever je óf aannemen óf 3 maanden eruit schoppen.
Lullig voor hem dan, dat ze hem er liever uitschoppen dan aannemen
zou me niets verbazen als ze dat met zo'n beetje alle niet-dj's doen; sidekicks en producers enzo...quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:30 schreef minthy het volgende:
De flexwet gaat in na 3 tijdelijke contracten, daarna moet de werkgever je óf aannemen óf 3 maanden eruit schoppen.
twitter:3rdrocknl twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 19:26:453 maanden geen @TjibbeTjibsma in #ekstraweekend? hier moeten #kamervragen over gesteld worden! pas die #flexwet aan! reageer retweet
heb tjibbe een hart onder de riem gestokentwitter:
scherpquote:
bezuinigingen hequote:Op vrijdag 14 december 2012 19:30 schreef minthy het volgende:
Wie vervangt tjibbe dan in die 3 maanden?quote:
pietertje, de producer/sidekick van Effe Ekdomquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:41 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wie vervangt tjibbe dan in die 3 maanden?
Dat zou best kunnen. Bij ons wordt het gebruikt als iemand niet capabel genoeg is en er veel twijfels zijn of dat nog gaat bijtrekken.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:45 schreef Sirolf het volgende:
Sandra van Nieuwland is Alarmschijf bij de verhuizende concurrenten!![]()
Willen ze soms al hun luisteraars wegjagen?
Die krijgt 'ie toch al niet... want hij werkt voor de NTR.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:31 schreef Qunix het volgende:
Dus 3 maanden geen inkomen van 3FM op zijn rkening...
en gebeurt het dan ook wel dat iemand niet meer terugkomt?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die krijgt 'ie toch al niet... want hij werkt voor de NTR.
Gebeurd vaker in omroepland jammer genoeg...
Zeker, dat is wat er met de vorige producer van MetMichiel is gebeurd, Maricha. Die is vervolgens bij de TROS gaan werken voor Radio 2, en vervolgens ook nog bij Q volgens mij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en gebeurt het dan ook wel dat iemand niet meer terugkomt?
zo, pizza in buik. nu zit ik vol.
dus misschien is dit wel de laatste EW met Tjibbe?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeker, dat is wat er met de vorige producer van MetMichiel is gebeurd, Maricha. Die is vervolgens bij de TROS gaan werken voor Radio 2, en vervolgens ook nog bij Q volgens mij.
Dan hadden ze 'm dat wel verteld. Tjibsma is d'r over 3 maanden gewoon weer hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dus misschien is dit wel de laatste EW met Tjibbe?ik weet niet of ik dat aan kan
Best begrijpelijk ook. Als je in die drie maanden ander werk kan krijgen ben je gek als je dat niet zou doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeker, dat is wat er met de vorige producer van MetMichiel is gebeurd, Maricha. Die is vervolgens bij de TROS gaan werken voor Radio 2, en vervolgens ook nog bij Q volgens mij.
yup. hij is 3 maanden werkloosquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:57 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb het verder niet gehoord, maar hij kapt dus ook bij MM?
gelukkig maarquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan hadden ze 'm dat wel verteld. Tjibsma is d'r over 3 maanden gewoon weer hoor.
tong80quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:41 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wie vervangt tjibbe dan in die 3 maanden?
HHM FTW!quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, gewoon een paar keer draaien met Domien en dan komt ie die maanden wel door.
Vervangt Pieter, Tjibbe ook tijdens MetMichiel?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pietertje, de producer/sidekick van Effe Ekdom
dat weet ik niet. hebben ze het net ook niet over gehadquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Vervangt Pieter, Tjibbe ook tijdens MetMichiel?
Nee, daar is iemand anders voor.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Vervangt Pieter, Tjibbe ook tijdens MetMichiel?
dan gaat Domien het druk krijgen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rob schouten van gebouwbeheer gaat weg
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Dat is de SR-week altijd welquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gaat een zéér vermoeiende week worden...
je bent laat Timo! waarom is dat? potdorie! weekend begint hier tussen 19 en 19.15u!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:17 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNDDDDD!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beter laat dan nooit, toch?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je bent laat Timo! waarom is dat? potdorie! weekend begint hier tussen 19 en 19.15u!
jaja, maar timo moet zich gewoon even verantwoorden bij Ome Rock. zo doen we dat hierquote:
Arbeit macht freiquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je bent laat Timo! waarom is dat? potdorie! weekend begint hier tussen 19 en 19.15u!
een pallet patatquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Arbeit macht frei
letterlijk in dit geval, want na 19.00uur is t voor mij ook weekendDaarna nog een pallet patat de hals af geduwd en nu hier
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een pallet patat![]()
![]()
ik heb een puike pizza achter het huigje gedeponeerd!
dat mag. maandelijks 50euro doneren en we lullen nergens meer overquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
!
achter het huigje gedeponeerd
die houden we erin
Achter het huigje?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat mag. maandelijks 50euro doneren en we lullen nergens meer over
jouw lul gaat niet achter mijn huigje....hoewel....ach....geef me 1 miljoen euro en ik ben ook de beroerdste nietquote:
ja, zijn laatste kans. hij gaat wegquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:52 schreef Timo20 het volgende:
hahaha gebouwenbeheer gaat uit het raam doen
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, zijn laatste kans. hij gaat weg
en tjibbe gaat 3maanden met verplicht flexwetverlof. Pietertje van Effe Ekdom is vervangTjibbe.quote:
Jup.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:58 schreef Pino112 het volgende:
FreeWheelFriday meestal enorm > uitzending met gast.
eerder in 0.5 oh nee, nu in 2x en nu weer in 1x....zooitje!quote:
Minthy Voicesquote:
Dus niemand kan op je stemmen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Minthy heeft geen voice vanavond, is weg
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus niemand kan op je stemmen?Ik begreep emSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
maar gelukkig heb je vingers om te typen!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Minthy heeft geen voice vanavond, is weg
Precies! Al kan het maar zo zijn dat ik daar straks ook mee ga kappen, weinig zin vanavondquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar gelukkig heb je vingers om te typen!
Hoeft niet, ik begrijp je toch altijd?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vond hem zo slecht, dus ik dacht; Leg het maar vast uit.
Hoe is het er mee?
joh, doe lekker waar je zin in hebt. wees welkom maar voel je niet verplichtquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Al kan het maar zo zijn dat ik daar straks ook mee ga kappen, weinig zin vanavond
Zelfdequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik begrijp je toch altijd?![]()
Slecht, maar dat hoeft hier verder niet
Dit jaar eindbaas van Muiswinkelquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:14 schreef Qunix het volgende:
Freek moet weer Oudejaarsconference houden.
3maanden ivm flexwet jaquote:
zo is de wetgeving....quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelfde [ afbeelding ] (zie url) hier.
zijn oudjaar van 2jaar geleden vond ik leuk. zijn soloshow die volgens mij op 24dec wordt uitgezonden heb ik in t theater gezien en vond ik rukquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit jaar eindbaas van Muiswinkel
Over Obama? Ik heb zitten gieren van het lachen!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zijn oudjaar van 2jaar geleden vond ik leuk. zijn soloshow die volgens mij op 24dec wordt uitgezonden heb ik in t theater gezien en vond ik ruk
IK VIND JE LEKKAH!
dat dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:58 schreef Pino112 het volgende:
FreeWheelFriday meestal enorm > uitzending met gast.
die ja. ik niet. ik vond het de slechtste show die ik dit jaar heb gezien en ik geloof dat ik in 2012 een tiental cabaretiers heb gezienquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Over Obama? Ik heb zitten gieren van het lachen!
van mij mag hetquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef Starman89 het volgende:
Zou dit nummer (De Kraaien - Ik vind je lekker) toevallig het SR Anthem worden?
Ze werken er wel een beetje naartoe bij 3FM..
neuken?quote:
Zou lekker zijn!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef Starman89 het volgende:
Mwah, wordt al vrij veel gedraaid. Denk het eerlijk gezegd niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef Starman89 het volgende:
dan zullen ze `m een vast contract moeten geven, dus dat gaat niet gebeuren. Bij ons ook een jongen die nu een half jaar eruit is maar in totaal al 12 jaar in het ziekenhuis werkt met losse contracten...quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mwhjah, maar NTR had em ook aan kunnen nemen dan.
Van mij hoeft het niet, pure bagger...quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef Starman89 het volgende:
yep, maar dat doet niemand op dit moment. Atstrid de Jong heeft zich op twitter tijdje terug ook al aardig opgewonden over dit specifieke geval.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mwhjah, maar NTR had em ook aan kunnen nemen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |