Zwarte gekochtquote:Op woensdag 12 december 2012 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hier jonge.
http://www.koi-kas.nl/pages.php?d=1&idc=49
Begrijpelijk, dan heb je nog een strakke anus natuurlijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ze vindt my gwn leuk omdat ik minderjarig ben XD
Ik ben nu wel benieuwd :Squote:
Waarom moet je iemand afrekenen op z'n geestelijke vermogens ? Wat ben jij een chinees zeg, tjeempiequote:Op woensdag 12 december 2012 16:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom moet je iemand afrekenen op zijn leeftijd? Wat ben jij een mongool zeg, jeetje.
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Waarom moet je iemand afrekenen op z'n geestelijke vermogens ? Wat ben jij een chinees zeg, tjeempie
Wat heb jij gedaan dat je anus niet strak meer is?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Begrijpelijk, dan heb je nog een strakke anus natuurlijk.
Fak joe, strontemmer.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Waarom moet je iemand afrekenen op z'n geestelijke vermogens ? Wat ben jij een chinees zeg, tjeempie
Hij heeft 3 hondenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan dat je anus niet strak meer is?
Hij was ff druk en zei me dat te zeggen, sorryquote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Antwoord toch niet steeds voor Zosk, verdomme.
staat in die overeenkomst ook iets over waarvoor deze vrijwillige bijdrage dient?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, rekening gehad voor opleidingskosten waaronder vrijwillige bijdrage. Die vrijwillige bijdrage dus niet betaald, krijg ik nu een rekening na dat ik dat nog moet overmaken. Dus ik gebeld, gezegd dat het vrijwillig is. Kwam die vent aan met dat je met het tekenen van de schoolovereenkomst ook de opleidingskosten etc. accepteert. Dus gezegd dat ik dat ook doe, maar dat dit een apart kopje was met vrijwillig, en dat het op die manier ook niet meer vrijwillig is.. Hij wist het ook niet, dus nu moet ik het verder maar uitzoeken..
How about my foot up in your ass?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Hij was ff druk en zei me dat te zeggen, sorry
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
How about my foot up in your ass?
Dat gaat jou toch niets aan?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan dat je anus niet strak meer is?
Voor zover ik weet staat er in die overeenkomst geen kut, alleen dat je schoolkosten etc. accepteert.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staat in die overeenkomst ook iets over waarvoor deze vrijwillige bijdrage dient?
oftewel, maak je van dingen gebruik waarvoor deze bijdrage is?
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Antwoord toch niet steeds voor Zosk, verdomme.
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Hij was ff druk en zei me dat te zeggen, sorry
Laat mij er buiten.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt dikke poten zeker ?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |