quote:
Mannen willen swaffelen en thee. Ik begin mijn twijfels te krijgenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niks mis met een bakkie thee op zijn tijd !
Thee, lekker man.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niks mis met een bakkie thee op zijn tijd !
Ik ben zeker genoeg van mijn heterosexuele identiteit om geen bevestiging te hoeven zoeken bij bepaalde typen warme dranken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mannen willen swaffelen en thee. Ik begin mijn twijfels te krijgen
Dat heb je mooi verwoord.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben zeker genoeg van mijn heterosexuele identiteit om geen bevestiging te hoeven zoeken bij bepaalde typen warme dranken.
Dit dus.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben zeker genoeg van mijn heterosexuele identiteit om geen bevestiging te hoeven zoeken bij bepaalde typen warme dranken.
Wat was je vraag nou, ik miste het.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:53 schreef eriksd het volgende:
Tchock, stond zij net in de rij voor de koffie?
Regel die meet eens.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat was je vraag nou, ik miste het.
Niks mis met een bakkie koffie op z'n tijd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ga zo maar eens koffie halen. Thee is ook maar zo zo
Hoe weet je nou of iemand op mij lijktquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:03 schreef eriksd het volgende:
Euw. Dan was het een ander. Leek wel op je + mondaine.
Niet zo haten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe weet je nou of iemand op mij lijkt
P.s. Blauwe trui
Zoek iemand met een blinkend horloge.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, haha. Vraag is: wie was jij...
Warschijnlijk de dikste in de rij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, haha. Vraag is: wie was jij...
Ik heb wel Breitling om ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zoek iemand met een blinkend horloge.
Alsof ik naar horloges ga kijken man. En, eerste indruk?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb wel Breitling om ja.
Tchock gespot, woohoo.
Geen vrouw: -1quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof ik naar horloges ga kijken man. En, eerste indruk?
Je wilt serieus een waarde-oordeel van eriksd?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een gezzeligheid. Ik ben pas rond 6e op de poortquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Warschijnlijk de dikste in de rij.
quote:
Volgens mij stond hij wel met een cougar in de rij. Althans, soort van.quote:
Goede gozer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ben ik daar net weg gelukkig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat een gezzeligheid. Ik ben pas rond 6e op de poort
quote:
Si. Ik aas op haar kamer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:09 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij stond hij wel met een cougar in de rij. Althans, soort van.
quote:Goede gozer.
Womanizer ben je ook hé.quote:
quote:
Wat een gezzeligheid. Ik Ben pas rond 6e op de poortquote:Op mdinsdag 11 december 2012 10:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Warschijnlijk de dikste in de rij.
Welk spelquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:14 schreef Maharbal het volgende:
Erik, ik ben heul beter in dit spelletje.
Er was ook nóg een andere chick bij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had meteen haar nummer al, you mad?
Het onderwerp ontwijken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welk spel
Fok! just became reality.
[..]
Er was ook nóg een andere chick bij.
En nog een. Maar die ken ik niet en ze praten over schoenen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welk spel
Fok! just became reality.
[..]
Er was ook nóg een andere chick bij.
Ohja, de meet.quote:
JANUARI PLS Y U WANT THIS YEAR?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ohja, de meet.
Ik maak wel drie polls:
Donderdag-vrijdag
Welke week
Waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |