klinkt alsquote:Op woensdag 12 december 2012 16:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Huehuehueheuheuehueheuhuheuehuehwuh!
Kutkinderenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En wat is dat met die vage laatste zin dan?
ik kom alleen maar hier op uitquote:Op woensdag 12 december 2012 15:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, rekening gehad voor opleidingskosten waaronder vrijwillige bijdrage. Die vrijwillige bijdrage dus niet betaald, krijg ik nu een rekening na dat ik dat nog moet overmaken. Dus ik gebeld, gezegd dat het vrijwillig is. Kwam die vent aan met dat je met het tekenen van de schoolovereenkomst ook de opleidingskosten etc. accepteert. Dus gezegd dat ik dat ook doe, maar dat dit een apart kopje was met vrijwillig, en dat het op die manier ook niet meer vrijwillig is.. Hij wist het ook niet, dus nu moet ik het verder maar uitzoeken..
Je hebt het door. Nu nog een naaktfoto met een sok op je linkeroor en je de ontgroening is voltooid.quote:
Bij ons ook de gymleraarquote:Op woensdag 12 december 2012 16:12 schreef Fascination het volgende:
Bij mij op de middelbare school was het de biologieleraar die zich vergreep aan leerlingen. Hoe typisch.
Helaas niet, dit gaat over andere soorten bijdragen. Maar thanks iigquote:Op woensdag 12 december 2012 16:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik kom alleen maar hier op uitweet niet of het hetgeen is wat bij jou van toepassing is
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=1160
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Je hebt het door. Nu nog een naaktfoto met een sok op je linkeroor en je de ontgroening is voltooid.
Vind de prijs ook meevallen.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:08 schreef Fascination het volgende:
Huis van Gerard Ekdom. Best nice.
http://www.funda.nl/koop/soest/huis-48523958-nieuweweg-34-b
Ik zou nu om lekker recalcitrant te zijn mij dit DM'en en hem nietquote:
Zo'n ouwe bok? Mijn biologieleraar zag er best goed uit, ook best breed/gespierd. Als ik hetero was, had ik best iets met 'm willen doen denk ik.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij ons ook de gymleraaraltijd broek op half 3 waarbij je zijn hele aarscrack zag
en bij iedereen aan de intieme delen zitten, vooral bij de dames
http://educatie-en-school(...)ten-hoe-zit-dat.htmlquote:Op woensdag 12 december 2012 16:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Helaas niet, dit gaat over andere soorten bijdragen. Maar thanks iig
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou nu om lekker recalcitrant te zijn mij dit DM'en en hem niet
quote:
Ja, daar verbaasde ik me al over.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vind de prijs ook meevallen.
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n ouwe bok? Mijn biologieleraar zag er best goed uit, ook best breed/gespierd. Als ik hetero was, had ik best iets met 'm willen doen denk ik.
Jouw leraren wel een vieze leerlingequote:Op woensdag 12 december 2012 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb nog nooit een vieze leraar gehad.
Jouw lossquote:
Niet weten dat de VeerEli.rar al lang is uitgelektquote:Op woensdag 12 december 2012 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou nu om lekker recalcitrant te zijn mij dit DM'en en hem niet
Ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]meen je? deze was klein, gezet en baardhaar. En een beetje psychohoofd.
[..]
Jouw leraren wel een vieze leerlinge
Oh ik heb fok.rar ook nooit gezien, dus prima allemaal.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet weten dat de VeerEli.rar al lang is uitgelekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |