quote:
Mannen willen swaffelen en thee. Ik begin mijn twijfels te krijgenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niks mis met een bakkie thee op zijn tijd !
Thee, lekker man.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niks mis met een bakkie thee op zijn tijd !
Ik ben zeker genoeg van mijn heterosexuele identiteit om geen bevestiging te hoeven zoeken bij bepaalde typen warme dranken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mannen willen swaffelen en thee. Ik begin mijn twijfels te krijgen
Dat heb je mooi verwoord.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben zeker genoeg van mijn heterosexuele identiteit om geen bevestiging te hoeven zoeken bij bepaalde typen warme dranken.
Dit dus.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben zeker genoeg van mijn heterosexuele identiteit om geen bevestiging te hoeven zoeken bij bepaalde typen warme dranken.
Wat was je vraag nou, ik miste het.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:53 schreef eriksd het volgende:
Tchock, stond zij net in de rij voor de koffie?
Regel die meet eens.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat was je vraag nou, ik miste het.
Niks mis met een bakkie koffie op z'n tijd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ga zo maar eens koffie halen. Thee is ook maar zo zo
Hoe weet je nou of iemand op mij lijktquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:03 schreef eriksd het volgende:
Euw. Dan was het een ander. Leek wel op je + mondaine.
Niet zo haten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe weet je nou of iemand op mij lijkt
P.s. Blauwe trui
Zoek iemand met een blinkend horloge.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, haha. Vraag is: wie was jij...
Warschijnlijk de dikste in de rij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, haha. Vraag is: wie was jij...
Ik heb wel Breitling om ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zoek iemand met een blinkend horloge.
Alsof ik naar horloges ga kijken man. En, eerste indruk?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb wel Breitling om ja.
Tchock gespot, woohoo.
Geen vrouw: -1quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof ik naar horloges ga kijken man. En, eerste indruk?
Je wilt serieus een waarde-oordeel van eriksd?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een gezzeligheid. Ik ben pas rond 6e op de poortquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Warschijnlijk de dikste in de rij.
quote:
Volgens mij stond hij wel met een cougar in de rij. Althans, soort van.quote:
Goede gozer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ben ik daar net weg gelukkig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat een gezzeligheid. Ik ben pas rond 6e op de poort
quote:
Si. Ik aas op haar kamer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:09 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij stond hij wel met een cougar in de rij. Althans, soort van.
quote:Goede gozer.
Womanizer ben je ook hé.quote:
quote:
Wat een gezzeligheid. Ik Ben pas rond 6e op de poortquote:Op mdinsdag 11 december 2012 10:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Warschijnlijk de dikste in de rij.
Welk spelquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:14 schreef Maharbal het volgende:
Erik, ik ben heul beter in dit spelletje.
Er was ook nóg een andere chick bij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had meteen haar nummer al, you mad?
Het onderwerp ontwijken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welk spel
Fok! just became reality.
[..]
Er was ook nóg een andere chick bij.
En nog een. Maar die ken ik niet en ze praten over schoenen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welk spel
Fok! just became reality.
[..]
Er was ook nóg een andere chick bij.
Ohja, de meet.quote:
JANUARI PLS Y U WANT THIS YEAR?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ohja, de meet.
Ik maak wel drie polls:
Donderdag-vrijdag
Welke week
Waar
Nja, nu weet ik wie je bent. Muhahaha.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
En nog een. Maar die ken ik niet en ze praten over schoenen.
Stel je volgende keer als ik alleen ben maar voorquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nja, nu weet ik wie je bent. Muhahaha.
Een ekte ekte baas stapt nu gewoon op je af. 'HOI TSJOEK'.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stel je volgende keer als ik alleen ben maar voor
Over tien minuten. Ik kijk wel even of er een nerd op het bankje zitquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:20 schreef Bananenman het volgende:
Jongens ik stap nu ook op het fietsje richting de Poort, meld het even hier als jullie koffie gaan halen. Dan kan ik jullie autistisch observeren vanuit een donker hoekje.
Ik ga zo snoep halen daar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Over tien minuten. Ik kijk wel even of er een nerd op het bankje zit
Jouw usernaam kan je niet anders uitspreken dan mahaarbalquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een ekte ekte baas stapt nu gewoon op je af. 'HOI TSJOEK'.
Dan blijf ik nog even zittenquote:
Jawel, als Maharbal.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jouw usernaam kan je niet anders uitspreken dan mahaarbal
Eh, sorry? Ken ik jou?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een ekte ekte baas stapt nu gewoon op je af. 'HOI TSJOEK'.
Hoe mooi zou het zijn als je de verkeerde persoon zou aanspreken. 'Ben jij Marhaahrrrbal?'quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jouw usernaam kan je niet anders uitspreken dan mahaarbal
Haarbal is leuker.quote:
Ik zou echt zo hard gaan roepen dat ik je van fok! ken, puur voor de fun!quote:
Weet je zeker dat dat plekje erna vrij is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoe mooi zou het zijn als je de verkeerde persoon zou aanspreken. 'Ben jij Marhaahrrrbal?'
Of bananenmanquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoe mooi zou het zijn als je de verkeerde persoon zou aanspreken. 'Ben jij Marhaahrrrbal?'
ditquote:
Ik heb hier op de poort liever cappuccino.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:24 schreef Boterbartje het volgende:
Wat is hier allemaal aan de hand
Stap gewoon op elkaar af en drink een kop koffie (of thee)
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog even zitten
Dat is niet wat er net stond vriend.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb hier op de poort liever cappuccino.
koffie met melkquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb hier op de poort liever cuppuccino
Nou dan drink ik wel koffie hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is niet wat er net stond vriend.
Er komt een dag dat je je seksuele geaardheid niet meer identificeert met de drankjes die je nuttigt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
koffie met melk
Gewoon espresso of ristretto. Pats boem nomnom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij betreft drink je fristi, maar melk in de koffie heeft niets met seksuele geaardheid te maken.. het is gewoon viesquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er komt een dag dat je je seksuele geaardheid niet meer identificeert met de drankjes die je nuttigt.
Je kunt het ook zo zien: jij houdt kennelijk alleen van erg sterke zwarte koffie. Wat kunnen wij daaruit afleiden, mocht je het willen identificeren aan seksuele geaardheid?
Ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat mij betreft drink je fristi, maar melk in de koffie heeft niets met seksuele geaardheid te maken.. het is gewoon vies
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er komt een dag dat je je seksuele geaardheid niet meer identificeert met de drankjes die je nuttigt.
Je kunt het ook zo zien: jij houdt kennelijk alleen van erg sterke zwarte koffie in kleine kopjes. Wat kunnen wij daaruit afleiden, mocht je het willen identificeren aan seksuele geaardheid?Overigens Maharbal: als je een homosexuele innuendo wilt maken van zwarte koffie in kleine kopjes, is het wellicht niet handig om er voor uit te komen dat je er zelf wel een flinke scheut melk in lust. In dat kleine kopje van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om tegengas te geven: ik drink dubbele cappuccino in grote mokken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Overigens Maharbal: als je een homosexuele innuendo wilt maken van zwarte koffie in kleine kopjes, is het wellicht niet handig om er voor uit te komen dat je er zelf wel een flinke scheut melk in lust. In dat kleine kopje van je.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Om tegengas te geven: ik drink dubbele cappuccino in grote mokken.
Dus je neemt graag een dubbele lading?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Om tegengas te geven: ik drink dubbele cappuccino in grote mokken.
Inderdaad, dan kan ik extra lang door.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus je neemt graag een dubbele lading?
Pepermunt en tikkels.quote:
Er was net wel iemand die iets van snoep haalde, maar jij hebt dat zeker bij de automaat gehaald?quote:
Neuh. Aan de balie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Er was net wel iemand die iets van snoep haalde, maar jij hebt dat zeker bij de automaat gehaald?
Zeg, zo'n 10min geleden?quote:
Uhuquote:
Ik denk dat ik je heb gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |