klinkt alsquote:Op woensdag 12 december 2012 16:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Huehuehueheuheuehueheuhuheuehuehwuh!
Kutkinderenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En wat is dat met die vage laatste zin dan?
ik kom alleen maar hier op uitquote:Op woensdag 12 december 2012 15:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, rekening gehad voor opleidingskosten waaronder vrijwillige bijdrage. Die vrijwillige bijdrage dus niet betaald, krijg ik nu een rekening na dat ik dat nog moet overmaken. Dus ik gebeld, gezegd dat het vrijwillig is. Kwam die vent aan met dat je met het tekenen van de schoolovereenkomst ook de opleidingskosten etc. accepteert. Dus gezegd dat ik dat ook doe, maar dat dit een apart kopje was met vrijwillig, en dat het op die manier ook niet meer vrijwillig is.. Hij wist het ook niet, dus nu moet ik het verder maar uitzoeken..
Je hebt het door. Nu nog een naaktfoto met een sok op je linkeroor en je de ontgroening is voltooid.quote:
Bij ons ook de gymleraarquote:Op woensdag 12 december 2012 16:12 schreef Fascination het volgende:
Bij mij op de middelbare school was het de biologieleraar die zich vergreep aan leerlingen. Hoe typisch.
Helaas niet, dit gaat over andere soorten bijdragen. Maar thanks iigquote:Op woensdag 12 december 2012 16:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik kom alleen maar hier op uitweet niet of het hetgeen is wat bij jou van toepassing is
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=1160
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Je hebt het door. Nu nog een naaktfoto met een sok op je linkeroor en je de ontgroening is voltooid.
Vind de prijs ook meevallen.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:08 schreef Fascination het volgende:
Huis van Gerard Ekdom. Best nice.
http://www.funda.nl/koop/soest/huis-48523958-nieuweweg-34-b
Ik zou nu om lekker recalcitrant te zijn mij dit DM'en en hem nietquote:
Zo'n ouwe bok? Mijn biologieleraar zag er best goed uit, ook best breed/gespierd. Als ik hetero was, had ik best iets met 'm willen doen denk ik.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij ons ook de gymleraaraltijd broek op half 3 waarbij je zijn hele aarscrack zag
en bij iedereen aan de intieme delen zitten, vooral bij de dames
http://educatie-en-school(...)ten-hoe-zit-dat.htmlquote:Op woensdag 12 december 2012 16:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Helaas niet, dit gaat over andere soorten bijdragen. Maar thanks iig
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou nu om lekker recalcitrant te zijn mij dit DM'en en hem niet
quote:
Ja, daar verbaasde ik me al over.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vind de prijs ook meevallen.
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n ouwe bok? Mijn biologieleraar zag er best goed uit, ook best breed/gespierd. Als ik hetero was, had ik best iets met 'm willen doen denk ik.
Jouw leraren wel een vieze leerlingequote:Op woensdag 12 december 2012 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb nog nooit een vieze leraar gehad.
Jouw lossquote:
Niet weten dat de VeerEli.rar al lang is uitgelektquote:Op woensdag 12 december 2012 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou nu om lekker recalcitrant te zijn mij dit DM'en en hem niet
Ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]meen je? deze was klein, gezet en baardhaar. En een beetje psychohoofd.
[..]
Jouw leraren wel een vieze leerlinge
Oh ik heb fok.rar ook nooit gezien, dus prima allemaal.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet weten dat de VeerEli.rar al lang is uitgelekt.
Dit lijkt er wel op, alleen zie ik tegenstrijdige stukken in dat bericht.. Verwarrend dus.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
http://educatie-en-school(...)ten-hoe-zit-dat.html
dit dan
Vulgair ben je. Altijd de nette correcte burger spelen maar ondertussen slijt je de vrouwen bij de vleet. OF fleet, dunno.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Lijkt me superspannend, vooral op die leeftijd. Ik had ook wel wat willen doen met een stagiaire die ik had.
Ik vind het best veel voor zo'n huis. Het is lelijk en niet echt groot.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daar verbaasde ik me al over.
Hihihihihhihihihihihihihihih ohquote:Op woensdag 12 december 2012 16:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet weten dat de VeerEli.rar al lang is uitgelekt.
Idd en die tv in de slaapkamerquote:Op woensdag 12 december 2012 16:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het best veel voor zo'n huis. Het is lelijk en niet echt groot.
Ik dacht dat het een weerstation wasquote:Op woensdag 12 december 2012 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd en die tv in de slaapkamerlol
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het best veel voor zo'n huis. Het is lelijk en niet echt groot.
Wat dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit lijkt er wel op, alleen zie ik tegenstrijdige stukken in dat bericht.. Verwarrend dus.
wees blijquote:Op woensdag 12 december 2012 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik heb fok.rar ook nooit gezien, dus prima allemaal.
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, ik had wel 1 hete techniekleraar maar jammergenoeg was ie oerdom
Altijd die onzin dat de prijs hoger is omdat er een 'beroemdheid' in heeft gewoond. Get realquote:
Ja? vanwege welke reden?quote:
Dit:quote:
en dit:quote:Zelfs als is getekend voor de extra bijdrage en de betalingsverplichting wordt niet nagekomen, kan de student niet de toegang tot de school en/of het lesprogramma worden ontzegd. De school heeft dan andere middelen ter beschikking om alsnog tot nakoming van de overeenkomst te bewegen, met als uiterste middel het inschakelen van een incassobureau of deurwaarder.
Vind ik sowieso raar, want wij betalen niet alleen voor boeken of bijvoorbeeld die gereedschappen/werkkleding, maar óók voor lesmaterialen... Terwijl hier dus staat dat dat niet mag..quote:Zoals al eerder geschreven ontvangen scholen een rijksbijdrage voor het lesmateriaal en dit mag dus niet aan studenten worden doorberekend middels een extra bijdrage. Wat wel door de student dient te worden betaald zijn boeken en specifiek voor de beroepsopleiding noodzakelijke middelen, zoals gereedschappen of werkkleding, die eigendom worden van de student.
van 80% van de foto's wordt je niet heel gelukkigquote:
Omdat? sorry ik weet er echt niks van.. ken alleen de term fok.rarquote:Op woensdag 12 december 2012 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van 80% van de foto's wordt je niet heel gelukkig
Vieze dingen mattie.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat? sorry ik weet er echt niks van.. ken alleen de term fok.rar
Ja same here, klunste maar wat en leerde nooit voor toetsenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:22 schreef Fascination het volgende:
[..]. Techniek, wat een ellende was dat altijd. Hoe ik dat vak ooit gehaald heb.
veel wild vlees, zeg maarquote:Op woensdag 12 december 2012 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat? sorry ik weet er echt niks van.. ken alleen de term fok.rar
Wut? Waarom niet? Wtf is dat fok.rar? Ik ben nieuwsgierig nu. Vertel! Vertel!quote:Op woensdag 12 december 2012 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel wild vlees, zeg maar
maar goed, daar mogen we het niet over hebben
We mogen er niet over praten anders krijg je een ban.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wut? Waarom niet? Wtf is dat fok.rar? Ik ben nieuwsgierig nu. Vertel! Vertel!
IJsmeis.rar was beterquote:Op woensdag 12 december 2012 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel wild vlees, zeg maar
maar goed, daar mogen we het niet over hebben
Dafuq??! Waarom in godsnaamquote:Op woensdag 12 december 2012 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We mogen er niet over praten anders krijg je een ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |