quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus niemand kan op je stemmen?Ik begreep emSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
maar gelukkig heb je vingers om te typen!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Minthy heeft geen voice vanavond, is weg
Precies! Al kan het maar zo zijn dat ik daar straks ook mee ga kappen, weinig zin vanavondquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar gelukkig heb je vingers om te typen!
Hoeft niet, ik begrijp je toch altijd?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vond hem zo slecht, dus ik dacht; Leg het maar vast uit.
Hoe is het er mee?
joh, doe lekker waar je zin in hebt. wees welkom maar voel je niet verplichtquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Al kan het maar zo zijn dat ik daar straks ook mee ga kappen, weinig zin vanavond
Zelfdequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik begrijp je toch altijd?![]()
Slecht, maar dat hoeft hier verder niet
Dit jaar eindbaas van Muiswinkelquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:14 schreef Qunix het volgende:
Freek moet weer Oudejaarsconference houden.
3maanden ivm flexwet jaquote:
zo is de wetgeving....quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelfde [ afbeelding ] (zie url) hier.
zijn oudjaar van 2jaar geleden vond ik leuk. zijn soloshow die volgens mij op 24dec wordt uitgezonden heb ik in t theater gezien en vond ik rukquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit jaar eindbaas van Muiswinkel
Over Obama? Ik heb zitten gieren van het lachen!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zijn oudjaar van 2jaar geleden vond ik leuk. zijn soloshow die volgens mij op 24dec wordt uitgezonden heb ik in t theater gezien en vond ik ruk
IK VIND JE LEKKAH!
dat dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:58 schreef Pino112 het volgende:
FreeWheelFriday meestal enorm > uitzending met gast.
die ja. ik niet. ik vond het de slechtste show die ik dit jaar heb gezien en ik geloof dat ik in 2012 een tiental cabaretiers heb gezienquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Over Obama? Ik heb zitten gieren van het lachen!
van mij mag hetquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef Starman89 het volgende:
Zou dit nummer (De Kraaien - Ik vind je lekker) toevallig het SR Anthem worden?
Ze werken er wel een beetje naartoe bij 3FM..
neuken?quote:
Zou lekker zijn!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef Starman89 het volgende:
Mwah, wordt al vrij veel gedraaid. Denk het eerlijk gezegd niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef Starman89 het volgende:
dan zullen ze `m een vast contract moeten geven, dus dat gaat niet gebeuren. Bij ons ook een jongen die nu een half jaar eruit is maar in totaal al 12 jaar in het ziekenhuis werkt met losse contracten...quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mwhjah, maar NTR had em ook aan kunnen nemen dan.
Van mij hoeft het niet, pure bagger...quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef Starman89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |