We hebben een pact gesloten dat die pas door een notaris mogen worden verspreid als we alle drie dood zijn.quote:
quote:
Ik hoorde dat het een kastje was waardoor je over het netwerk TV kon kijken. Iets met een IP-adres.quote:
KPN-digitenne zeker? Vrienden van mij hadden daar ook vanuit het niets opeens gezeik mee. Enige oplossing was een nieuwe routerquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het een kastje was waardoor je over het netwerk TV kon kijken. Iets met een IP-adres.
inmiddels weer aan de praatquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het een kastje was waardoor je over het netwerk TV kon kijken. Iets met een IP-adres.
Al lang, ik kom pas weer om 13u naar boven gekropenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:54 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb nu pauze, is het alweer veilig om koffie te gaan halen?
Ik zit in de trein, je hoeft dus enkel Erik te ontlopenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:54 schreef Bananenman het volgende:
Gezien mijn omvang is dat niet zo'n eenvoudige opgave.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zit in de trein, je hoeft dus enkel Erik te ontlopen
het gaat om je innerlijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gezien mijn omvang is dat niet zo'n eenvoudige opgave.
Voor iemand met zo'n legendarische omvang heb je wel dunne polsjes.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gezien mijn omvang is dat niet zo'n eenvoudige opgave.
Jij was weer groter dan ik had gedacht.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor iemand met zo'n legendarische omvang heb je wel dunne polsjes.
Waarom?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij was weer groter dan ik had gedacht.
2,50m?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij was weer groter dan ik had gedacht.
Ik wacht dan nog wel even een kwartiertje. De rij is flink lang momenteelquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:54 schreef Bananenman het volgende:
de linker machine in de hal geeft precies dezelfde koffiequote:Op dinsdag 11 december 2012 12:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik wacht dan nog wel even een kwartiertje. De rij is flink lang momenteel
Jij loopt hier ook rond? We hadden wel een UvA meet kunnen doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik wacht dan nog wel even een kwartiertje. De rij is flink lang momenteel
Dit!quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
de linker machine in de hal geeft precies dezelfde koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |