Waar zit dat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:38 schreef Yreal het volgende:
Als jullie in den haag zijn moet je bij ocasseys gaan eten![]()
Toen ik eenmaal wist wat het was heb ik het niet meer gegeten.quote:
op het noordeindequote:Op dinsdag 11 december 2012 13:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar zit dat?Ik kom zo vaak in Den Haag, kan vast wel een keer langsgaan
[..]
Toen ik eenmaal wist wat het was heb ik het niet meer gegeten.
Hey daar heb ik nog wel eens een avondje hard gezopenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:38 schreef Yreal het volgende:
Als jullie in den haag zijn moet je bij ocasseys gaan eten![]()
bazen kroegquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hey daar heb ik nog wel eens een avondje hard gezopen
Als je de koffie/thee koopt.quote:
Dat is vlakbij vriendinlief. Nice.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
op het noordeinde
http://goo.gl/maps/kiM4g
Maar als je geen grote eter bent, honger jezelf dan maar een week uit als je de superburger neemt![]()
![]()
He? Je vraagt het kaartje, vraagt 5x een stempel, bij de 6e keer lever je kaartje in.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon mag ik gratis koffie en dan krijg je gratis koffie?
Ohh, ja zeg dat danquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
He? Je vraagt het kaartje, vraagt 5x een stempel, bij de 6e keer lever je kaartje in.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is vlakbij vriendinlief. Nice.
is leukquote:
Tuurlijk, zodat je ze kan delen als het relevant is. Niet gewoon via instagram op twitter gooienquote:
Nee, het is zinloos en doet af aan de kwaliteit van het gerecht.quote:
Dit absoluut niet; instagram is echt zo'n ontbijtdienst gewordenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk, zodat je ze kan delen als het relevant is. Niet gewoon via instagram op twitter gooien
Eens, niks mis meequote:Op dinsdag 11 december 2012 13:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit absoluut niet; instagram is echt zo'n ontbijtdienst geworden
Ik maak gewoon foto's van m'n eten, vind ik leuk. Vooral als ik reizen ga.. als ik dan thuis kom maak ik pap gek en denk ik; GODVER WAT WAS DAT LEKKER ZEG
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |