dus misschien is dit wel de laatste EW met Tjibbe?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeker, dat is wat er met de vorige producer van MetMichiel is gebeurd, Maricha. Die is vervolgens bij de TROS gaan werken voor Radio 2, en vervolgens ook nog bij Q volgens mij.
Dan hadden ze 'm dat wel verteld. Tjibsma is d'r over 3 maanden gewoon weer hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dus misschien is dit wel de laatste EW met Tjibbe?ik weet niet of ik dat aan kan
Best begrijpelijk ook. Als je in die drie maanden ander werk kan krijgen ben je gek als je dat niet zou doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeker, dat is wat er met de vorige producer van MetMichiel is gebeurd, Maricha. Die is vervolgens bij de TROS gaan werken voor Radio 2, en vervolgens ook nog bij Q volgens mij.
yup. hij is 3 maanden werkloosquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:57 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb het verder niet gehoord, maar hij kapt dus ook bij MM?
gelukkig maarquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan hadden ze 'm dat wel verteld. Tjibsma is d'r over 3 maanden gewoon weer hoor.
tong80quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:41 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wie vervangt tjibbe dan in die 3 maanden?
HHM FTW!quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, gewoon een paar keer draaien met Domien en dan komt ie die maanden wel door.
Vervangt Pieter, Tjibbe ook tijdens MetMichiel?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pietertje, de producer/sidekick van Effe Ekdom
dat weet ik niet. hebben ze het net ook niet over gehadquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Vervangt Pieter, Tjibbe ook tijdens MetMichiel?
Nee, daar is iemand anders voor.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Vervangt Pieter, Tjibbe ook tijdens MetMichiel?
dan gaat Domien het druk krijgen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rob schouten van gebouwbeheer gaat weg
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Dat is de SR-week altijd welquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gaat een zéér vermoeiende week worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |