quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jameszoo - I You Cherrypearl
Ik vind het nu ff kut.
Zelfde type muziek. Dit is een soort klassieker, en wordt erg gewaardeerd in MUZ, maar ik kan er niet in komen:quote:
Cannonballquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Breeders
KimmmmmmmmTanyaaaa
Is niet echt een van m'n favorieten nog eigenlijkquote:
quote:
Daar ken ik dan weer niet zoveel vanquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is niet echt een van m'n favorieten nog eigenlijkSowieso ben ik meer van de Pixies (dat is wel mijn favoriete band
) en de Throwing Muses, maar ach, The Breeders hoor je ook niet dagelijks op 3fm en komt redelijk overeen met mijn smaak, dus ik moet niet klagen.
Desalniettemin een tof plaatje
The Breeders bekender ja? In ieder geval, dat zijn dus de bands van Kim Deal en Tanya Donellyquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ken ik dan weer niet zoveel van
Ik ken eigenlijk alleen dit nummerquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Breeders bekender ja? In ieder geval, dat zijn dus de bands van Kim Deal en Tanya Donelly
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen dit nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |