Vuige fipojatterquote:
Meer details!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:50 schreef Cremetje het volgende:
Miss. dat ik wat meer details had moeten vertellen
Ja en ik doe het beter ook nog.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:51 schreef sinepedraap het volgende:
Not sure if...
Nou die dromen komen van jouw kant. Heb je stiekem een oogje op hem?
[..]
Vuige fipojatter
Hoe moet hij anders controleren of er nog iemand aanwezig is? Hij is verantwoordelijk voor de gymzaal en de leerlingen.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:54 schreef datismijnmening het volgende:
Hij mag absoluut niet in de kleedkamer komen en ik zou het hier over hebben met je afdelingsleider of directeur
sollid proof ditquote:Op woensdag 12 december 2012 15:50 schreef Cremetje het volgende:
1.Mijn vriendengroep dat ook vinden
2.Ik had een gore droom over hem.En mijn vriendin ook,die droomde dat ik met hem naar bed ging.....
Graag optie 1 wat meer uitdiepen. Stukje is net te kort om te 'komen'.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:50 schreef Cremetje het volgende:
M"n gymleraar is waarschijnlijk een pedo,omdat:
1.Mijn vriendengroep dat ook vinden.En een paar vriendinnen zijn bang voor hem omdat hij altiijd zo aan ons zit. Bijv. hij kwam de meidenkleedkamer binnen, en toen vroeg ie aan me of hij me rits dicht mocht doen.Ik kon op dat moment geen nee zeggen.
Ik vind dat ie helemaal niet de meidenkleedkamer binnen mag komen!
En ik stond naast een kast en toen ging ie helemaal tegen mn lijf aan,toen ie wat uit de kast wou pakken.Er is nog veel meer maargoed.
2.Ik had een gore droom over hem.En mijn vriendin ook,die droomde dat ik met hem naar bed ging.....
3. Tjaa, hoe hij gewoon is als we hem geen hand geven wordt ie kwaad,dan zegt ie van ik wil graag dat je me altijd een hand geeft,ik wil weten hoe het met je gaat,ik wil je voelen en jullie zijn mijn kinderen enz.
En hij kan maar niet van mn klasgenoten afblijven.
Ook kijkt hij veel naar me en als ik dan terugkijk kijkt ie snel de andere kant op.
Dus,mijn vriendengroep vind hem een pedo,m"n ma vind dat ik niet zo over hem moet denken en aan me pa ga ik het gewoon niet vertellen.
NU is het jullie beurt,wat vinden jullie FOKkers! van hem>?
Is ie een pedo?
Miss. dat ik wat meer details had moeten vertellen
dat van crimineel klopt wel iigquote:Op woensdag 12 december 2012 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sollid proof dit
oh TS droomde dat beatrix een bank beroofde! De koningin moet wel een crimineel zijn
de vrienden van TS vinden dat trouwens ook
TS en vriendinnen hebben natte dromen over de gymleraarquote:2.Ik had een gore droom over hem.En mijn vriendin ook,die droomde dat ik met hem naar bed ging.....
Maar de reden dat ie boven kwam was omdat we hem nog geen hand hadden gegeven.Hij zei dat als je me geen hand geeft,kom ik naar boven,ook naar de ladies...quote:Op woensdag 12 december 2012 15:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoe moet hij anders controleren of er nog iemand aanwezig is? Hij is verantwoordelijk voor de gymzaal en de leerlingen.
Gelijk van z'n bed lichten met 4 jaar tbs denk ik zoquote:Op woensdag 12 december 2012 15:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het bewijs is onweerlegbaar. Die man is niet alleen een pedofiel, hij is een sociopaat met psychoses en een sterk narcistisch gericht denken. Dat lees ik als getraind zolderautist al aan de tekst af. Kan je nagaan wat andere mensen er wel niet van moeten vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |