quote:
Mannen willen swaffelen en thee. Ik begin mijn twijfels te krijgenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niks mis met een bakkie thee op zijn tijd !
Thee, lekker man.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niks mis met een bakkie thee op zijn tijd !
Ik ben zeker genoeg van mijn heterosexuele identiteit om geen bevestiging te hoeven zoeken bij bepaalde typen warme dranken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mannen willen swaffelen en thee. Ik begin mijn twijfels te krijgen
Dat heb je mooi verwoord.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben zeker genoeg van mijn heterosexuele identiteit om geen bevestiging te hoeven zoeken bij bepaalde typen warme dranken.
Dit dus.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben zeker genoeg van mijn heterosexuele identiteit om geen bevestiging te hoeven zoeken bij bepaalde typen warme dranken.
Wat was je vraag nou, ik miste het.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:53 schreef eriksd het volgende:
Tchock, stond zij net in de rij voor de koffie?
Regel die meet eens.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat was je vraag nou, ik miste het.
Niks mis met een bakkie koffie op z'n tijd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ga zo maar eens koffie halen. Thee is ook maar zo zo
Hoe weet je nou of iemand op mij lijktquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:03 schreef eriksd het volgende:
Euw. Dan was het een ander. Leek wel op je + mondaine.
Niet zo haten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe weet je nou of iemand op mij lijkt
P.s. Blauwe trui
Zoek iemand met een blinkend horloge.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, haha. Vraag is: wie was jij...
Warschijnlijk de dikste in de rij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, haha. Vraag is: wie was jij...
Ik heb wel Breitling om ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zoek iemand met een blinkend horloge.
Alsof ik naar horloges ga kijken man. En, eerste indruk?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb wel Breitling om ja.
Tchock gespot, woohoo.
Geen vrouw: -1quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof ik naar horloges ga kijken man. En, eerste indruk?
Je wilt serieus een waarde-oordeel van eriksd?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een gezzeligheid. Ik ben pas rond 6e op de poortquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Warschijnlijk de dikste in de rij.
quote:
Volgens mij stond hij wel met een cougar in de rij. Althans, soort van.quote:
Goede gozer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ben ik daar net weg gelukkig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat een gezzeligheid. Ik ben pas rond 6e op de poort
quote:
Si. Ik aas op haar kamer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:09 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij stond hij wel met een cougar in de rij. Althans, soort van.
quote:Goede gozer.
Womanizer ben je ook hé.quote:
quote:
Wat een gezzeligheid. Ik Ben pas rond 6e op de poortquote:Op mdinsdag 11 december 2012 10:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Warschijnlijk de dikste in de rij.
Welk spelquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:14 schreef Maharbal het volgende:
Erik, ik ben heul beter in dit spelletje.
Er was ook nóg een andere chick bij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had meteen haar nummer al, you mad?
Het onderwerp ontwijken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welk spel
Fok! just became reality.
[..]
Er was ook nóg een andere chick bij.
En nog een. Maar die ken ik niet en ze praten over schoenen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welk spel
Fok! just became reality.
[..]
Er was ook nóg een andere chick bij.
Ohja, de meet.quote:
JANUARI PLS Y U WANT THIS YEAR?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ohja, de meet.
Ik maak wel drie polls:
Donderdag-vrijdag
Welke week
Waar
Nja, nu weet ik wie je bent. Muhahaha.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
En nog een. Maar die ken ik niet en ze praten over schoenen.
Stel je volgende keer als ik alleen ben maar voorquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nja, nu weet ik wie je bent. Muhahaha.
Een ekte ekte baas stapt nu gewoon op je af. 'HOI TSJOEK'.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stel je volgende keer als ik alleen ben maar voor
Over tien minuten. Ik kijk wel even of er een nerd op het bankje zitquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:20 schreef Bananenman het volgende:
Jongens ik stap nu ook op het fietsje richting de Poort, meld het even hier als jullie koffie gaan halen. Dan kan ik jullie autistisch observeren vanuit een donker hoekje.
Ik ga zo snoep halen daar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Over tien minuten. Ik kijk wel even of er een nerd op het bankje zit
Jouw usernaam kan je niet anders uitspreken dan mahaarbalquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een ekte ekte baas stapt nu gewoon op je af. 'HOI TSJOEK'.
Dan blijf ik nog even zittenquote:
Jawel, als Maharbal.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jouw usernaam kan je niet anders uitspreken dan mahaarbal
Eh, sorry? Ken ik jou?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een ekte ekte baas stapt nu gewoon op je af. 'HOI TSJOEK'.
Hoe mooi zou het zijn als je de verkeerde persoon zou aanspreken. 'Ben jij Marhaahrrrbal?'quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jouw usernaam kan je niet anders uitspreken dan mahaarbal
Haarbal is leuker.quote:
Ik zou echt zo hard gaan roepen dat ik je van fok! ken, puur voor de fun!quote:
Weet je zeker dat dat plekje erna vrij is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoe mooi zou het zijn als je de verkeerde persoon zou aanspreken. 'Ben jij Marhaahrrrbal?'
Of bananenmanquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoe mooi zou het zijn als je de verkeerde persoon zou aanspreken. 'Ben jij Marhaahrrrbal?'
ditquote:
Ik heb hier op de poort liever cappuccino.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:24 schreef Boterbartje het volgende:
Wat is hier allemaal aan de hand
Stap gewoon op elkaar af en drink een kop koffie (of thee)
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog even zitten
Dat is niet wat er net stond vriend.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb hier op de poort liever cappuccino.
koffie met melkquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb hier op de poort liever cuppuccino
Nou dan drink ik wel koffie hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is niet wat er net stond vriend.
Er komt een dag dat je je seksuele geaardheid niet meer identificeert met de drankjes die je nuttigt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
koffie met melk
Gewoon espresso of ristretto. Pats boem nomnom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij betreft drink je fristi, maar melk in de koffie heeft niets met seksuele geaardheid te maken.. het is gewoon viesquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er komt een dag dat je je seksuele geaardheid niet meer identificeert met de drankjes die je nuttigt.
Je kunt het ook zo zien: jij houdt kennelijk alleen van erg sterke zwarte koffie. Wat kunnen wij daaruit afleiden, mocht je het willen identificeren aan seksuele geaardheid?
Ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat mij betreft drink je fristi, maar melk in de koffie heeft niets met seksuele geaardheid te maken.. het is gewoon vies
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er komt een dag dat je je seksuele geaardheid niet meer identificeert met de drankjes die je nuttigt.
Je kunt het ook zo zien: jij houdt kennelijk alleen van erg sterke zwarte koffie in kleine kopjes. Wat kunnen wij daaruit afleiden, mocht je het willen identificeren aan seksuele geaardheid?Overigens Maharbal: als je een homosexuele innuendo wilt maken van zwarte koffie in kleine kopjes, is het wellicht niet handig om er voor uit te komen dat je er zelf wel een flinke scheut melk in lust. In dat kleine kopje van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om tegengas te geven: ik drink dubbele cappuccino in grote mokken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Overigens Maharbal: als je een homosexuele innuendo wilt maken van zwarte koffie in kleine kopjes, is het wellicht niet handig om er voor uit te komen dat je er zelf wel een flinke scheut melk in lust. In dat kleine kopje van je.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Om tegengas te geven: ik drink dubbele cappuccino in grote mokken.
Dus je neemt graag een dubbele lading?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Om tegengas te geven: ik drink dubbele cappuccino in grote mokken.
Inderdaad, dan kan ik extra lang door.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus je neemt graag een dubbele lading?
Pepermunt en tikkels.quote:
Er was net wel iemand die iets van snoep haalde, maar jij hebt dat zeker bij de automaat gehaald?quote:
Neuh. Aan de balie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Er was net wel iemand die iets van snoep haalde, maar jij hebt dat zeker bij de automaat gehaald?
Zeg, zo'n 10min geleden?quote:
Uhuquote:
Ik denk dat ik je heb gezienquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je heb gezien
Ja hallo, straks is het heul iemand andersquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:45 schreef Maharbal het volgende:
Jezus, loop gewoon op elkaar af stelletje aspergetelers.
+1quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:45 schreef Maharbal het volgende:
Schokkend, niet?quote:
Jij kent mij, hater.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:45 schreef Maharbal het volgende:
Ik was in het grijs vandaag.quote:
11:00 meet!quote:
Maar geen koffie dan, anders sta ik helemaal strakquote:
Inderdaad. Ik krijg ook nooit het respect hier dat ik verdien.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Doe eens normaal gek ! Straks kan ik al mijn posts aanpassen.
Heuj, dat vind ik niet eerlijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik krijg ook nooit het respect hier dat ik verdien.
Wat is een goed punt om te meeten?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar geen koffie dan, anders sta ik helemaal strak
Bankje aan de zijkant in de hal?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is een goed punt om te meeten?
Van jou wel inderdaadquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heuj, dat vind ik niet eerlijk
Om 11:00? Komt Tchock ook?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bankje aan de zijkant in de hal?
Ik wil ook meeten en koffie drinkenquote:
Beter van wel jaquote:
quote:
Kom de 22e naar Rotterdamquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik wil ook meeten en koffie drinken
Jij staat er nu?quote:
Ik blijf bezigquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:00 schreef Bananenman het volgende:
Als jullie even drie kwartier wachten tot ik pauze heb kom ik ook.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dit doet me denken aan mijn eerste afspraakje met mijn vrouw
Dat is engquote:
Schuld- of strafuitsluitingsgrond neemt de schuld dan wel wederrechtelijkheid weg. Als een van deze twee elementen is opgenomen in de dagvaarding (en dus een bestanddeel is), en er geldt een schuld dan wel strafuitsluitingsgrond, dan kan het tenlastegelegde niet worden bewezen en volgt vrijspraak (de bestanddelen kunnen niet worden bewezen).quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:04 schreef Duderd het volgende:
Volgende week tentamen straf- en strafprocesrecht. Wat ik niet snap is wanneer een schuld of strafuitsluitingsgrond een OVAR of een vrijspraak als uitkomst heeft. Kan iemand mij het uitleggen?
Elkaar niet kunnen vinden. Bellen terwijl je op vijf meter van elkaar staat. Dat werk inderdaadquote:
Serious request meet! Blikken Grolsch drinken voor het goede doel; hoe meer je drinkt hoe meer geld er naar serious request gaat!quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Enschede lijkt mij ook leuk
Thanks! Even jou uitleg toegepast met wat tentame vragen, had er maar 1tje fout en daar had ik slecht gelezen hahaquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Schuld- of strafuitsluitingsgrond neemt de schuld dan wel wederrechtelijkheid weg. Als een van deze twee elementen is opgenomen in de dagvaarding (en dus een bestanddeel is), en er geldt een schuld dan wel strafuitsluitingsgrond, dan kan het tenlastegelegde niet worden bewezen en volgt vrijspraak (de bestanddelen kunnen niet worden bewezen).
Als het niet is opgenomen als bestanddeel en het tenlastegelegde kan wel worden bewezen, dan ga je naar de vervolgvragen. Geldt er een straf- of schulduitsluitingsgrond, DAN volgt OVAR (op basis van ontbreken van schuld dan wel wederrechtelijkheid).
Viel het mee?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:33 schreef Tchock het volgende:
Leuk jullie gezien te hebbenSorry dat ik zo snel weg moest, druk alles
Dat kun je op twee manieren invullenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent precies zoals ik verwacht had
Een troll?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent precies zoals ik verwacht had
Doen ook.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat kun je op twee manieren invullen
We hebben een pact gesloten dat die pas door een notaris mogen worden verspreid als we alle drie dood zijn.quote:
quote:
Ik hoorde dat het een kastje was waardoor je over het netwerk TV kon kijken. Iets met een IP-adres.quote:
KPN-digitenne zeker? Vrienden van mij hadden daar ook vanuit het niets opeens gezeik mee. Enige oplossing was een nieuwe routerquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het een kastje was waardoor je over het netwerk TV kon kijken. Iets met een IP-adres.
inmiddels weer aan de praatquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het een kastje was waardoor je over het netwerk TV kon kijken. Iets met een IP-adres.
Al lang, ik kom pas weer om 13u naar boven gekropenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:54 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb nu pauze, is het alweer veilig om koffie te gaan halen?
Ik zit in de trein, je hoeft dus enkel Erik te ontlopenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:54 schreef Bananenman het volgende:
Gezien mijn omvang is dat niet zo'n eenvoudige opgave.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zit in de trein, je hoeft dus enkel Erik te ontlopen
het gaat om je innerlijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gezien mijn omvang is dat niet zo'n eenvoudige opgave.
Voor iemand met zo'n legendarische omvang heb je wel dunne polsjes.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gezien mijn omvang is dat niet zo'n eenvoudige opgave.
Jij was weer groter dan ik had gedacht.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor iemand met zo'n legendarische omvang heb je wel dunne polsjes.
Waarom?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij was weer groter dan ik had gedacht.
2,50m?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij was weer groter dan ik had gedacht.
Ik wacht dan nog wel even een kwartiertje. De rij is flink lang momenteelquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:54 schreef Bananenman het volgende:
de linker machine in de hal geeft precies dezelfde koffiequote:Op dinsdag 11 december 2012 12:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik wacht dan nog wel even een kwartiertje. De rij is flink lang momenteel
Jij loopt hier ook rond? We hadden wel een UvA meet kunnen doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik wacht dan nog wel even een kwartiertje. De rij is flink lang momenteel
Dit!quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
de linker machine in de hal geeft precies dezelfde koffie
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
niet te verwarren met de rechter automaat, waar het riool op afwatert
Zien ze er wel hetzelfde uit dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar dat is vreemd toch? Dat de koffieautomaten verschillende koffie geven?
Gokje: bonenmachine duurder dan filtermachine.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar dat is vreemd toch? Dat de koffieautomaten verschillende koffie geven?
Naar mijn weten filter.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef Tchock het volgende:
Wat komt er uit die machine bij D2.x rechtsboven bij de trap dan? Filter- of bonenkoffie?
Tuurlijk, zeker qua onderhouden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gokje: bonenmachine duurder dan filtermachine.
Goed plan inderdaad. Wat ik zonde vind is dat bij een bonenmachine vaak alsnog melk etcetera op poederbasis wordt toegevoegd. Gevolg is dat de koffie alsnog niet lekker is. DE Cafe FTW.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tuurlijk, zeker qua onderhouden.
Maar zo'n automaat is altijd filterkoffie hoor. Tenzij je GRGRGRGR hoort.
Gewoon even naar DE café lopen en dubbele espresso halen
Of thee halen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tuurlijk, zeker qua onderhouden.
Maar zo'n automaat is altijd filterkoffie hoor. Tenzij je GRGRGRGR hoort.
Gewoon even naar DE café lopen en dubbele espresso halen
Dan heet water en je eigen thee meenemen.quote:
de ene is bonen, de ander filterquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef Tchock het volgende:
Wat komt er uit die machine bij D2.x rechtsboven bij de trap dan? Filter- of bonenkoffie?
Ja goed, melk in zo'n machine gaat dus absoluut niet werkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goed plan inderdaad. Wat ik zonde vind is dat bij een bonenmachine vaak alsnog melk etcetera op poederbasis wordt toegevoegd. Gevolg is dat de koffie alsnog niet lekker is. DE Cafe FTW.
Filter. Beste koffie krijg je aan de balie. Naar verluidt heeft de nieuwe cateraar daar ook (per gebouw) een paar ton voor neer getikt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef Tchock het volgende:
En dan nog is die koffie niet te zuipen, althans vind ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Filter. Beste koffie krijg je aan de balie. Naar verluidt heeft de nieuwe cateraar daar ook (per gebouw) een paar ton voor neer getikt.
Een paar ton?! Voor die twee (drie?) apparaten achter de balie?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Filter. Beste koffie krijg je aan de balie. Naar verluidt heeft de nieuwe cateraar daar ook (per gebouw) een paar ton voor neer getikt.
Wellicht inclusief contract voor paar jaar met levering koffie en onderhoud?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een paar ton?! Voor die twee (drie?) apparaten achter de balie?
Er gaan per maand alleen al 4000 van die gratis koffiekaartjes doorheen. Dus de omzet is enorm.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die typisch Zuid-Amerikaans uitziende vrouw bedoel je zeker? Wat een grafwijf is datquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:42 schreef Speedy_T het volgende:
Alleen al vanwege die buitengewoon chagrijnige mevrouw die achter de balie staat haal ik er bijna nooit koffie.
Laatst waren de kaartjes weer op. Dat vond ik vrij vervelend als grootafnemerquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Er gaan per maand alleen al 4000 van die gratis koffiekaartjes doorheen. Dus de omzet is enorm.
Ja. Ze wordt meteen al boos als je niet binnen een halve seconde reageert als ze schreeuwend aan je vaagt wat je wil hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die typisch Zuid-Amerikaans uitziende vrouw bedoel je zeker? Wat een grafwijf is dat
Ik geloofde het ook niet. Maar een vriend van mij heeft thuis een koffiezetter staan van 12.000 euro (horeca model) en bevestigde ook dat als je 4 van die krengen aanschaft die de UvA nu heeft je al snel boven de ton gaat. De koffiezetters die ze bij de coffeecompany's gebruiken zijn ook vrij prijzig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laatst kwam ik aangelopen en had ze een hele discussie met haar collega dat studenten te lang de pinpas in het apparaat laten zitten. Wijselijk dat ik was, heb ik mijn pas er snel uitgehaald.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:45 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ja. Ze wordt meteen al boos als je niet binnen een halve seconde reageert als ze schreeuwend aan je vaagt wat je wil hebben.
Ik heb van die mevrouw toen 10 kaartjes gekregen. Voor als ze weer op zouden gaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Laatst waren de kaartjes weer op. Dat vond ik vrij vervelend als grootafnemer
Gek genoeg bood ze geheel vriendelijk een nieuw kaartje aan vanochtend. Zal wel vrolijk zijn vandaagquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik heb van die mevrouw toen 10 kaartjes gekregen. Voor als ze weer op zouden gaan.
Veelquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:50 schreef Speedy_T het volgende:
Hoe veel geven jullie dan wel niet uit per maand op de poort?
Eet je dan ook wel eens bij het Atrium? Ik heb laatst pas die broodjes van Tony ontdekt.. BLT op een Italiaanse bolquote:
Tony, wat een baas is datquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Eet je dan ook wel eens bij het Atrium? Ik heb laatst pas die broodjes van Tony ontdekt.. BLT op een Italiaanse bol
Broodtje Tonyquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Eet je dan ook wel eens bij het Atrium? Ik heb laatst pas die broodjes van Tony ontdekt.. BLT op een Italiaanse bol
Dank voor deze waarschuwingquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
niet te verwarren met de rechter automaat, waar het riool op afwatert
Ik schrok alquote:
Denk rond de 100+ euro per maand. Ik eet sinds dit jaar vaker op de UvA dan thuis.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:50 schreef Speedy_T het volgende:
Hoe veel geven jullie dan wel niet uit per maand op de poort?
En nog geen klachten?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Denk rond de 100+ euro per maand. Ik eet sinds dit jaar vaker op de UvA dan thuis.
UvA is best redelijk te eten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Denk rond de 100+ euro per maand. Ik eet sinds dit jaar vaker op de UvA dan thuis.
Oh, die vent trek ik juist slecht. Zo'n broodje duurt 2000 jaar voordat je hem hebt, kost een vermogen en er staat altijd een rij van 100+ politicologie studenten te dringen. Kan ook gewoon rebelsheid van mijn kant zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat maakt het altijd wel hilarisch vind ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh, die vent trek ik juist slecht. Zo'n broodje duurt 2000 jaar voordat je hem hebt, kost een vermogen en er staat altijd een rij van 100+ politicologie studenten te dringen. Kan ook gewoon rebelsheid van mijn kant zijn.
Nu sarbon weg is zeker. Voor 4 euro heb een prima maaltijd.quote:
Het gaat ook om het uiteindelijke resultaat hè. Als er meer dan 2 mensen wachten dan pak ik ook wat anders.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh, die vent trek ik juist slecht. Zo'n broodje duurt 2000 jaar voordat je hem hebt, kost een vermogen en er staat altijd een rij van 100+ politicologie studenten te dringen. Kan ook gewoon rebelsheid van mijn kant zijn.
Serieus?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:01 schreef Yreal het volgende:
Gratis whopper bij een menu bij de burgerking trouwens
Pretzel-dayquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:59 schreef eriksd het volgende:
Het doet me een beetje aan Pretzel-day uit The Office denken die rij.
Whaaat? Na college straks even langs op CSquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:01 schreef Yreal het volgende:
Gratis whopper bij een menu bij de burgerking trouwens
quote:
wel minstens whopper menu, niet die kingsdeals.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Whaaat? Na college straks even langs op CS
patatquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:27 schreef Speedy_T het volgende:
patat is zonde van je eetlust. Alleen burgers
De truc van eten bij McDonalds is om het gerecht met een aanpassing te bestellen, hoe klein ook. Dus de hamburger zonder saus, of zonder augurk bestellen. Dan MOET hij vers worden gemaakt en krijg je geen kleffe burger uit de bin.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
bahvooral shit als de big mac
![]()
frietjes zijn goed te pruimen als ze vers zijn
Mc Kroketquote:
Droog of klef.. Welke is het?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:28 schreef meneerRaab het volgende:
Burger King > Mcdonalds, Whopper + twister fries, heerlijkVind bij de mac de broodjes altijd droog en klef.
Nog nooit geweest, wil er binnenkort keer naar toequote:
True that; BK is beterderderquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:28 schreef meneerRaab het volgende:
Burger King > Mcdonalds, Whopper + twister fries, heerlijkVind bij de mac de broodjes altijd droog en klef.
Brood is droog maar dat stukje bij het brood is klef door de saus, niet krokant zoals het hoortquote:
De broodjes zijn droog en de kaas is klef. Daarnaast heb ik een keer een pleister tussen mn burger vandaan gevistquote:
bazenburgerquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, wil er binnenkort keer naar toe
[..]
True that; BK is beterderder
Nouja, ik weet dat een goed (commercieel) koffiezetapparaat in de tienduizenden euro's loopt. Maar tussen dat en meerdere tonnen per gebouw (!) zit nog wel een flinke stapquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik geloofde het ook niet. Maar een vriend van mij heeft thuis een koffiezetter staan van 12.000 euro (horeca model) en bevestigde ook dat als je 4 van die krengen aanschaft die de UvA nu heeft je al snel boven de ton gaat. De koffiezetters die ze bij de coffeecompany's gebruiken zijn ook vrij prijzig.
Moet wel zeggen dat ik ten aanzien van de vorige cateraar, Eurest het prima doet momenteel. Ze steken overal flink wat centen in.
Oplossing: altijd je burgers bestellen zonder augurk. Daar worden de mac-burgers echt vijftig keer beter van.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:28 schreef meneerRaab het volgende:
Het het smaakt nog 10x beter dan dat het eruitziet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo dan. Die Burger Bar ziet er wel echt goed uit.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo dan. Die Burger Bar ziet er wel echt goed uit.
All you do is call meeeeeeeeequote:
Bedoel je dan die grootste burger die ze hebben? Want ik heb echt niet genoeg aan één zo'n 200 gram burgerquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:33 schreef Tchock het volgende:
Burger bar is echt heerlijkHet is wel redelijk prijzig, maar daar staat tegenover dat ik aan één burger zonder friet een prima maaltijd heb
Ik eet niet zo veelquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:34 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Bedoel je dan die grootste burger die ze hebben? Want ik heb echt niet genoeg aan één zo'n 200 gram burger
Heerlijk nummer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
All you do is call meeeeeeeee
Trouwens, hoe kom je aan die kaartjes?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Laatst waren de kaartjes weer op. Dat vond ik vrij vervelend als grootafnemer
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
bazenburgerBlack angus, bacon, ei, chedder en uitjes. Dan lekker dikke friet met mayo
![]()
quote:
Vragen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwens, hoe kom je aan die kaartjes?
ik haalde er geen ei uit tbhquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ei op die nieuwe Mac-burgers van een paar maanden geleden
Zag er wel heeeerlijk uit (op de ei na)quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:38 schreef Yreal het volgende:
Als jullie in den haag zijn moet je bij ocasseys gaan eten![]()
Waar zit dat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:38 schreef Yreal het volgende:
Toen ik eenmaal wist wat het was heb ik het niet meer gegeten.quote:
op het noordeindequote:Op dinsdag 11 december 2012 13:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar zit dat?Ik kom zo vaak in Den Haag, kan vast wel een keer langsgaan
[..]
Toen ik eenmaal wist wat het was heb ik het niet meer gegeten.
Hey daar heb ik nog wel eens een avondje hard gezopenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:38 schreef Yreal het volgende:
bazen kroegquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hey daar heb ik nog wel eens een avondje hard gezopen
Als je de koffie/thee koopt.quote:
Dat is vlakbij vriendinlief. Nice.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
op het noordeinde
http://goo.gl/maps/kiM4g
Maar als je geen grote eter bent, honger jezelf dan maar een week uit als je de superburger neemt![]()
![]()
He? Je vraagt het kaartje, vraagt 5x een stempel, bij de 6e keer lever je kaartje in.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon mag ik gratis koffie en dan krijg je gratis koffie?
Ohh, ja zeg dat danquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
He? Je vraagt het kaartje, vraagt 5x een stempel, bij de 6e keer lever je kaartje in.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is vlakbij vriendinlief. Nice.
is leukquote:
Tuurlijk, zodat je ze kan delen als het relevant is. Niet gewoon via instagram op twitter gooienquote:
Nee, het is zinloos en doet af aan de kwaliteit van het gerecht.quote:
Dit absoluut niet; instagram is echt zo'n ontbijtdienst gewordenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk, zodat je ze kan delen als het relevant is. Niet gewoon via instagram op twitter gooien
Eens, niks mis meequote:Op dinsdag 11 december 2012 13:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit absoluut niet; instagram is echt zo'n ontbijtdienst geworden
Ik maak gewoon foto's van m'n eten, vind ik leuk. Vooral als ik reizen ga.. als ik dan thuis kom maak ik pap gek en denk ik; GODVER WAT WAS DAT LEKKER ZEG
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |