Hoop het ook voor jequote:Op woensdag 12 december 2012 15:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Moest even zoeken wat voor rotzooi dat is. Ik hoop op spaghetti.
Ik heb al iemand die mij met liefde en plezier nooit zal baffen, en dat wil ik graag zo houden.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat hij jou adoreert als een malle. En jij bent Zosk.
Die van mijn teen wel. Handen doe ik zelf.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke sexy, mag ik je nagels lakken?
Ik vind voeten vies, nee dankje.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die van mijn teen wel. Handen doe ik zelf.
Sorry. Lijkt me best lekkerquote:Op woensdag 12 december 2012 15:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb al iemand die mij met liefde en plezier nooit zal baffen, en dat wil ik graag zo houden.
Klopt jaquote:Op woensdag 12 december 2012 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat hij jou adoreert als een malle. En jij bent Zosk.
Lekker.quote:
Stinkkont.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb al iemand die mij met liefde en plezier nooit zal baffen, en dat wil ik graag zo houden.
Dan niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind voeten vies, nee dankje.
Heb je geen huisdieren?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry. Lijkt me best lekkerof naja in elk geval eens keer een goeie goochlikbeurt
Ik leg er wel eens een vis op maar die spartelen maar evenquote:
Nee, rekening gehad voor opleidingskosten waaronder vrijwillige bijdrage. Die vrijwillige bijdrage dus niet betaald, krijg ik nu een rekening na dat ik dat nog moet overmaken. Dus ik gebeld, gezegd dat het vrijwillig is. Kwam die vent aan met dat je met het tekenen van de schoolovereenkomst ook de opleidingskosten etc. accepteert. Dus gezegd dat ik dat ook doe, maar dat dit een apart kopje was met vrijwillig, en dat het op die manier ook niet meer vrijwillig is.. Hij wist het ook niet, dus nu moet ik het verder maar uitzoeken..quote:
Gast ben je 12 ofzo?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
wie wil er verkering het is 12-12-12 so mooie datum hihihi
Moet je zo'n flinke Koi pakken.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik leg er wel eens een vis op maar die spartelen maar even
Druppel lauw water op toiletpapier en wrijf hier sensueel mee over je anus.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry. Lijkt me best lekkerof naja in elk geval eens keer een goeie goochlikbeurt
Wat.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Druppel lauw water op toiletpapier en wrijf hier sensueel mee over je anus.
Wijooo een kenner?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Druppel lauw water op toiletpapier en wrijf hier sensueel mee over je anus.
Hepikniquote:
Inb4 Allure.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |