Ik zit momenteel in een chocoladefabriek. Lang en niet boeiend verhaal, maar oh wat ruikt het hier lekker!quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:36 schreef CindieY het volgende:
Bonbons bezorgen? Kan ie hier langskomen?
Bohhhhquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in een chocoladefabriek. Lang en niet boeiend verhaal, maar oh wat ruikt het hier lekker!![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:55 schreef henkde_j het volgende:
Sow mooi dit
traanen in mijn oogen
[ afbeelding ]
Die hebben hebben HEBBEN!! reclame vind ik dan wel weer tofquote:
Mijn oudste zoon gaat hier zo blij mee zijn.quote:
Ik had zo graag gebruik gemaakt van zijn oppasservice, maar mijn jongste is net geen 4 jaar. Dat wordt hij volgende maand.quote:
SC'tjequote:
Staat niet in de planningquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:16 schreef minthy het volgende:
[..]
SC'tje![]()
Heb jij nog wat te ketsen dit weekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:38 schreef henkde_j het volgende:
JupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geïnspireerd op die jankende vrouw
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
*leeft mee*quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Staat niet in de planning
Maar ik zeg nooit "nooit"...
Ervaring leert echter dat het meestal niet luktongeveer 99,999999999999999999999999% van de tijd
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:39 schreef wolfrolf het volgende:
Die kan net zo goed in haar blote kont rond gaan lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ja idd..quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:52 schreef franklop het volgende:
Jammer voor interpolis, die hadden toch belooft een donatie voor SR te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |