Moet je wel minimaal drie weken blijven. Kan me niet voorstellen dat iemand dat wilquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:43 schreef Coos het volgende:
http://dobraluka.eu/algemeen/extra-ik-vertrek-korting
![]()
FOK!meetquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:43 schreef Coos het volgende:
http://dobraluka.eu/algemeen/extra-ik-vertrek-korting
![]()
Ik vond het vooral zielig voor die schildpad.quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, dat was zo zielig voor dat zoontje toen
Oja! Waren zei dat met die schildpad in de auto, in dat hele kleine kooitje?quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vond het vooral zielig voor die schildpad.
Yepquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja! Waren zei dat met die schildpad in de auto, in dat hele kleine kooitje?
Had liever een follow-up hiervan gezien. Hoe is het nu met ze, zitten ze nog in Zweden, enz. Genoeg stof toch? Maar nee.. stomme herhalingen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:42 schreef Karina het volgende:
Vanavond een herhaling van de aflevering met de fietsenverkopers:
Een Nederlandse fietsfanaat wil een rijwielwinkel op het Zweedse platteland openen. Maar hebben de Zweden wel zin om te fietsen?
Robin houdt van fietsen. Hij doet niets liever. In Zweden begint hij daarom een winkel waar hij exclusieve, peperdure maatfietsen wil verkopen. Vrouw Wendy en dochter Kimmy (11) zien het Zweedse avontuur wel zitten, maar zoon Damon (13) gaat met lood in zijn schoenen mee. Hij heeft net het eerste jaar in de brugklas afgerond en heeft een hechte vriendenclub.
Ploeteren
De familie vertrekt toch, want Robin is ervan overtuigd dat hij de grootste customized fietsenwinkel van Scandinavië gaat beginnen. Voor het zo ver is moet hij grondig verbouwen. De waterleidingen zijn bevroren, er is geen elektriciteit en een toilet ontbreekt. Als de winkel na lang ploeteren eindelijk klaar is voor de eerste klanten blijft het angstvallig stil. Robins tien dorpsgenoten zijn hoogbejaard of houden niet van fietsen en de fietsenmaker zit duimen te draaien. Tijd voor plan B.
Bron
Net zoals nu een Blockbuster beginnen met de spaarrekening van de familie:quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:42 schreef Karina het volgende:
Als de winkel na lang ploeteren eindelijk klaar is voor de eerste klanten blijft het angstvallig stil
Midden in het winterseizoen is dat inderdaad wel heel matig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:22 schreef snellejelle het volgende:
Het mooiste van vanavond is de collega van mevrouw die even tien dingen opnoemt die mis kunnen gaan
Ja dat jongetje..quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:15 schreef Individual het volgende:
Net die uitzending gezien.. Die vent heeft allemaal mooie, maar onrealistische ideeën in z'n hoofd. Altijd al zo te horen. "Als dit lukt dan zet dat al m'n fouten in het verleden recht"
Wat is dat ook een lieve goedgelovige vrouw zeg. En zo triest voor de kinderen, vooral de zoon.
Na een jaar nog geen fiets verkocht en zoon heeft nog geen vrienden kunnen maken..
En helemaal niet met zo'n vader die constant z'n hoofd in de wolken heeft..quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat jongetje..terwijl hij net op de middelbare school begonnen was. Niet echt een ideaal moment voor zo'n jongen om te emigreren
Dat was geloof ik vanwege de ruimte en de vrijheid.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:53 schreef Karina het volgende:
Misschien dat als ik het nog een keer kijk ik begrijp waarom ze in Zweden een fietsenwinkel wilden beginnen... dat was me vorige keer volgens mij niet helemaal duidelijk
Hij had toch ook al weet ik het hoeveel baantjes gehad in het verleden?quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:15 schreef Individual het volgende:
Net die uitzending gezien.. Die vent heeft allemaal mooie, maar onrealistische ideeën in z'n hoofd. Altijd al zo te horen. "Als dit lukt dan zet dat al m'n fouten in het verleden recht"
quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
Oh ja, deze familie weer. Kan het me nog goed herinneren. Niet het meest doordachte businessplan.
Ik heb hem even opgezocht in de Zweedse KvK-register. Zet het wel even in een spoiler voor als je niet wil weten hoe het er nu voorstaat.Klopt. Dit is zijn website, geen supersite vind ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:59 schreef Snoopyfrl het volgende:
Klopt. Dit is zijn website, geen supersite vind ik:In Comic Sans..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
reset
Wel in het zweeds (ik neem even aan dat dat zweeds isquote:
André en Hanka in Kretaquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:10 schreef Poepoog het volgende:
Iemand een suggestie voor een legendarische terugkijkaflevering?
Deze van vanavond staat mij nog iets te duidelijk voor de geest.
Dit klinkt als een Topshow.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Of die van Familie van Brunschot die naar Zuid-Afrika gingen en daar de lokale bevolking als slaven inhuurden
quote:
Voice over: "Daarom werken ze eerst aan een grondig businessplan."quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die show was idd episch...het mooiste blijft dat "solide businessplan" op een memootje.
André weet wel hoe hij z'n tent moet vol krijgen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:34 schreef tralalala het volgende:
Hello beautiful ladies, want free Raki?
andrequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:34 schreef tralalala het volgende:
Hello beautiful ladies, want free Raki?
Die heb ik volgens mij ook nooit gezien! Wil ik ook wel weten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:52 schreef tralalala het volgende:
Iemand die weet waar ik André en Henka aflevering 2 kan vinden?
Pappie's droom moet worden nagejaagd, dat snap je toch wel?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:50 schreef Specularium het volgende:
Waarom wachten ze niet met verhuizen tot die kinderen ouder zijn?
Exclusieve fietsen van 10.000 euro verkoop je daar niet. Had het dan in Stockholm ofzo geprobeerd.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
Op zich niet eens zo een gek idee zo een winkel, maar ja, die plek waar ze willen beginnen.
Ja precies. Er zal best interesse voor zijn, maar niet in een of ander boerengat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Exclusieve fietsen van 10.000 euro verkoop je daar niet. Had het dan in Stockholm ofzo geprobeerd.
Lekker de bergen op er af fietsenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies. Er zal best interesse voor zijn, maar niet in een of ander boerengat.
Andere kant van de wereld en Zweden?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:54 schreef Lutte het volgende:
Ben best benieuwd hoe ik zou reageren als mijn ouders suddenly naar de andere kant van de wereld willenM'n broer gaat dat fantastisch vinden maar ik zou niet zo blij zijn geloof ik
Maar Zweden zou ik ook wel tof vindenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Andere kant van de wereld en Zweden?Paar uurtjes.
Ze hadden geen slechtere leeftijd kunnen kiezen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
Dat joch is ook echt op een leeftijd dat hij het vreselijk vindt om bij zijn vriendjes weg te moeten.
Oh zo, je bedoelde wat anders. De Antillenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar Zweden zou ik ook wel tof vindenIk bedoel echt andere kant andere kant. Of iets dat onmogelijk te reizen is.
Dan liever Noorwegen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik zou daar echt niet willen wonen. Zweden op zich wel, maar dan wel in een grotere plaats niet daar in het echte bos gebied daar...
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:00 schreef Disana het volgende:
Ik zie dat het huis te koop staat:
http://www.varmlandvakantie.com/varmland/
Lekker voor de winterdepressie in zo'n donker bosquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik zou daar echt niet willen wonen. Zweden op zich wel, maar dan wel in een grotere plaats niet daar in het echte bos gebied daar...
Zij is ook al zo vlot. Die zou ik echt niet psycholoog willen hoor...quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:02 schreef StephanL het volgende:
A ze werkte in het speciaal onderwijs. dat is te merken ook
Ik hem in mijn eigen bos al depressiviteit genoegquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Lekker voor de winterdepressie in zo'n donker bos
Zeiksnor jaquote:
Waar je mee omgaat, wordt je mee besmet.........blijktquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:02 schreef StephanL het volgende:
A ze werkte in het speciaal onderwijs. dat is te merken ook
Plus je komt Joris Linssen niet tegen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Gaan ze vliegen, die bootreis is 100 keer toffer dan zo'n saai vliegtuig.
Ja preciesquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:04 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat, wordt je mee besmet.........blijkt
Valt me nog mee dat ze niet met een parachute naar het huis moeten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Gaan ze vliegen, die bootreis is 100 keer toffer dan zo'n saai vliegtuig.
Ja lekker voor je hond, de stress in een ruimte in het vliegtuigquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Katten/honden kunnen makkelijk met het vliegtuig mee.
Dat is waarquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heeft slechts 20.000 gekost...meer kun je er niet van verwachten.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hem in mijn eigen bos al depressiviteit genoeg
Het kost nu rond 45.000. Hebben ze het toch redelijk opgeknapt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heeft slechts 20.000 gekost...meer kun je er niet van verwachten.
Dit dus, mijn hond zou ik veel liever met de auto laten gaan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja lekker voor je hond, de stress in een ruimte in het vliegtuig
http://www.tros.nl/tros-tips/ikvertrek/#3540/16quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:52 schreef tralalala het volgende:
Iemand die weet waar ik André en Henka aflevering 2 kan vinden?
Dat dus. Één dag met de boot, je bent er zoquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit dus, mijn hond zou ik veel liever met de auto laten gaan.
Tja ik zou het ook niet zo snel doen hoor, maar het kan. Het proces voordat de dieren naar het vliegtuig gaan is ook niet alles voor een hond of kat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat dit mag?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dank je!quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:07 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
http://www.tros.nl/tros-tips/ikvertrek/#3540/16
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Dat huis. Een tent in Afrika heeft net zoveel voorzieningen
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:09 schreef Jan-Slagter het volgende:
Die ontwerp tafel, deze mensen pakken groots uit
In de achterbak van een Sedan? Was een kat geloof ik. Doe hem dan op de achterbankquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit dus, mijn hond zou ik veel liever met de auto laten gaan.
Hij had al eerder een fietsenwinkel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:10 schreef One_of_the_few het volgende:
Heeft die man eigenlijk wel ervaring in het ontwerpen en bouwen van fietsen?
Hoe denk je dat al die Oostblokhondjes hier komen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat dit mag?
Heb net André en Henka gezien dus dit valt allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:12 schreef Snowsquall het volgende:
Eigenlijk is het te genant om (weer) te zien
Ja tuurlijk, achterbak is ook beetje te veel van 't goede.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
In de achterbak van een Sedan? Was een kat geloof ik. Doe hem dan op de achterbank
Ok, had ik gemist. Dank!quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij had al eerder een fietsenwinkel.
Nooit over nagedacht eigenlijk, wist wel dat het met dierentuinen zo ging. Maar dacht dat hondjes gewoon op schoot gingen of zo, maar echt logisch is dat ook nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat al die Oostblokhondjes hier komen?Bench in het vliegtuig.
Met de boot tukt je hond gewoon op de achterbank door.
Hij leeft z'n droom.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:12 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Geen fietspaden. Geen doelgroep. Geen Zwweds praten. Wat bezielt die man??
Welke aflevering is dat? Heb bij deze al behoorlijk plaatsvervangend schaamtegevoel...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb net André en Henka gezien dus dit valt allemaal wel mee.
http://www.flabber.nl/web(...)-uit-ik-vertrek-1395quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:14 schreef tpopml het volgende:
[..]
Welke aflevering is dat? Heb bij deze al behoorlijk plaatsvervangend schaamtegevoel...
Kleine honden mogen op schoot.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nooit over nagedacht eigenlijk, wist wel dat het met dierentuinen zo ging. Maar dacht dat hondjes gewoon op schoot gingen of zo, maar echt logisch is dat ook niet
http://www.flabber.nl/web(...)-uit-ik-vertrek-1395quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:14 schreef tpopml het volgende:
[..]
Welke aflevering is dat? Heb bij deze al behoorlijk plaatsvervangend schaamtegevoel...
Zo een fiets koop je ook niet zo van internet, die moet je toch even proberen? En ga dan ergens zitten wat makkelijk te bereiken is. Niet in zo een gat. Hij wil gewoon lekker een beetje fietsen en af en toe een fietsie verkopen. Meer iets voor als je heel veel geld hebt en dit erbij doet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
"Hij moet het hebben van het internet"
waarom dan emigreren
Vooral dit.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:15 schreef Lutte het volgende:
Oh iemand die een totaal kansloze winkel opent in the middle of nowhere waar hij de taal niet spreekt en daar zijn vrouw en kinderen in meesleept gaat ons ff vertellen hoe het leven bedoeld is? Oké
Het is sowieso een niche markt en dan inderdaad DAAR, daar ben je niche min 10 of zoquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Alsof je die fietsen sowieso makkelijk verkoopt. Eerst in Schoorl wat en nu Zweden
13 jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe oud is die gozert, jaar of 13? Als ik hem was zou ik gewoon bij opa en oma gaan wonen.
Psychologes zijn over het algemeen dom naar mijn ervaring.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:18 schreef Jester65 het volgende:
Ik vind het moeilijk te geloven dat zij psychologe is, maar dat had ik de eerste keer ook al.
Zo heeft ze natuurlijk haar man leren kennen.........dat was een patient van haarquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:18 schreef Jester65 het volgende:
Ik vind het moeilijk te geloven dat zij psychologe is, maar dat had ik de eerste keer ook al.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:19 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Zo heeft ze natuurlijk haar man leren kennen.........dat was een patient van haar
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:19 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Zo heeft ze natuurlijk haar man leren kennen.........dat was een patient van haar
Nou in Stockholm zitten fietsenmakers hier in een omtrek van 100 km niet, dus ze MOETEN wel naa hun toe komen!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:20 schreef AmaninFull het volgende:
Waarom ga je dan niet ergens bij een grote stad zitten? Stockholm/Goteborg/Malmo i.p.v. in the middle of nowhere. Onvoorstelbaar.
Ze konden hier een goedkoop huis krijgen...dat lukt in de grotere steden natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:20 schreef AmaninFull het volgende:
Waarom ga je dan niet ergens bij een grote stad zitten? Stockholm/Goteborg/Malmo i.p.v. in the middle of nowhere. Onvoorstelbaar.
Wtfquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:22 schreef alors het volgende:
'Mijn meting is ten eerste superieur omdat ik hem doe'
Eens per jaarquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:23 schreef Lutte het volgende:
Kei dure apparaten, worden ze anderhalve keer gebruikt
paar boerentrienen waar hun zittenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef tralalala het volgende:
Ik had eigenlijk wel chicks verwacht over een aflevering in Zweden.
Ochermquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Zijn eerste en enige klant waarschjinlijk
Precies, geeft geen neuk om wat de rest vindt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef Bayswater het volgende:
Die vent zit daar alleen voor zichzelf, egoistisch eng mannetje lijkt het mij.
Zou hij vroeger homo zijn geweest?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef Bayswater het volgende:
Hij maakt zich nérgens druk om, best knap eigenlijk, zo simpel zijnquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef Bayswater het volgende:
Ja dat gevoel krijg ik er ook bij, hij met zijn superieure fietsen en peperdure exclusieve materialen. Al hun geld gaat op aan hem, alles staat in het teken van hem.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef Bayswater het volgende:
en een fatsoenlijke BH aandoenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef Specularium het volgende:
Ze zou ook d'r haar kunnen kammen.
Lekker fietsen zelf en afgeven op mensen die een gewone job hebben. Ondertussen moet zijn vrouw wel zo'n baan vinden,quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat gevoel krijg ik er ook bij, hij met zijn superieure fietsen en peperdure exclusieve materialen. Al hun geld gaat op aan hem, alles staat in het teken van hem.
Per ongeluk de olie voor zijn fietskettingen gebruikt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Die vrouw heeft almaar nat of vet haar.
Naar die dure fietsen kijken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat doet die man op zo'n dag, beetje in z'n "zaak" zitten?
Fietsenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Überhaupt een behaquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
en een fatsoenlijke BH aandoen
Wachten tot dat er een klant binnen stapt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Kessiakoffquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:29 schreef alors het volgende:
Zoveel Zweedse topwielrenners zijn er ook heecht een grote sport daar.
Ze hebben de boel te koop staan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:31 schreef Little_Acorn het volgende:
Ze doen het nu best goed volgens mij: http://www.tros.nl/tros-t(...)kvertrek-verslagen0/
Verbazingwekkend
Zo moeilijk is dat dan ook nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Die kinderen lijken een hoger IQ te hebben dan hun ouders.
Nou ja, zij begeleidde kinderen als psychologe.quote:
Ja!quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:34 schreef themole het volgende:
Dit deed me denken aan Kaas van Willem Elschot...
Ma werkt zich de pleur in een baantje onder haar niveau, en pa leeft zich nog steeds uit op zijn hobby. Alleen de kinderen doen het, zoals zo vaak, goed.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:31 schreef Little_Acorn het volgende:
Ze doen het nu best goed volgens mij: http://www.tros.nl/tros-t(...)kvertrek-verslagen0/
Verbazingwekkend
Ja, maar ik heb uit eigen ervaring meegemaakt dat zo'n HBO of zelfs Universitaire studie niet veel hoeft te zeggenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ja, zij begeleidde kinderen als psychologe.
Dat baart nogal zorgen.
Is dat met die homo die nooit uit de kast is gekomen? Zo ja, schitterende aflevering.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga nu de aflevering van het kasteelhotel bekijken, is dat wat?
Toppertjequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga nu de aflevering van het kasteelhotel bekijken, is dat wat?
Jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:37 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Is dat met die homo die nooit uit de kast is gekomen? Zo ja, schitterende aflevering.
Hun homepage doet het bij mij nog wel maar achter elke link staatquote:
quote:This Account Has Been Suspended
Was dat met die vrouw die reuma oid had en het huis was afgebrand.quote:Op zondag 16 december 2012 01:49 schreef Shashaska het volgende:
Mensen die willen weten hoe het nu met deze familie gaat![]()
Hoe gaat het met die schildpad?
Komt niet in de buurt van Henka en Andre, beste Ik Vertrek aflevering ooit![]()
Daarna die familie uit Spanje met die twee zonen en die hond.
Dit is die familie:quote:Op zondag 16 december 2012 01:56 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Was dat met die vrouw die reuma oid had en het huis was afgebrand.
Respect voor dat gezin.
Oh, ik was niet de enige met die gedachten?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ja, zij begeleidde kinderen als psychologe.
Dat baart nogal zorgen.
En zijn verleden ("ik had eerst een winkel, maar dat liep niet zoals ik wil, dus di heb ik verkochtquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat gevoel krijg ik er ook bij, hij met zijn superieure fietsen en peperdure exclusieve materialen. Al hun geld gaat op aan hem, alles staat in het teken van hem.
En daarna ging hij eerst een hele tijd uitslapen!quote:Op zondag 16 december 2012 12:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En zijn verleden ("ik had eerst een winkel, maar dat liep niet zoals ik wil, dus di heb ik verkocht" en "en toen vroeg iemand me voor een fietsenwinkel in Servië, maar dat ging niet door, maar ja, toen had ik mijn winkel al verkocht én geen baan" ) voorspelde ook al weinig goeds
Die zitten weer in Zutphen geloof ikquote:Op zondag 16 december 2012 13:18 schreef Breekfast het volgende:
Hoe is het precies afgelopen met die Henka en Andre? Heb alleen de eerste aflevering over hun kunnen vinden.
omgquote:
Dit was toch ook met die zak met vlammetjes op het eind?quote:Op zondag 16 december 2012 02:01 schreef Shashaska het volgende:
[..]
Dit is die familie:
Familie Grunewald deel 1 & 2
Land: Spanje
Accommodatie: bar
Vorige week was in ‘Ik Vertrek’ te zien hoe Jules (43) en Rintai (44) Grünewald met hun twee puberzoons naar Spanje vertrokken.
Zij dachten de kersverse eigenaar te worden van een bar aan de boulevard van de populaire badplaats El Campello. De koop wordt echter om duistere redenen én op het allerlaatste moment door de verkopende partij afgeketst. Op hoop van zegen vertrekt de familie toch naar Spanje om vervolgens in een uitermate spannende en onzekere periode terecht te komen. De familie staat letterlijk met kinderen en hond op straat.
edit:
http://www.mediacourant.nl/?p=106917![]()
Yupquote:Op zondag 16 december 2012 15:42 schreef danos het volgende:
[..]
Dit was toch ook met die zak met vlammetjes op het eind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |