patatquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:27 schreef Speedy_T het volgende:
patat is zonde van je eetlust. Alleen burgers
De truc van eten bij McDonalds is om het gerecht met een aanpassing te bestellen, hoe klein ook. Dus de hamburger zonder saus, of zonder augurk bestellen. Dan MOET hij vers worden gemaakt en krijg je geen kleffe burger uit de bin.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
bahvooral shit als de big mac
![]()
frietjes zijn goed te pruimen als ze vers zijn
Mc Kroketquote:
Droog of klef.. Welke is het?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:28 schreef meneerRaab het volgende:
Burger King > Mcdonalds, Whopper + twister fries, heerlijkVind bij de mac de broodjes altijd droog en klef.
Nog nooit geweest, wil er binnenkort keer naar toequote:
True that; BK is beterderderquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:28 schreef meneerRaab het volgende:
Burger King > Mcdonalds, Whopper + twister fries, heerlijkVind bij de mac de broodjes altijd droog en klef.
Brood is droog maar dat stukje bij het brood is klef door de saus, niet krokant zoals het hoortquote:
De broodjes zijn droog en de kaas is klef. Daarnaast heb ik een keer een pleister tussen mn burger vandaan gevistquote:
bazenburgerquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, wil er binnenkort keer naar toe
[..]
True that; BK is beterderder
Nouja, ik weet dat een goed (commercieel) koffiezetapparaat in de tienduizenden euro's loopt. Maar tussen dat en meerdere tonnen per gebouw (!) zit nog wel een flinke stapquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik geloofde het ook niet. Maar een vriend van mij heeft thuis een koffiezetter staan van 12.000 euro (horeca model) en bevestigde ook dat als je 4 van die krengen aanschaft die de UvA nu heeft je al snel boven de ton gaat. De koffiezetters die ze bij de coffeecompany's gebruiken zijn ook vrij prijzig.
Moet wel zeggen dat ik ten aanzien van de vorige cateraar, Eurest het prima doet momenteel. Ze steken overal flink wat centen in.
Oplossing: altijd je burgers bestellen zonder augurk. Daar worden de mac-burgers echt vijftig keer beter van.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:28 schreef meneerRaab het volgende:
Het het smaakt nog 10x beter dan dat het eruitziet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo dan. Die Burger Bar ziet er wel echt goed uit.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo dan. Die Burger Bar ziet er wel echt goed uit.
All you do is call meeeeeeeeequote:
Bedoel je dan die grootste burger die ze hebben? Want ik heb echt niet genoeg aan één zo'n 200 gram burgerquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:33 schreef Tchock het volgende:
Burger bar is echt heerlijkHet is wel redelijk prijzig, maar daar staat tegenover dat ik aan één burger zonder friet een prima maaltijd heb
Ik eet niet zo veelquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:34 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Bedoel je dan die grootste burger die ze hebben? Want ik heb echt niet genoeg aan één zo'n 200 gram burger
Heerlijk nummer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
All you do is call meeeeeeeee
Trouwens, hoe kom je aan die kaartjes?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Laatst waren de kaartjes weer op. Dat vond ik vrij vervelend als grootafnemer
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
bazenburgerBlack angus, bacon, ei, chedder en uitjes. Dan lekker dikke friet met mayo
![]()
quote:
Vragen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwens, hoe kom je aan die kaartjes?
ik haalde er geen ei uit tbhquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ei op die nieuwe Mac-burgers van een paar maanden geleden
Zag er wel heeeerlijk uit (op de ei na)quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:38 schreef Yreal het volgende:
Als jullie in den haag zijn moet je bij ocasseys gaan eten![]()
Waar zit dat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:38 schreef Yreal het volgende:
Toen ik eenmaal wist wat het was heb ik het niet meer gegeten.quote:
op het noordeindequote:Op dinsdag 11 december 2012 13:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar zit dat?Ik kom zo vaak in Den Haag, kan vast wel een keer langsgaan
[..]
Toen ik eenmaal wist wat het was heb ik het niet meer gegeten.
Hey daar heb ik nog wel eens een avondje hard gezopenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:38 schreef Yreal het volgende:
bazen kroegquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hey daar heb ik nog wel eens een avondje hard gezopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |