in principe zou je zeggen dat een vrijwillige bijdrage vrijwillig is ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Voor zover ik weet staat er in die overeenkomst geen kut, alleen dat je schoolkosten etc. accepteert.
Maar als je dan vervolgens een factuur krijgt met opleidingskosten, waar bij beschreven staat wat je waarvoor betaald, en daarnaast dus een apart deel als vrijwillige bijdrage, lijkt het me verrekte stug dat ze me dat nu op kunnen dringen?
hou je bekquote:Op woensdag 12 december 2012 16:04 schreef Germano het volgende:
Vera en Gianni, ga even ergens anders serieus doen. Daar heb ik echt geen trek in, dat politiek correcte gezever.
Gelukkig ben jij hier niet de baas en vind ik ook niet altijd alles interessant wat hier besproken wordt. Pech voor je mattiequote:Op woensdag 12 december 2012 16:04 schreef Germano het volgende:
Vera en Gianni, ga even ergens anders serieus doen. Daar heb ik echt geen trek in, dat politiek correcte gezever.
Nee, dat was ik al.quote:
quote:
Treurwilgenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij hier niet de baas en vind ik ook niet altijd alles interessant wat hier besproken wordt. Pech voor je mattie
Excuseer. En Chai dan?quote:
Ken je de sarcastische smileys, ook wel bekend als 'verboden' smileys, nu nog niet?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja, dan zijn wij de treurwilgen![]()
Ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja, dan zijn wij de treurwilgen![]()
mooie bomen jaquote:
Die tweede reden overtuigde me.quote:
Sowieso, check die 2e reden ookquote:
Wat zie jij precies rechts naast mijn zin staan, schatteboutje?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Ken je de sarcastische smileys, ook wel bekend als 'verboden' smileys, nu nog niet?
Vraagteken.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat zie jij precies rechts naast mijn zin staan, schatteboutje?
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Huehuehueheuheuehueheuhuheuehuehwuh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |