Ma werkt zich de pleur in een baantje onder haar niveau, en pa leeft zich nog steeds uit op zijn hobby. Alleen de kinderen doen het, zoals zo vaak, goed.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:31 schreef Little_Acorn het volgende:
Ze doen het nu best goed volgens mij: http://www.tros.nl/tros-t(...)kvertrek-verslagen0/
Verbazingwekkend
Ja, maar ik heb uit eigen ervaring meegemaakt dat zo'n HBO of zelfs Universitaire studie niet veel hoeft te zeggenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ja, zij begeleidde kinderen als psychologe.
Dat baart nogal zorgen.
Is dat met die homo die nooit uit de kast is gekomen? Zo ja, schitterende aflevering.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga nu de aflevering van het kasteelhotel bekijken, is dat wat?
Toppertjequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga nu de aflevering van het kasteelhotel bekijken, is dat wat?
Jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:37 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Is dat met die homo die nooit uit de kast is gekomen? Zo ja, schitterende aflevering.
Hun homepage doet het bij mij nog wel maar achter elke link staatquote:
quote:This Account Has Been Suspended
Was dat met die vrouw die reuma oid had en het huis was afgebrand.quote:Op zondag 16 december 2012 01:49 schreef Shashaska het volgende:
Mensen die willen weten hoe het nu met deze familie gaat![]()
Hoe gaat het met die schildpad?
Komt niet in de buurt van Henka en Andre, beste Ik Vertrek aflevering ooit![]()
Daarna die familie uit Spanje met die twee zonen en die hond.
Dit is die familie:quote:Op zondag 16 december 2012 01:56 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Was dat met die vrouw die reuma oid had en het huis was afgebrand.
Respect voor dat gezin.
Oh, ik was niet de enige met die gedachten?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ja, zij begeleidde kinderen als psychologe.
Dat baart nogal zorgen.
En zijn verleden ("ik had eerst een winkel, maar dat liep niet zoals ik wil, dus di heb ik verkochtquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat gevoel krijg ik er ook bij, hij met zijn superieure fietsen en peperdure exclusieve materialen. Al hun geld gaat op aan hem, alles staat in het teken van hem.
En daarna ging hij eerst een hele tijd uitslapen!quote:Op zondag 16 december 2012 12:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En zijn verleden ("ik had eerst een winkel, maar dat liep niet zoals ik wil, dus di heb ik verkocht" en "en toen vroeg iemand me voor een fietsenwinkel in Servië, maar dat ging niet door, maar ja, toen had ik mijn winkel al verkocht én geen baan" ) voorspelde ook al weinig goeds
Die zitten weer in Zutphen geloof ikquote:Op zondag 16 december 2012 13:18 schreef Breekfast het volgende:
Hoe is het precies afgelopen met die Henka en Andre? Heb alleen de eerste aflevering over hun kunnen vinden.
omgquote:
Dit was toch ook met die zak met vlammetjes op het eind?quote:Op zondag 16 december 2012 02:01 schreef Shashaska het volgende:
[..]
Dit is die familie:
Familie Grunewald deel 1 & 2
Land: Spanje
Accommodatie: bar
Vorige week was in ‘Ik Vertrek’ te zien hoe Jules (43) en Rintai (44) Grünewald met hun twee puberzoons naar Spanje vertrokken.
Zij dachten de kersverse eigenaar te worden van een bar aan de boulevard van de populaire badplaats El Campello. De koop wordt echter om duistere redenen én op het allerlaatste moment door de verkopende partij afgeketst. Op hoop van zegen vertrekt de familie toch naar Spanje om vervolgens in een uitermate spannende en onzekere periode terecht te komen. De familie staat letterlijk met kinderen en hond op straat.
edit:
http://www.mediacourant.nl/?p=106917![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |