abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120275738
Welkom in het enige echte Werkzoekend Topic.

In dit topic kun je terecht als je (binnenkort) werkzoekend bent. Een beetje mentale support en hulp bij vragen is de strekking van dit topic.

Mensen die zich heel geweldig voelen dat ze wel een baan hebben en daarover willen opscheppen, maak dan je eigen topic. We voelen ons al niet al te zelfverzekerd en hoeven dat gepoch er dus niet bij te hebben. Ook voor andere discussies over bijvoorbeeld uitkeringen en het recht daarop kunnen eigen topics geopend worden.

Het zou leuk zijn als we vermelden welke opleiding je gevolgd hebt, naar wat je op zoek bent en hoelang al.

Vorige delen zijn:

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20,

De OP vind je hier.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_120275753
Modjes die geen nieuw deel openen

Moet niet gekker worden :D
pi_120275771
Ik was bezig met een sollicitatie ok :') :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_120276226
Belachelijk!! :(
pi_120276261
Gaat snel hier!

Ik kom opeens leuke vacatures tegen! :)
Morgen even ergens wat informatie inwinnen over één vacature.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_120292024
Toch nog even meer dan 10 sollicitaties de deur uitgekregen. Nu niet direct hopen op 10 rejecties in de ochtend :D
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_120298529
Ik had een sollicitatiegesprek in november en ze zouden binnen 2 á 3 weken iets laten horen. Afgelopen dinsdag was het drie weken geleden dat ik het gesprek had. Op het kantoor hebben ze het erg druk, dus het kan zijn dat het nog wat tijd in beslag neemt. Na hoe lang moet ik er zelf achteraan gaan?
Copthorne 2.0
pi_120298895
Een belletje kan nooit kwaad. Daarmee toon je altijd een positieve interesse. :)
pi_120299856
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:43 schreef Copthorne het volgende:
Ik had een sollicitatiegesprek in november en ze zouden binnen 2 á 3 weken iets laten horen. Afgelopen dinsdag was het drie weken geleden dat ik het gesprek had. Op het kantoor hebben ze het erg druk, dus het kan zijn dat het nog wat tijd in beslag neemt. Na hoe lang moet ik er zelf achteraan gaan?
Ik zou even bellen ja :)

quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:59 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ben met name op zoek naar werk wat een beetje tussen de volgende begrippen ligt; corporate finance/ quantitative finance/ M&A en PE/ accounting & structured/risk portfolio manager. :P

Ik sta open voor de zware kwantitatieve beroepen (niet de nerd IT achtige banen ..) maar ook de lichtere accounting achtige banen. Ik solliciteer wereldwijd, en wil eigenlijk het liefst naar iets in Londen/Parijs/NY en zeker niet in NL blijven waar ik nu zit. Ik zou eigenlijk een ander land bezoeken maar door persoonlijke redenen is dat een beetje in de soep gelopen, en toen had ik plots niks meer. Dus nu weer op zoek!
Ik snap het een beetje :D Maar wel gaaf om in het buitenland te werken. Zou ik ook wel willen, Tenerife ofzo :D
pi_120299891
Net een email gekregen van een bedrijf waar ik gesolliciteerd had. Ze zijn nu bezig met interne kandidaten, dat willen ze eerst afwachten. Dus geen afwijzing tot nu toe. :)
pi_120299903
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:27 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik snap het een beetje :D Maar wel gaaf om in het buitenland te werken. Zou ik ook wel willen, Tenerife ofzo :D
Gaaf als ik een baan krijg ja, tot dusverre is het puur alleen sollicitaties versturen. (Nu weer overigens).
pi_120300111
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:29 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Gaaf als ik een baan krijg ja, tot dusverre is het puur alleen sollicitaties versturen. (Nu weer overigens).
Komt vast goed ^O^ Vertrouwen blijven houden :P

Ik heb net een wel heeeeel kort sollicitatiegesprek gehad. Wel erg positief!
Ik hoor vanmiddag of ik 1 van de 10 kandidaten ben, die 04-01-2013 kan gaan beginnen aan een project bij de ABN voor minimaal 3 maanden :P

Dus duimen O+
pi_120300161
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:37 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik hoor vanmiddag of ik 1 van de 10 kandidaten ben, die 04-01-2013 kan gaan beginnen aan een project bij de ABN voor minimaal 3 maanden :P

Dus duimen O+
Wij duimen ^O^
pi_120301061
Dank! Ik ga vandaag lekker door met solliciteren om vanavond maar eens vroeg bed in te duiken.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 december 2012 @ 13:55:44 #15
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_120302313
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:37 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dus duimen O+
Duimen en vingers gekruist!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120302352
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:29 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Jij bent toch goed met aandelen en shit? Geen geld in te verdienen?
pi_120302475
Ik ben aangenomen *O*

4-1-2013 beginnen! Voor voorlopig 3 maanden *O*
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 december 2012 @ 14:03:30 #18
Brabo Bastard
pi_120302518
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben aangenomen *O*

Woohoo!

Gefeliciteerd! *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120302544
Gefeliciteerd!!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_120302626
Drie kwartier te laat op een sollicitatiegesprek dankzij de OV-storing in Nijmegen. Ik had een ruime marge ingebouwd, maar dit was gewoon dramatisch! Bussen vol gestrande treinpassagiers die mijn halte voorbij jakkerden, te vol, kon niemand meer bij.

Dik twee uur gedaan over een ritje wat ik twee jaar lang dagelijks in een halfuur heb afgelegd. Nooit ook maar een minuut te laat geweest.

Er werd wel begripvol gereageerd, collega's waren ook te laat. Maar ik ging totaal verwilderd en opgefokt het gesprek in,
pi_120302635
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben aangenomen *O*

Feli :)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 december 2012 @ 14:15:59 #22
Brabo Bastard
pi_120302977
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:06 schreef _Arual_ het volgende:
Drie kwartier te laat op een sollicitatiegesprek dankzij de OV-storing in Nijmegen. Ik had een ruime marge ingebouwd, maar dit was gewoon dramatisch! Bussen vol gestrande treinpassagiers die mijn halte voorbij jakkerden, te vol, kon niemand meer bij.

Dik twee uur gedaan over een ritje wat ik twee jaar lang dagelijks in een halfuur heb afgelegd. Nooit ook maar een minuut te laat geweest.

Er werd wel begripvol gereageerd, collega's waren ook te laat. Maar ik ging totaal verwilderd en opgefokt het gesprek in,
Ging het gesprek ondanks alles wel goed?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120303189
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ging het gesprek ondanks alles wel goed?
Naar omstandigheden wel. Volgens mij was ik ook de enige die er echt mee zat. Zo vervelend, het is een keer eerder in mijn leven gebeurd dat ik te laat kwam. (Toen stond ik door een gekantelde hoogwerker 5 uur lang in een file van 32 km, en miste ik bijna, op 5 minuten na, een vliegtuig naar de andere kant van de wereld.)

Ik ben echt heel erg van de klok, altijd dik op tijd overal. Maar als ik belangrijke afspraken heb, lijkt het wel of er de duvel mee speelt. Vorige week belandde ik in een enorme sneeuwbui. Ook zo fijn: nooit ziek zijn (1 dag ziek gemeld in de afgelopen twee jaar), en dan bijna groen van misselijkheid een gesprek hebben. Of net zoals gisteren een astma-aanval krijgen ("Ja, heb ik al vijftien jaar niet meer gehad. Het speelt net nu deze week op door de stress.")

Ik wil gewoon niet uitstralen dat ik iemand ben die te laat komt en ziek is, want dat is een beeld wat gewoon niet klopt.
pi_120303232
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij bent toch goed met aandelen en shit? Geen geld in te verdienen?
Een leven van continu beleggen is geen leven. Ik wil het naast mijn werk doen, nu is het mijn werk (individueel).
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 december 2012 @ 14:25:04 #25
Brabo Bastard
pi_120303291
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:22 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Naar omstandigheden wel. Volgens mij was ik ook de enige die er echt mee zat. Zo vervelend, het is een keer eerder in mijn leven gebeurd dat ik te laat kwam. (Toen stond ik door een gekantelde hoogwerker 5 uur lang in een file van 32 km, en miste ik bijna, op 5 minuten na, een vliegtuig naar de andere kant van de wereld.)

Ik ben echt heel erg van de klok, altijd dik op tijd overal. Maar als ik belangrijke afspraken heb, lijkt het wel of er de duvel mee speelt. Vorige week belandde ik in een enorme sneeuwbui. Ook zo fijn: nooit ziek zijn (1 dag ziek gemeld in de afgelopen twee jaar), en dan bijna groen van misselijkheid een gesprek hebben. Of net zoals gisteren een astma-aanval krijgen ("Ja, heb ik al vijftien jaar niet meer gehad. Het speelt net nu deze week op door de stress.")

Ik wil gewoon niet uitstralen dat ik iemand ben die te laat komt en ziek is, want dat is een beeld wat gewoon niet klopt.
Dat is ook te begrijpen, maar men zal echt wel rekening houden met overmacht in dit geval. Het is allemaal goed gekomen toch ;)
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')