Ah, dus stiekem kan hij elk moment oprottenquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
flexwet. als je x jaar voor een bedrijf werk en je contract moet verlengd worden. kan bedrijf kiezen: onbepaalde tijd of 3 maanden oprotten en weer een jaarcontract. zoiets geloof ik
Inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:30 schreef minthy het volgende:
De flexwet gaat in na 3 tijdelijke contracten, daarna moet de werkgever je óf aannemen óf 3 maanden eruit schoppen.
Lullig voor hem dan, dat ze hem er liever uitschoppen dan aannemen
zou me niets verbazen als ze dat met zo'n beetje alle niet-dj's doen; sidekicks en producers enzo...quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:30 schreef minthy het volgende:
De flexwet gaat in na 3 tijdelijke contracten, daarna moet de werkgever je óf aannemen óf 3 maanden eruit schoppen.
twitter:3rdrocknl twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 19:26:453 maanden geen @TjibbeTjibsma in #ekstraweekend? hier moeten #kamervragen over gesteld worden! pas die #flexwet aan! reageer retweet
heb tjibbe een hart onder de riem gestokentwitter:
scherpquote:
bezuinigingen hequote:Op vrijdag 14 december 2012 19:30 schreef minthy het volgende:
Wie vervangt tjibbe dan in die 3 maanden?quote:
pietertje, de producer/sidekick van Effe Ekdomquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:41 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wie vervangt tjibbe dan in die 3 maanden?
Dat zou best kunnen. Bij ons wordt het gebruikt als iemand niet capabel genoeg is en er veel twijfels zijn of dat nog gaat bijtrekken.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:45 schreef Sirolf het volgende:
Sandra van Nieuwland is Alarmschijf bij de verhuizende concurrenten!![]()
Willen ze soms al hun luisteraars wegjagen?
Die krijgt 'ie toch al niet... want hij werkt voor de NTR.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:31 schreef Qunix het volgende:
Dus 3 maanden geen inkomen van 3FM op zijn rkening...
en gebeurt het dan ook wel dat iemand niet meer terugkomt?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die krijgt 'ie toch al niet... want hij werkt voor de NTR.
Gebeurd vaker in omroepland jammer genoeg...
Zeker, dat is wat er met de vorige producer van MetMichiel is gebeurd, Maricha. Die is vervolgens bij de TROS gaan werken voor Radio 2, en vervolgens ook nog bij Q volgens mij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en gebeurt het dan ook wel dat iemand niet meer terugkomt?
zo, pizza in buik. nu zit ik vol.
dus misschien is dit wel de laatste EW met Tjibbe?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeker, dat is wat er met de vorige producer van MetMichiel is gebeurd, Maricha. Die is vervolgens bij de TROS gaan werken voor Radio 2, en vervolgens ook nog bij Q volgens mij.
Dan hadden ze 'm dat wel verteld. Tjibsma is d'r over 3 maanden gewoon weer hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dus misschien is dit wel de laatste EW met Tjibbe?ik weet niet of ik dat aan kan
Best begrijpelijk ook. Als je in die drie maanden ander werk kan krijgen ben je gek als je dat niet zou doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeker, dat is wat er met de vorige producer van MetMichiel is gebeurd, Maricha. Die is vervolgens bij de TROS gaan werken voor Radio 2, en vervolgens ook nog bij Q volgens mij.
yup. hij is 3 maanden werkloosquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:57 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb het verder niet gehoord, maar hij kapt dus ook bij MM?
gelukkig maarquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan hadden ze 'm dat wel verteld. Tjibsma is d'r over 3 maanden gewoon weer hoor.
tong80quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:41 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wie vervangt tjibbe dan in die 3 maanden?
HHM FTW!quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, gewoon een paar keer draaien met Domien en dan komt ie die maanden wel door.
Vervangt Pieter, Tjibbe ook tijdens MetMichiel?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pietertje, de producer/sidekick van Effe Ekdom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |