Goed gegokt.quote:
Alleen maar.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze heeft wel vaker misselijkmakende reacties.
Denk Rich afkorting van Richardquote:
Ja dan is het Rich en niet Ritch. Stomme bokquote:Op woensdag 12 december 2012 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk Rich afkorting van Richardblonde trut
Ja mijn fout idd... zo verrassend?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dan is het Rich en niet Ritch. Stomme bok
Wauwsie.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja mijn fout idd... zo verrassend?
LUISTER GEWOON EEN KEER GODVERDOMME.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga zelf weg als je niet naar die ezel wilt kijken, haatbaard
Niet zo schelden koekwousquote:Op woensdag 12 december 2012 15:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
LUISTER GEWOON EEN KEER GODVERDOMME.
Bitchquote:
Nee.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
LUISTER GEWOON EEN KEER GODVERDOMME.
69.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik luisteren naar een pussy van 70 kg?
Kamelenhoofd.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Schutting à soepvergiet zemmel. Weg met je kamelenhoofd.
Het was een hint, kutwijf.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
DOE IK NOG AARDIG OM HET AF TE RONDEN KRIJG JE DIT
Okquote:
vrij weinig.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:46 schreef VeerEli het volgende:
Iemand hier verstand van financiële zaken wat betreft schoolkosten etc?
Gewoon beetje pijpen. Krijg je alles gratis.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:46 schreef VeerEli het volgende:
Burgerking, 2 whoppers voor 1 jwt.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
Ik weet neit wat ik moet eten vandaag, wil opzich wel vettebek
Kapsalon en 2 bamischijven.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
Ik weet neit wat ik moet eten vandaag, wil opzich wel vettebek
Nee, maar ik ben ook een reus. In dit lichaam past veel voedselquote:Op woensdag 12 december 2012 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit je nog niet vol na 1 bak kapsalon dan?
Salektek.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Burgerking, 2 whoppers voor 1 jwt.
Zaterdag al gehad, exclusief bamischijven.quote:
BK is alleen op station en dat is kut om daar te parkeren dus nee.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Burgerking, 2 whoppers voor 1 jwt.
Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zaterdag al gehad, exclusief bamischijven.
Ga jij nou maar zosk baffen lolquote:
Ben jij een vrouw dan, ging toch over jou?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
BK is alleen op station en dat is kut om daar te parkeren dus nee.
Oh en echte vrouwen eten sushi geen BK
Boks.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben ook een reus. In dit lichaam past veel voedsel.
Afwisseling. Zin in tilapia maar ja moet ik ook salsa erbij maken, kutwerkjequote:
Ik ben een echte vrouw, ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben jij een vrouw dan, ging toch over jou?
[..]
Boks.
of je het kan aftrekken oid?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:46 schreef VeerEli het volgende:
Omdat hij jou adoreert als een malle. En jij bent Zosk.quote:
Moest even zoeken wat voor rotzooi dat is. Ik hoop op spaghettiquote:Op woensdag 12 december 2012 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Afwisseling. Zin in tilapia maar ja moet ik ook salsa erbij maken, kutwerkje
Ook ravigottesaus?quote:
Hoop het ook voor jequote:Op woensdag 12 december 2012 15:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Moest even zoeken wat voor rotzooi dat is. Ik hoop op spaghetti.
Ik heb al iemand die mij met liefde en plezier nooit zal baffen, en dat wil ik graag zo houden.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat hij jou adoreert als een malle. En jij bent Zosk.
Die van mijn teen wel. Handen doe ik zelf.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke sexy, mag ik je nagels lakken?
Ik vind voeten vies, nee dankje.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die van mijn teen wel. Handen doe ik zelf.
Sorry. Lijkt me best lekkerquote:Op woensdag 12 december 2012 15:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb al iemand die mij met liefde en plezier nooit zal baffen, en dat wil ik graag zo houden.
Klopt jaquote:Op woensdag 12 december 2012 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat hij jou adoreert als een malle. En jij bent Zosk.
Lekker.quote:
Stinkkont.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb al iemand die mij met liefde en plezier nooit zal baffen, en dat wil ik graag zo houden.
Dan niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind voeten vies, nee dankje.
Heb je geen huisdieren?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry. Lijkt me best lekkerof naja in elk geval eens keer een goeie goochlikbeurt
Ik leg er wel eens een vis op maar die spartelen maar evenquote:
Nee, rekening gehad voor opleidingskosten waaronder vrijwillige bijdrage. Die vrijwillige bijdrage dus niet betaald, krijg ik nu een rekening na dat ik dat nog moet overmaken. Dus ik gebeld, gezegd dat het vrijwillig is. Kwam die vent aan met dat je met het tekenen van de schoolovereenkomst ook de opleidingskosten etc. accepteert. Dus gezegd dat ik dat ook doe, maar dat dit een apart kopje was met vrijwillig, en dat het op die manier ook niet meer vrijwillig is.. Hij wist het ook niet, dus nu moet ik het verder maar uitzoeken..quote:
Gast ben je 12 ofzo?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
wie wil er verkering het is 12-12-12 so mooie datum hihihi
Moet je zo'n flinke Koi pakken.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik leg er wel eens een vis op maar die spartelen maar even
Druppel lauw water op toiletpapier en wrijf hier sensueel mee over je anus.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry. Lijkt me best lekkerof naja in elk geval eens keer een goeie goochlikbeurt
Wat.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Druppel lauw water op toiletpapier en wrijf hier sensueel mee over je anus.
Wijooo een kenner?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Druppel lauw water op toiletpapier en wrijf hier sensueel mee over je anus.
Hepikniquote:
Inb4 Allure.quote:
Zwarte gekochtquote:Op woensdag 12 december 2012 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hier jonge.
http://www.koi-kas.nl/pages.php?d=1&idc=49
Begrijpelijk, dan heb je nog een strakke anus natuurlijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ze vindt my gwn leuk omdat ik minderjarig ben XD
Ik ben nu wel benieuwd :Squote:
Waarom moet je iemand afrekenen op z'n geestelijke vermogens ? Wat ben jij een chinees zeg, tjeempiequote:Op woensdag 12 december 2012 16:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom moet je iemand afrekenen op zijn leeftijd? Wat ben jij een mongool zeg, jeetje.
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Waarom moet je iemand afrekenen op z'n geestelijke vermogens ? Wat ben jij een chinees zeg, tjeempie
Wat heb jij gedaan dat je anus niet strak meer is?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Begrijpelijk, dan heb je nog een strakke anus natuurlijk.
Fak joe, strontemmer.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Waarom moet je iemand afrekenen op z'n geestelijke vermogens ? Wat ben jij een chinees zeg, tjeempie
Hij heeft 3 hondenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan dat je anus niet strak meer is?
Hij was ff druk en zei me dat te zeggen, sorryquote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Antwoord toch niet steeds voor Zosk, verdomme.
staat in die overeenkomst ook iets over waarvoor deze vrijwillige bijdrage dient?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, rekening gehad voor opleidingskosten waaronder vrijwillige bijdrage. Die vrijwillige bijdrage dus niet betaald, krijg ik nu een rekening na dat ik dat nog moet overmaken. Dus ik gebeld, gezegd dat het vrijwillig is. Kwam die vent aan met dat je met het tekenen van de schoolovereenkomst ook de opleidingskosten etc. accepteert. Dus gezegd dat ik dat ook doe, maar dat dit een apart kopje was met vrijwillig, en dat het op die manier ook niet meer vrijwillig is.. Hij wist het ook niet, dus nu moet ik het verder maar uitzoeken..
How about my foot up in your ass?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Hij was ff druk en zei me dat te zeggen, sorry
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
How about my foot up in your ass?
Dat gaat jou toch niets aan?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan dat je anus niet strak meer is?
Voor zover ik weet staat er in die overeenkomst geen kut, alleen dat je schoolkosten etc. accepteert.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staat in die overeenkomst ook iets over waarvoor deze vrijwillige bijdrage dient?
oftewel, maak je van dingen gebruik waarvoor deze bijdrage is?
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Antwoord toch niet steeds voor Zosk, verdomme.
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Hij was ff druk en zei me dat te zeggen, sorry
Laat mij er buiten.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt dikke poten zeker ?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
in principe zou je zeggen dat een vrijwillige bijdrage vrijwillig is ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Voor zover ik weet staat er in die overeenkomst geen kut, alleen dat je schoolkosten etc. accepteert.
Maar als je dan vervolgens een factuur krijgt met opleidingskosten, waar bij beschreven staat wat je waarvoor betaald, en daarnaast dus een apart deel als vrijwillige bijdrage, lijkt het me verrekte stug dat ze me dat nu op kunnen dringen?
hou je bekquote:Op woensdag 12 december 2012 16:04 schreef Germano het volgende:
Vera en Gianni, ga even ergens anders serieus doen. Daar heb ik echt geen trek in, dat politiek correcte gezever.
Gelukkig ben jij hier niet de baas en vind ik ook niet altijd alles interessant wat hier besproken wordt. Pech voor je mattiequote:Op woensdag 12 december 2012 16:04 schreef Germano het volgende:
Vera en Gianni, ga even ergens anders serieus doen. Daar heb ik echt geen trek in, dat politiek correcte gezever.
Nee, dat was ik al.quote:
quote:
Treurwilgenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij hier niet de baas en vind ik ook niet altijd alles interessant wat hier besproken wordt. Pech voor je mattie
Excuseer. En Chai dan?quote:
Ken je de sarcastische smileys, ook wel bekend als 'verboden' smileys, nu nog niet?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja, dan zijn wij de treurwilgen![]()
Ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja, dan zijn wij de treurwilgen![]()
mooie bomen jaquote:
Die tweede reden overtuigde me.quote:
Sowieso, check die 2e reden ookquote:
Wat zie jij precies rechts naast mijn zin staan, schatteboutje?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Ken je de sarcastische smileys, ook wel bekend als 'verboden' smileys, nu nog niet?
Vraagteken.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat zie jij precies rechts naast mijn zin staan, schatteboutje?
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Huehuehueheuheuehueheuhuheuehuehwuh!
klinkt alsquote:Op woensdag 12 december 2012 16:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Huehuehueheuheuehueheuhuheuehuehwuh!
Kutkinderenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En wat is dat met die vage laatste zin dan?
ik kom alleen maar hier op uitquote:Op woensdag 12 december 2012 15:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, rekening gehad voor opleidingskosten waaronder vrijwillige bijdrage. Die vrijwillige bijdrage dus niet betaald, krijg ik nu een rekening na dat ik dat nog moet overmaken. Dus ik gebeld, gezegd dat het vrijwillig is. Kwam die vent aan met dat je met het tekenen van de schoolovereenkomst ook de opleidingskosten etc. accepteert. Dus gezegd dat ik dat ook doe, maar dat dit een apart kopje was met vrijwillig, en dat het op die manier ook niet meer vrijwillig is.. Hij wist het ook niet, dus nu moet ik het verder maar uitzoeken..
Je hebt het door. Nu nog een naaktfoto met een sok op je linkeroor en je de ontgroening is voltooid.quote:
Bij ons ook de gymleraarquote:Op woensdag 12 december 2012 16:12 schreef Fascination het volgende:
Bij mij op de middelbare school was het de biologieleraar die zich vergreep aan leerlingen. Hoe typisch.
Helaas niet, dit gaat over andere soorten bijdragen. Maar thanks iigquote:Op woensdag 12 december 2012 16:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik kom alleen maar hier op uitweet niet of het hetgeen is wat bij jou van toepassing is
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=1160
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Je hebt het door. Nu nog een naaktfoto met een sok op je linkeroor en je de ontgroening is voltooid.
Vind de prijs ook meevallen.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:08 schreef Fascination het volgende:
Huis van Gerard Ekdom. Best nice.
http://www.funda.nl/koop/soest/huis-48523958-nieuweweg-34-b
Ik zou nu om lekker recalcitrant te zijn mij dit DM'en en hem nietquote:
Zo'n ouwe bok? Mijn biologieleraar zag er best goed uit, ook best breed/gespierd. Als ik hetero was, had ik best iets met 'm willen doen denk ik.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij ons ook de gymleraaraltijd broek op half 3 waarbij je zijn hele aarscrack zag
en bij iedereen aan de intieme delen zitten, vooral bij de dames
http://educatie-en-school(...)ten-hoe-zit-dat.htmlquote:Op woensdag 12 december 2012 16:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Helaas niet, dit gaat over andere soorten bijdragen. Maar thanks iig
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou nu om lekker recalcitrant te zijn mij dit DM'en en hem niet
quote:
Ja, daar verbaasde ik me al over.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vind de prijs ook meevallen.
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n ouwe bok? Mijn biologieleraar zag er best goed uit, ook best breed/gespierd. Als ik hetero was, had ik best iets met 'm willen doen denk ik.
Jouw leraren wel een vieze leerlingequote:Op woensdag 12 december 2012 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb nog nooit een vieze leraar gehad.
Jouw lossquote:
Niet weten dat de VeerEli.rar al lang is uitgelektquote:Op woensdag 12 december 2012 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou nu om lekker recalcitrant te zijn mij dit DM'en en hem niet
Ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]meen je? deze was klein, gezet en baardhaar. En een beetje psychohoofd.
[..]
Jouw leraren wel een vieze leerlinge
Oh ik heb fok.rar ook nooit gezien, dus prima allemaal.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet weten dat de VeerEli.rar al lang is uitgelekt.
Dit lijkt er wel op, alleen zie ik tegenstrijdige stukken in dat bericht.. Verwarrend dus.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
http://educatie-en-school(...)ten-hoe-zit-dat.html
dit dan
Vulgair ben je. Altijd de nette correcte burger spelen maar ondertussen slijt je de vrouwen bij de vleet. OF fleet, dunno.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Lijkt me superspannend, vooral op die leeftijd. Ik had ook wel wat willen doen met een stagiaire die ik had.
Ik vind het best veel voor zo'n huis. Het is lelijk en niet echt groot.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daar verbaasde ik me al over.
Hihihihihhihihihihihihihihih ohquote:Op woensdag 12 december 2012 16:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet weten dat de VeerEli.rar al lang is uitgelekt.
Idd en die tv in de slaapkamerquote:Op woensdag 12 december 2012 16:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het best veel voor zo'n huis. Het is lelijk en niet echt groot.
Ik dacht dat het een weerstation wasquote:Op woensdag 12 december 2012 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd en die tv in de slaapkamerlol
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het best veel voor zo'n huis. Het is lelijk en niet echt groot.
Wat dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit lijkt er wel op, alleen zie ik tegenstrijdige stukken in dat bericht.. Verwarrend dus.
wees blijquote:Op woensdag 12 december 2012 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik heb fok.rar ook nooit gezien, dus prima allemaal.
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, ik had wel 1 hete techniekleraar maar jammergenoeg was ie oerdom
Altijd die onzin dat de prijs hoger is omdat er een 'beroemdheid' in heeft gewoond. Get realquote:
Ja? vanwege welke reden?quote:
Dit:quote:
en dit:quote:Zelfs als is getekend voor de extra bijdrage en de betalingsverplichting wordt niet nagekomen, kan de student niet de toegang tot de school en/of het lesprogramma worden ontzegd. De school heeft dan andere middelen ter beschikking om alsnog tot nakoming van de overeenkomst te bewegen, met als uiterste middel het inschakelen van een incassobureau of deurwaarder.
Vind ik sowieso raar, want wij betalen niet alleen voor boeken of bijvoorbeeld die gereedschappen/werkkleding, maar óók voor lesmaterialen... Terwijl hier dus staat dat dat niet mag..quote:Zoals al eerder geschreven ontvangen scholen een rijksbijdrage voor het lesmateriaal en dit mag dus niet aan studenten worden doorberekend middels een extra bijdrage. Wat wel door de student dient te worden betaald zijn boeken en specifiek voor de beroepsopleiding noodzakelijke middelen, zoals gereedschappen of werkkleding, die eigendom worden van de student.
van 80% van de foto's wordt je niet heel gelukkigquote:
Omdat? sorry ik weet er echt niks van.. ken alleen de term fok.rarquote:Op woensdag 12 december 2012 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van 80% van de foto's wordt je niet heel gelukkig
Vieze dingen mattie.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat? sorry ik weet er echt niks van.. ken alleen de term fok.rar
Ja same here, klunste maar wat en leerde nooit voor toetsenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:22 schreef Fascination het volgende:
[..]. Techniek, wat een ellende was dat altijd. Hoe ik dat vak ooit gehaald heb.
veel wild vlees, zeg maarquote:Op woensdag 12 december 2012 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat? sorry ik weet er echt niks van.. ken alleen de term fok.rar
Wut? Waarom niet? Wtf is dat fok.rar? Ik ben nieuwsgierig nu. Vertel! Vertel!quote:Op woensdag 12 december 2012 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel wild vlees, zeg maar
maar goed, daar mogen we het niet over hebben
We mogen er niet over praten anders krijg je een ban.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wut? Waarom niet? Wtf is dat fok.rar? Ik ben nieuwsgierig nu. Vertel! Vertel!
IJsmeis.rar was beterquote:Op woensdag 12 december 2012 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel wild vlees, zeg maar
maar goed, daar mogen we het niet over hebben
Dafuq??! Waarom in godsnaamquote:Op woensdag 12 december 2012 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We mogen er niet over praten anders krijg je een ban.
Die heb ik dan wel weerquote:
Veel plezier met je ban danquote:Op woensdag 12 december 2012 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
En je mag het er echt wel over hebben zo erg is het hier ook niet he
Ik vond het misselijkmakendquote:Op woensdag 12 december 2012 16:28 schreef Fascination het volgende:
Fok.rar is echt totaal niet boeiend.
Hallo, als er een ban op staat om het er uberhaupt over te hebben, zal het toch zeker wel boeiend zijn???quote:Op woensdag 12 december 2012 16:28 schreef Fascination het volgende:
Fok.rar is echt totaal niet boeiend.
Hoezo raar? De dingen waar jij voor betaalt zijn middelen die noodzakelijk zijn voor die specifieke beroepsopleiding. Dat staat los van de extra bijdrage, en mag gewoon doorgerekend worden aan de student. Wat echter niet mag is jou de toegang tot het lesprogramma te ontzeggen. Ze mogen dus niet omdat je dat niet betaalt jou van die school afgooien, ze moeten dan met een incassobureau etc. gaan werken.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit:
[..]
en dit:
[..]
Vind ik sowieso raar, want wij betalen niet alleen voor boeken of bijvoorbeeld die gereedschappen/werkkleding, maar óók voor lesmaterialen... Terwijl hier dus staat dat dat niet mag..
Staan alle Admins, FA's en Moderators naakt in.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hallo, als er een ban op staat om het er uberhaupt over te hebben, zal het toch zeker wel boeiend zijn???
Dat filmpje is nep, voor de drieduizendste keer.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Staan alle Admins, FA's en Moderators naakt in.
Dus ze mogen het je wel verplichten een 'vrijwillige' bijdrage te betalen, maar niet van school gooien erom? Maar als je het niet betaald, kom je op andere vlakken in de shit? En nee, ik betaal dus niet voor dingen die noodzakelijk zijn voor de opleiding. Ik betaal voor kopieerkosten (die ik niet gebruik, niet opmaak, maar dus niet terugkrijg achteraf) en voor bijvoorbeeld readers die ook online staan. Daar betaal je voor, want die moeten gemaakt/afgedrukt worden. Dat soort shit, dat is ons 'lesmateriaal' waar we voor betalen.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoezo raar? De dingen waar jij voor betaalt zijn middelen die noodzakelijk zijn voor die specifieke beroepsopleiding. Dat staat los van de extra bijdrage, en mag gewoon doorgerekend worden aan de student. Wat echt niet mag is jou de toegang tot het lesprogramma te ontzeggen. Ze mogen dus niet omdat je dat niet betaalt jou van die school afgooien, ze moeten dan met een incassobureau etc. gaan werken.
Dat weet ik, maar deze niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat filmpje is nep, voor de drieduizendste keer.
Jij niet neequote:Op woensdag 12 december 2012 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
Je mag srs niet praten over een .rar????ik ga weg en kom hier nooit meer.
Als jij een document tekent waar in staat dat jij akkoord gaat met het betalen van bepaalde kosten, ja. Dat die bijdrage 'vrijwillig' heet is natuurlijk een beetje krom, maar jij tekent toch echt zelf dat contract. En als je het niet betaalt mogen ze je niet van school trappen, nee. De school heeft dan andere middelen ter beschikking om alsnog tot nakoming van de overeenkomst te bewegen, met als uiterste middel het inschakelen van een incassobureau of deurwaarder. Als jij het lesgeld hebt betaald heb jij recht op onderwijs aan die instelling.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus ze mogen het je wel verplichten een 'vrijwillige' bijdrage te betalen, maar niet van school gooien erom? Maar als je het niet betaald, kom je op andere vlakken in de shit? En nee, ik betaal dus niet voor dingen die noodzakelijk zijn voor de opleiding. Ik betaal voor kopieerkosten (die ik niet gebruik, niet opmaak, maar dus niet terugkrijg achteraf) en voor bijvoorbeeld readers die ook online staan. Daar betaal je voor, want die moeten gemaakt/afgedrukt worden. Dat soort shit, dat is ons 'lesmateriaal' waar we voor betalen.
Don't go there.quote:
Nee gek. Er zat ook een ginger tussen die even d'r womanparts liet zien. Dat was minder.quote:
quote:
Is dat de stem van wikipedia?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:35 schreef Germano het volgende:
Ik zal even uitleggen wat FOK! is en een linkje achterlaten.
Oui.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dat de stem van wikipedia?
Dit komt mij uberhaupt totaal onbekend voor hoor, kan me niet heugen dat ik voor iets anders getekend heb dan de doodnormale schoolkosten. Over het normale lesmateriaal val ik ook niet, hoe zulke bullshit dat ook is, om geld te lappen zodat ik tegoed krijg op mijn kopieerpas, ook al gebruik ik dat nooit. Maar je gaat mij dus wel horen over een vrijwillige bijdrage, wanneer dit dus niet meer vrijwillig is.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als jij een document tekent waar in staat dat jij akkoord gaat met het betalen van bepaalde kosten, ja. Dat die bijdrage 'vrijwillig' heet is natuurlijk een beetje krom, maar jij tekent toch echt zelf dat contract. En als je het niet betaalt mogen ze je niet van school trappen, nee. De school heeft dan andere middelen ter beschikking om alsnog tot nakoming van de overeenkomst te bewegen, met als uiterste middel het inschakelen van een incassobureau of deurwaarder. Als jij het lesgeld hebt betaald heb jij recht op onderwijs aan die instelling.
Oh dan weet ik niet wie je bedoeldquote:Op woensdag 12 december 2012 16:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee gek. Er zat ook een ginger tussen die even d'r womanparts liet zien. Dat was minder.
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Oui.
Hier de verborgen talenten van Braddie.
Is vast de oude versie van de .rar.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dan weet ik niet wie je bedoeld
Die readers en zo en kopieer kosten wat jij allemaal beschrijft vallen daar volgens mij allemaal buiten, maar ik weet niet precies hoe dat zit (kan me ook niet voorstellen dat dat een fortuin kost). Als jij nooit hebt getekend die kosten te betalen en daarmee dus nooit akkoord bent gegaan met betaling van die soort, hoef je niet te betalen neequote:Op woensdag 12 december 2012 16:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit komt mij uberhaupt totaal onbekend voor hoor, kan me niet heugen dat ik voor iets anders getekend heb dan de doodnormale schoolkosten. Over het normale lesmateriaal val ik ook niet, hoe zulke bullshit dat ook is, om geld te lappen zodat ik tegoed krijg op mijn kopieerpas, ook al gebruik ik dat nooit. Maar je gaat mij dus wel horen over een vrijwillige bijdrage, wanneer dit dus niet meer vrijwillig is.
Ik heb er 2 gezienquote:Op woensdag 12 december 2012 16:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is vast de oude versie van de .rar.
Gaat ook niet om dat het een fortuin kost, is principe kwestie. Ik ben bereid alles te betalen wat gewoon noodzakelijk is en hoort, maar ik pik het niet als mij verplicht wordt een vrijwillige bijdrage te lappen, het is verdomme vrijwillig.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die readers en zo en kopieer kosten wat jij allemaal beschrijft vallen daar volgens mij allemaal buiten, maar ik weet niet precies hoe dat zit (kan me ook niet voorstellen dat dat een fortuin kost). Als jij nooit hebt getekend die kosten te betalen en daarmee dus nooit akkoord bent gegaan met betaling van die soort, hoef je niet te betalen nee. Doet je school moeilijk of vanwaar deze vragen?
Oh en die foto van Harajuku. die niet klopte. Beetje slordig van dWc.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb er 2 gezienFucking random ook dat kind in de rar en foto's van Chriz2k en Jajong enzo
dWc?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh en die foto van Harajuku. die niet klopte. Beetje slordig van dWc.
De hamvraag is natuurlijk heb je daarvoor getekend ja/nee.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gaat ook niet om dat het een fortuin kost, is principe kwestie. Ik ben bereid alles te betalen wat gewoon noodzakelijk is en hoort, maar ik pik het niet als mij verplicht wordt een vrijwillige bijdrage te lappen, het is verdomme vrijwillig.
Ja, school doet moeilijk. Heb toen de rekening betaald, minus de vrijwillige bijdrage. Krijg ik nu, 2 maand later, ineens een nieuwe acceptgiro binnen dat er nog een openstaand bedrag overgemaakt moet worden (die vrijwillige bijdrage dus).
Ja, die heeft dat samengesteld.quote:
Ja daarom ben ik niet zo happig om persoonlijke pics hier neer te plempen. Kijk als je echt de meest belachelijke shit neer zet neem je een risico ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb er 2 gezienFucking random ook dat kind in de rar en foto's van Chriz2k en Jajong enzo
Serieus? Hoe kan het dat ie geen permaban heeft danquote:Op woensdag 12 december 2012 16:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, die heeft dat samengesteld.
Niemand wist het tot nuquote:Op woensdag 12 december 2012 16:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Serieus? Hoe kan het dat ie geen permaban heeft dan
Geen idee.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Serieus? Hoe kan het dat ie geen permaban heeft dan
Dat weet ik niet zeker, maar dat lijkt me stug. Wel voor gewoon opleidingskosten uiteraard.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
De hamvraag is natuurlijk heb je daarvoor getekend ja/nee.
Nouja normale foto's boeien me niet zo maar ik zou niet met m'n tetten bloot op FOK! gaan, dan ben je ook wel een beetje dom bezigquote:Op woensdag 12 december 2012 16:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik niet zo happig om persoonlijke pics hier neer te plempen. Kijk als je echt de meest belachelijke shit neer zet neem je een risico ja.In de oude stond het ook het buikje van BT. Was wel mooi.
Maar we weten allemaal hoe het met Piovan en dergelijke afliep.
![]()
Niet dat ik zo'n bakkes heb, verre van zelfs, maar you get the point.
Ga dat eerst maar eens uitzoeken dan.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker, maar dat lijkt me stug. Wel voor gewoon opleidingskosten uiteraard.
Was ergens in 2009 of zo. Volgens mij heeft ie wel een ban daarvoor gehad.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
The fuck zegIk wist dat niet eens
Dan sta je er indd voor je het door hebt in.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja normale foto's boeien me niet zo maar ik zou niet met m'n tetten bloot op FOK! gaan, dan ben je ook wel een beetje dom bezig
Zeker 48 uur banquote:Op woensdag 12 december 2012 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was ergens in 2009 of zo. Volgens mij heeft ie wel een ban daarvoor gehad.
Anoniem is nog wel oke maar die dames hadden allemaal hun kop laten zienquote:Op woensdag 12 december 2012 16:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan sta je er indd voor je het door hebt in.
Mja, maar er staat toch nooit letterlijk in van 'Je bent verplicht om vrijwillige bijdragen te betalen'?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ga dat eerst maar eens uitzoeken dan.
Ik weet niet wat er in staat want ik heb er mijn handtekening niet opgezet. Ga nou even achterhalen hoe en wat.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, maar er staat toch nooit letterlijk in van 'Je bent verplicht om vrijwillige bijdragen te betalen'?
Ja dan ben je toch echt dom bezig hoor.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Anoniem is nog wel oke maar die dames hadden allemaal hun kop laten zien
Ja ja ja doe ik ook wel. Maar het is zo allemachtigst krom. Maar thanks iigquote:Op woensdag 12 december 2012 16:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in staat want ik heb er mijn handtekening niet opgezet. Ga nou even achterhalen hoe en wat.
In die tijd waren bans inderdaad niet langquote:
'maar'quote:Op woensdag 12 december 2012 16:47 schreef Germano het volgende:
[..]
In die tijd waren bans inderdaad niet lang. Had ook maar 3 maanden gekregen toen de KLB SC werd gesloten voor een tijdje.
Ja, sowieso al die naaktfoto's op bepaalde sites waar iemands hoofd op staat.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja dan ben je toch echt dom bezig hoor.![]()
Tegenwoordig hebben we KPD, een soort open .rar.
Wut? En wat had je toen gedaan?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:47 schreef Germano het volgende:
[..]
In die tijd waren bans inderdaad niet lang. Had ook maar 3 maanden gekregen toen de KLB SC werd gesloten voor een tijdje.
Ik snap je even niet?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, sowieso al die naaktfoto's op bepaalde sites waar iemands hoofd op staat.
Toen kwamen er mensen uit de toenmalige onz sc hier posten en gingen er een paar users hier compleet door het lint.quote:
Whuahauhaahh damn..quote:Op woensdag 12 december 2012 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toen kwamen er mensen uit de toenmalige onz sc hier posten en gingen er een paar users hier compleet door het lint.
Gewoon een beetje lopen fucken met een paar anderen die na die ban nooit meer zijn terug gekomen.quote:
Wie dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Gewoon een beetje lopen fucken met een paar anderen die na die ban nooit meer zijn terug gekomen.
Dat viel wel mee. Kwam doordat we onze eigen KLB Gilde SC niet mochten houden en die vage figuren wel per se hier moesten blijvenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toen kwamen er mensen uit de toenmalige onz sc hier posten en gingen er een paar users hier compleet door het lint.
Welke mod ging ie ookalweer compleet uitschelden?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat viel wel mee. Kwam doordat we onze eigen KLB Gilde SC niet mochten houden en die vage figuren wel per se hier moesten blijven. Alleen Seagal ging mental.
Relmof.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welke mod ging ie ookalweer compleet uitschelden?
Die kwamen daarna allemaal terug, hoor.quote:
Niet lang dan.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zijn allemaal wel terug gekomen, hoor. Skylark en Laki sowieso.
Da_Annanas dan. Of het was iemand anders. Die begon een partij te kankeren uit het niets, beetje niveau Zotheid.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat viel wel mee. Kwam doordat we onze eigen KLB Gilde SC niet mochten houden en die vage figuren wel per se hier moesten blijven. Alleen Seagal ging mental.
Wat had ik dat mee willen maken, zo'n relquote:Op woensdag 12 december 2012 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Da_Annanas dan. Of het was iemand anders. Die begon een partij te kankeren uit het niets, beetje niveau Zotheid.
Hm, weet ik niet meer. jordeeeh had daar ook wel een handje van.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Da_Annanas dan. Of het was iemand anders. Die begon een partij te kankeren uit het niets, beetje niveau Zotheid.
Het was jordeeeh. mijn hemel ging die los zeg.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat had ik dat mee willen maken, zo'n rel
Ja hem bedoelde ik. Schoot me opeens te binnen.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, weet ik niet meer. jordeeeh had daar ook wel een handje van.
Ken ik allemaal niet, maar klinkt komischquote:Op woensdag 12 december 2012 16:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het was jordeeeh. mijn hemel ging die los zeg.![]()
En een jaartje later ongeveer ging Zotheid helemaal gek.
Fas schijnbaarquote:Op woensdag 12 december 2012 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie bleef er uiteindelijk wel over in de sc dan?
De oude garde die je nu nog ziet. Ik, Fas, Bobby, 4EBE, en een aantal meer.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie bleef er uiteindelijk wel over in de sc dan?
Ohja want die zijn natuurlijk keibraafquote:Op woensdag 12 december 2012 16:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De oude garde die je nu nog ziet. Ik, Fas, Bobby, 4EBE, en een aantal meer.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
van het weekend zitten (letterlijk) rekken en strekken met een mooi bolle aubergine
uiteindelijk paste hij
hahahha
...
nee nu niet
ga zo fitness doen
...
daarna heb ik wel zin...pfff
dus als iemand ook wilt
laat maar weten
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:20 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahha
aan 2 fokkers (man en vrouw) courgette fotos gegeven
dus er bestaat een MiVer.rar
hahaha
Moi.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Altijd als ik nu een courgette koop, moet ik aan die oude gek denken ...quote:Op woensdag 12 december 2012 17:09 schreef Fascination het volgende:
Oké, alleen deze twee nog even dan:
[..]
[..]
En gezellig dat het toen was ...quote:Op woensdag 12 december 2012 16:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:40 schreef Ezio het volgende:
Dag SChatjesNee, leg uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ohhhhh.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
Vandaag op 12/12/12 reed ik om 12:12:12.12 op de A12.
De A 12quote:Op woensdag 12 december 2012 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
Maakt me geen fuck uit.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
Nee.quote:
4EBE WAT ZEG JE ME NU?!quote:Op woensdag 12 december 2012 02:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik was niet gegaanjij wel lekker gesport?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |