Nu sarbon weg is zeker. Voor 4 euro heb een prima maaltijd.quote:
Het gaat ook om het uiteindelijke resultaat hè. Als er meer dan 2 mensen wachten dan pak ik ook wat anders.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh, die vent trek ik juist slecht. Zo'n broodje duurt 2000 jaar voordat je hem hebt, kost een vermogen en er staat altijd een rij van 100+ politicologie studenten te dringen. Kan ook gewoon rebelsheid van mijn kant zijn.
Serieus?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:01 schreef Yreal het volgende:
Gratis whopper bij een menu bij de burgerking trouwens
Pretzel-dayquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:59 schreef eriksd het volgende:
Het doet me een beetje aan Pretzel-day uit The Office denken die rij.
Whaaat? Na college straks even langs op CSquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:01 schreef Yreal het volgende:
Gratis whopper bij een menu bij de burgerking trouwens
quote:
wel minstens whopper menu, niet die kingsdeals.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Whaaat? Na college straks even langs op CS
patatquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:27 schreef Speedy_T het volgende:
patat is zonde van je eetlust. Alleen burgers
De truc van eten bij McDonalds is om het gerecht met een aanpassing te bestellen, hoe klein ook. Dus de hamburger zonder saus, of zonder augurk bestellen. Dan MOET hij vers worden gemaakt en krijg je geen kleffe burger uit de bin.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
bahvooral shit als de big mac
![]()
frietjes zijn goed te pruimen als ze vers zijn
Mc Kroketquote:
Droog of klef.. Welke is het?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:28 schreef meneerRaab het volgende:
Burger King > Mcdonalds, Whopper + twister fries, heerlijkVind bij de mac de broodjes altijd droog en klef.
Nog nooit geweest, wil er binnenkort keer naar toequote:
True that; BK is beterderderquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:28 schreef meneerRaab het volgende:
Burger King > Mcdonalds, Whopper + twister fries, heerlijkVind bij de mac de broodjes altijd droog en klef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |