Er gaan per maand alleen al 4000 van die gratis koffiekaartjes doorheen. Dus de omzet is enorm.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een paar ton?! Voor die twee (drie?) apparaten achter de balie?
Die typisch Zuid-Amerikaans uitziende vrouw bedoel je zeker? Wat een grafwijf is datquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:42 schreef Speedy_T het volgende:
Alleen al vanwege die buitengewoon chagrijnige mevrouw die achter de balie staat haal ik er bijna nooit koffie.
Laatst waren de kaartjes weer op. Dat vond ik vrij vervelend als grootafnemerquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Er gaan per maand alleen al 4000 van die gratis koffiekaartjes doorheen. Dus de omzet is enorm.
Ja. Ze wordt meteen al boos als je niet binnen een halve seconde reageert als ze schreeuwend aan je vaagt wat je wil hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die typisch Zuid-Amerikaans uitziende vrouw bedoel je zeker? Wat een grafwijf is dat
Ik geloofde het ook niet. Maar een vriend van mij heeft thuis een koffiezetter staan van 12.000 euro (horeca model) en bevestigde ook dat als je 4 van die krengen aanschaft die de UvA nu heeft je al snel boven de ton gaat. De koffiezetters die ze bij de coffeecompany's gebruiken zijn ook vrij prijzig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een paar ton?! Voor die twee (drie?) apparaten achter de balie?
Laatst kwam ik aangelopen en had ze een hele discussie met haar collega dat studenten te lang de pinpas in het apparaat laten zitten. Wijselijk dat ik was, heb ik mijn pas er snel uitgehaald.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:45 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ja. Ze wordt meteen al boos als je niet binnen een halve seconde reageert als ze schreeuwend aan je vaagt wat je wil hebben.
Ik heb van die mevrouw toen 10 kaartjes gekregen. Voor als ze weer op zouden gaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Laatst waren de kaartjes weer op. Dat vond ik vrij vervelend als grootafnemer
Gek genoeg bood ze geheel vriendelijk een nieuw kaartje aan vanochtend. Zal wel vrolijk zijn vandaagquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik heb van die mevrouw toen 10 kaartjes gekregen. Voor als ze weer op zouden gaan.
Veelquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:50 schreef Speedy_T het volgende:
Hoe veel geven jullie dan wel niet uit per maand op de poort?
Eet je dan ook wel eens bij het Atrium? Ik heb laatst pas die broodjes van Tony ontdekt.. BLT op een Italiaanse bolquote:
Tony, wat een baas is datquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Eet je dan ook wel eens bij het Atrium? Ik heb laatst pas die broodjes van Tony ontdekt.. BLT op een Italiaanse bol
Broodtje Tonyquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Eet je dan ook wel eens bij het Atrium? Ik heb laatst pas die broodjes van Tony ontdekt.. BLT op een Italiaanse bol
Dank voor deze waarschuwingquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
niet te verwarren met de rechter automaat, waar het riool op afwatert
Ik schrok alquote:
Denk rond de 100+ euro per maand. Ik eet sinds dit jaar vaker op de UvA dan thuis.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:50 schreef Speedy_T het volgende:
Hoe veel geven jullie dan wel niet uit per maand op de poort?
En nog geen klachten?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Denk rond de 100+ euro per maand. Ik eet sinds dit jaar vaker op de UvA dan thuis.
UvA is best redelijk te eten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Denk rond de 100+ euro per maand. Ik eet sinds dit jaar vaker op de UvA dan thuis.
Oh, die vent trek ik juist slecht. Zo'n broodje duurt 2000 jaar voordat je hem hebt, kost een vermogen en er staat altijd een rij van 100+ politicologie studenten te dringen. Kan ook gewoon rebelsheid van mijn kant zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat maakt het altijd wel hilarisch vind ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh, die vent trek ik juist slecht. Zo'n broodje duurt 2000 jaar voordat je hem hebt, kost een vermogen en er staat altijd een rij van 100+ politicologie studenten te dringen. Kan ook gewoon rebelsheid van mijn kant zijn.
Nu sarbon weg is zeker. Voor 4 euro heb een prima maaltijd.quote:
Het gaat ook om het uiteindelijke resultaat hè. Als er meer dan 2 mensen wachten dan pak ik ook wat anders.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh, die vent trek ik juist slecht. Zo'n broodje duurt 2000 jaar voordat je hem hebt, kost een vermogen en er staat altijd een rij van 100+ politicologie studenten te dringen. Kan ook gewoon rebelsheid van mijn kant zijn.
Serieus?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:01 schreef Yreal het volgende:
Gratis whopper bij een menu bij de burgerking trouwens
Pretzel-dayquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:59 schreef eriksd het volgende:
Het doet me een beetje aan Pretzel-day uit The Office denken die rij.
Whaaat? Na college straks even langs op CSquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:01 schreef Yreal het volgende:
Gratis whopper bij een menu bij de burgerking trouwens
quote:
wel minstens whopper menu, niet die kingsdeals.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Whaaat? Na college straks even langs op CS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |