In die tijd waren bans inderdaad niet langquote:
'maar'quote:Op woensdag 12 december 2012 16:47 schreef Germano het volgende:
[..]
In die tijd waren bans inderdaad niet lang. Had ook maar 3 maanden gekregen toen de KLB SC werd gesloten voor een tijdje.
Ja, sowieso al die naaktfoto's op bepaalde sites waar iemands hoofd op staat.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja dan ben je toch echt dom bezig hoor.![]()
Tegenwoordig hebben we KPD, een soort open .rar.
Wut? En wat had je toen gedaan?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:47 schreef Germano het volgende:
[..]
In die tijd waren bans inderdaad niet lang. Had ook maar 3 maanden gekregen toen de KLB SC werd gesloten voor een tijdje.
Ik snap je even niet?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, sowieso al die naaktfoto's op bepaalde sites waar iemands hoofd op staat.
Toen kwamen er mensen uit de toenmalige onz sc hier posten en gingen er een paar users hier compleet door het lint.quote:
Whuahauhaahh damn..quote:Op woensdag 12 december 2012 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toen kwamen er mensen uit de toenmalige onz sc hier posten en gingen er een paar users hier compleet door het lint.
Gewoon een beetje lopen fucken met een paar anderen die na die ban nooit meer zijn terug gekomen.quote:
Wie dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Gewoon een beetje lopen fucken met een paar anderen die na die ban nooit meer zijn terug gekomen.
Dat viel wel mee. Kwam doordat we onze eigen KLB Gilde SC niet mochten houden en die vage figuren wel per se hier moesten blijvenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toen kwamen er mensen uit de toenmalige onz sc hier posten en gingen er een paar users hier compleet door het lint.
Welke mod ging ie ookalweer compleet uitschelden?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat viel wel mee. Kwam doordat we onze eigen KLB Gilde SC niet mochten houden en die vage figuren wel per se hier moesten blijven. Alleen Seagal ging mental.
Relmof.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welke mod ging ie ookalweer compleet uitschelden?
Die kwamen daarna allemaal terug, hoor.quote:
Niet lang dan.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zijn allemaal wel terug gekomen, hoor. Skylark en Laki sowieso.
Da_Annanas dan. Of het was iemand anders. Die begon een partij te kankeren uit het niets, beetje niveau Zotheid.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat viel wel mee. Kwam doordat we onze eigen KLB Gilde SC niet mochten houden en die vage figuren wel per se hier moesten blijven. Alleen Seagal ging mental.
Wat had ik dat mee willen maken, zo'n relquote:Op woensdag 12 december 2012 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Da_Annanas dan. Of het was iemand anders. Die begon een partij te kankeren uit het niets, beetje niveau Zotheid.
Hm, weet ik niet meer. jordeeeh had daar ook wel een handje van.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Da_Annanas dan. Of het was iemand anders. Die begon een partij te kankeren uit het niets, beetje niveau Zotheid.
Het was jordeeeh. mijn hemel ging die los zeg.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat had ik dat mee willen maken, zo'n rel
Ja hem bedoelde ik. Schoot me opeens te binnen.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, weet ik niet meer. jordeeeh had daar ook wel een handje van.
Ken ik allemaal niet, maar klinkt komischquote:Op woensdag 12 december 2012 16:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het was jordeeeh. mijn hemel ging die los zeg.![]()
En een jaartje later ongeveer ging Zotheid helemaal gek.
Fas schijnbaarquote:Op woensdag 12 december 2012 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie bleef er uiteindelijk wel over in de sc dan?
De oude garde die je nu nog ziet. Ik, Fas, Bobby, 4EBE, en een aantal meer.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie bleef er uiteindelijk wel over in de sc dan?
Ohja want die zijn natuurlijk keibraafquote:Op woensdag 12 december 2012 16:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De oude garde die je nu nog ziet. Ik, Fas, Bobby, 4EBE, en een aantal meer.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
van het weekend zitten (letterlijk) rekken en strekken met een mooi bolle aubergine
uiteindelijk paste hij
hahahha
...
nee nu niet
ga zo fitness doen
...
daarna heb ik wel zin...pfff
dus als iemand ook wilt
laat maar weten
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:20 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahha
aan 2 fokkers (man en vrouw) courgette fotos gegeven
dus er bestaat een MiVer.rar
hahaha
Moi.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Altijd als ik nu een courgette koop, moet ik aan die oude gek denken ...quote:Op woensdag 12 december 2012 17:09 schreef Fascination het volgende:
Oké, alleen deze twee nog even dan:
[..]
[..]
En gezellig dat het toen was ...quote:Op woensdag 12 december 2012 16:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:40 schreef Ezio het volgende:
Dag SChatjesNee, leg uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ohhhhh.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
Vandaag op 12/12/12 reed ik om 12:12:12.12 op de A12.
De A 12quote:Op woensdag 12 december 2012 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
Maakt me geen fuck uit.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |