vrij weinig.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:46 schreef VeerEli het volgende:
Iemand hier verstand van financiële zaken wat betreft schoolkosten etc?
Gewoon beetje pijpen. Krijg je alles gratis.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:46 schreef VeerEli het volgende:
Burgerking, 2 whoppers voor 1 jwt.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
Ik weet neit wat ik moet eten vandaag, wil opzich wel vettebek
Kapsalon en 2 bamischijven.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
Ik weet neit wat ik moet eten vandaag, wil opzich wel vettebek
Nee, maar ik ben ook een reus. In dit lichaam past veel voedselquote:Op woensdag 12 december 2012 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit je nog niet vol na 1 bak kapsalon dan?
Salektek.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Burgerking, 2 whoppers voor 1 jwt.
Zaterdag al gehad, exclusief bamischijven.quote:
BK is alleen op station en dat is kut om daar te parkeren dus nee.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Burgerking, 2 whoppers voor 1 jwt.
Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zaterdag al gehad, exclusief bamischijven.
Ga jij nou maar zosk baffen lolquote:
Ben jij een vrouw dan, ging toch over jou?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
BK is alleen op station en dat is kut om daar te parkeren dus nee.
Oh en echte vrouwen eten sushi geen BK
Boks.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben ook een reus. In dit lichaam past veel voedsel.
Afwisseling. Zin in tilapia maar ja moet ik ook salsa erbij maken, kutwerkjequote:
Ik ben een echte vrouw, ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben jij een vrouw dan, ging toch over jou?
[..]
Boks.
of je het kan aftrekken oid?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:46 schreef VeerEli het volgende:
Omdat hij jou adoreert als een malle. En jij bent Zosk.quote:
Moest even zoeken wat voor rotzooi dat is. Ik hoop op spaghettiquote:Op woensdag 12 december 2012 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Afwisseling. Zin in tilapia maar ja moet ik ook salsa erbij maken, kutwerkje
Ook ravigottesaus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |