quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je heb gezien
Ja hallo, straks is het heul iemand andersquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:45 schreef Maharbal het volgende:
Jezus, loop gewoon op elkaar af stelletje aspergetelers.
+1quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:45 schreef Maharbal het volgende:
Schokkend, niet?quote:
Jij kent mij, hater.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:45 schreef Maharbal het volgende:
Ik was in het grijs vandaag.quote:
11:00 meet!quote:
Maar geen koffie dan, anders sta ik helemaal strakquote:
Inderdaad. Ik krijg ook nooit het respect hier dat ik verdien.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Doe eens normaal gek ! Straks kan ik al mijn posts aanpassen.
Heuj, dat vind ik niet eerlijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik krijg ook nooit het respect hier dat ik verdien.
Wat is een goed punt om te meeten?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar geen koffie dan, anders sta ik helemaal strak
Bankje aan de zijkant in de hal?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is een goed punt om te meeten?
Van jou wel inderdaadquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heuj, dat vind ik niet eerlijk
Om 11:00? Komt Tchock ook?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bankje aan de zijkant in de hal?
Ik wil ook meeten en koffie drinkenquote:
Beter van wel jaquote:
quote:
Kom de 22e naar Rotterdamquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik wil ook meeten en koffie drinken
Jij staat er nu?quote:
Ik blijf bezigquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:00 schreef Bananenman het volgende:
Als jullie even drie kwartier wachten tot ik pauze heb kom ik ook.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dit doet me denken aan mijn eerste afspraakje met mijn vrouw
Dat is engquote:
Schuld- of strafuitsluitingsgrond neemt de schuld dan wel wederrechtelijkheid weg. Als een van deze twee elementen is opgenomen in de dagvaarding (en dus een bestanddeel is), en er geldt een schuld dan wel strafuitsluitingsgrond, dan kan het tenlastegelegde niet worden bewezen en volgt vrijspraak (de bestanddelen kunnen niet worden bewezen).quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:04 schreef Duderd het volgende:
Volgende week tentamen straf- en strafprocesrecht. Wat ik niet snap is wanneer een schuld of strafuitsluitingsgrond een OVAR of een vrijspraak als uitkomst heeft. Kan iemand mij het uitleggen?
Elkaar niet kunnen vinden. Bellen terwijl je op vijf meter van elkaar staat. Dat werk inderdaadquote:
Serious request meet! Blikken Grolsch drinken voor het goede doel; hoe meer je drinkt hoe meer geld er naar serious request gaat!quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Enschede lijkt mij ook leuk
Thanks! Even jou uitleg toegepast met wat tentame vragen, had er maar 1tje fout en daar had ik slecht gelezen hahaquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Schuld- of strafuitsluitingsgrond neemt de schuld dan wel wederrechtelijkheid weg. Als een van deze twee elementen is opgenomen in de dagvaarding (en dus een bestanddeel is), en er geldt een schuld dan wel strafuitsluitingsgrond, dan kan het tenlastegelegde niet worden bewezen en volgt vrijspraak (de bestanddelen kunnen niet worden bewezen).
Als het niet is opgenomen als bestanddeel en het tenlastegelegde kan wel worden bewezen, dan ga je naar de vervolgvragen. Geldt er een straf- of schulduitsluitingsgrond, DAN volgt OVAR (op basis van ontbreken van schuld dan wel wederrechtelijkheid).
Viel het mee?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:33 schreef Tchock het volgende:
Leuk jullie gezien te hebbenSorry dat ik zo snel weg moest, druk alles
Dat kun je op twee manieren invullenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent precies zoals ik verwacht had
Een troll?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent precies zoals ik verwacht had
Doen ook.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat kun je op twee manieren invullen
We hebben een pact gesloten dat die pas door een notaris mogen worden verspreid als we alle drie dood zijn.quote:
quote:
Ik hoorde dat het een kastje was waardoor je over het netwerk TV kon kijken. Iets met een IP-adres.quote:
KPN-digitenne zeker? Vrienden van mij hadden daar ook vanuit het niets opeens gezeik mee. Enige oplossing was een nieuwe routerquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het een kastje was waardoor je over het netwerk TV kon kijken. Iets met een IP-adres.
inmiddels weer aan de praatquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het een kastje was waardoor je over het netwerk TV kon kijken. Iets met een IP-adres.
Al lang, ik kom pas weer om 13u naar boven gekropenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:54 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb nu pauze, is het alweer veilig om koffie te gaan halen?
Ik zit in de trein, je hoeft dus enkel Erik te ontlopenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:54 schreef Bananenman het volgende:
Gezien mijn omvang is dat niet zo'n eenvoudige opgave.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zit in de trein, je hoeft dus enkel Erik te ontlopen
het gaat om je innerlijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gezien mijn omvang is dat niet zo'n eenvoudige opgave.
Voor iemand met zo'n legendarische omvang heb je wel dunne polsjes.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gezien mijn omvang is dat niet zo'n eenvoudige opgave.
Jij was weer groter dan ik had gedacht.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor iemand met zo'n legendarische omvang heb je wel dunne polsjes.
Waarom?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij was weer groter dan ik had gedacht.
2,50m?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij was weer groter dan ik had gedacht.
Ik wacht dan nog wel even een kwartiertje. De rij is flink lang momenteelquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:54 schreef Bananenman het volgende:
de linker machine in de hal geeft precies dezelfde koffiequote:Op dinsdag 11 december 2012 12:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik wacht dan nog wel even een kwartiertje. De rij is flink lang momenteel
Jij loopt hier ook rond? We hadden wel een UvA meet kunnen doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik wacht dan nog wel even een kwartiertje. De rij is flink lang momenteel
Dit!quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
de linker machine in de hal geeft precies dezelfde koffie
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
niet te verwarren met de rechter automaat, waar het riool op afwatert
Zien ze er wel hetzelfde uit dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar dat is vreemd toch? Dat de koffieautomaten verschillende koffie geven?
Gokje: bonenmachine duurder dan filtermachine.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar dat is vreemd toch? Dat de koffieautomaten verschillende koffie geven?
Naar mijn weten filter.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef Tchock het volgende:
Wat komt er uit die machine bij D2.x rechtsboven bij de trap dan? Filter- of bonenkoffie?
Tuurlijk, zeker qua onderhouden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gokje: bonenmachine duurder dan filtermachine.
Goed plan inderdaad. Wat ik zonde vind is dat bij een bonenmachine vaak alsnog melk etcetera op poederbasis wordt toegevoegd. Gevolg is dat de koffie alsnog niet lekker is. DE Cafe FTW.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tuurlijk, zeker qua onderhouden.
Maar zo'n automaat is altijd filterkoffie hoor. Tenzij je GRGRGRGR hoort.
Gewoon even naar DE café lopen en dubbele espresso halen
Of thee halen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tuurlijk, zeker qua onderhouden.
Maar zo'n automaat is altijd filterkoffie hoor. Tenzij je GRGRGRGR hoort.
Gewoon even naar DE café lopen en dubbele espresso halen
Dan heet water en je eigen thee meenemen.quote:
de ene is bonen, de ander filterquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef Tchock het volgende:
Wat komt er uit die machine bij D2.x rechtsboven bij de trap dan? Filter- of bonenkoffie?
Ja goed, melk in zo'n machine gaat dus absoluut niet werkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goed plan inderdaad. Wat ik zonde vind is dat bij een bonenmachine vaak alsnog melk etcetera op poederbasis wordt toegevoegd. Gevolg is dat de koffie alsnog niet lekker is. DE Cafe FTW.
Filter. Beste koffie krijg je aan de balie. Naar verluidt heeft de nieuwe cateraar daar ook (per gebouw) een paar ton voor neer getikt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef Tchock het volgende:
En dan nog is die koffie niet te zuipen, althans vind ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Filter. Beste koffie krijg je aan de balie. Naar verluidt heeft de nieuwe cateraar daar ook (per gebouw) een paar ton voor neer getikt.
Een paar ton?! Voor die twee (drie?) apparaten achter de balie?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Filter. Beste koffie krijg je aan de balie. Naar verluidt heeft de nieuwe cateraar daar ook (per gebouw) een paar ton voor neer getikt.
Wellicht inclusief contract voor paar jaar met levering koffie en onderhoud?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een paar ton?! Voor die twee (drie?) apparaten achter de balie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |