Moet je wel minimaal drie weken blijven. Kan me niet voorstellen dat iemand dat wilquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:43 schreef Coos het volgende:
http://dobraluka.eu/algemeen/extra-ik-vertrek-korting
![]()
FOK!meetquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:43 schreef Coos het volgende:
http://dobraluka.eu/algemeen/extra-ik-vertrek-korting
![]()
Ik vond het vooral zielig voor die schildpad.quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, dat was zo zielig voor dat zoontje toen
Oja! Waren zei dat met die schildpad in de auto, in dat hele kleine kooitje?quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vond het vooral zielig voor die schildpad.
Yepquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja! Waren zei dat met die schildpad in de auto, in dat hele kleine kooitje?
Had liever een follow-up hiervan gezien. Hoe is het nu met ze, zitten ze nog in Zweden, enz. Genoeg stof toch? Maar nee.. stomme herhalingen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:42 schreef Karina het volgende:
Vanavond een herhaling van de aflevering met de fietsenverkopers:
Een Nederlandse fietsfanaat wil een rijwielwinkel op het Zweedse platteland openen. Maar hebben de Zweden wel zin om te fietsen?
Robin houdt van fietsen. Hij doet niets liever. In Zweden begint hij daarom een winkel waar hij exclusieve, peperdure maatfietsen wil verkopen. Vrouw Wendy en dochter Kimmy (11) zien het Zweedse avontuur wel zitten, maar zoon Damon (13) gaat met lood in zijn schoenen mee. Hij heeft net het eerste jaar in de brugklas afgerond en heeft een hechte vriendenclub.
Ploeteren
De familie vertrekt toch, want Robin is ervan overtuigd dat hij de grootste customized fietsenwinkel van Scandinavië gaat beginnen. Voor het zo ver is moet hij grondig verbouwen. De waterleidingen zijn bevroren, er is geen elektriciteit en een toilet ontbreekt. Als de winkel na lang ploeteren eindelijk klaar is voor de eerste klanten blijft het angstvallig stil. Robins tien dorpsgenoten zijn hoogbejaard of houden niet van fietsen en de fietsenmaker zit duimen te draaien. Tijd voor plan B.
Bron
Net zoals nu een Blockbuster beginnen met de spaarrekening van de familie:quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:42 schreef Karina het volgende:
Als de winkel na lang ploeteren eindelijk klaar is voor de eerste klanten blijft het angstvallig stil
Midden in het winterseizoen is dat inderdaad wel heel matig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:22 schreef snellejelle het volgende:
Het mooiste van vanavond is de collega van mevrouw die even tien dingen opnoemt die mis kunnen gaan
Ja dat jongetje..quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:15 schreef Individual het volgende:
Net die uitzending gezien.. Die vent heeft allemaal mooie, maar onrealistische ideeën in z'n hoofd. Altijd al zo te horen. "Als dit lukt dan zet dat al m'n fouten in het verleden recht"
Wat is dat ook een lieve goedgelovige vrouw zeg. En zo triest voor de kinderen, vooral de zoon.
Na een jaar nog geen fiets verkocht en zoon heeft nog geen vrienden kunnen maken..
En helemaal niet met zo'n vader die constant z'n hoofd in de wolken heeft..quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat jongetje..terwijl hij net op de middelbare school begonnen was. Niet echt een ideaal moment voor zo'n jongen om te emigreren
Dat was geloof ik vanwege de ruimte en de vrijheid.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:53 schreef Karina het volgende:
Misschien dat als ik het nog een keer kijk ik begrijp waarom ze in Zweden een fietsenwinkel wilden beginnen... dat was me vorige keer volgens mij niet helemaal duidelijk
Hij had toch ook al weet ik het hoeveel baantjes gehad in het verleden?quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:15 schreef Individual het volgende:
Net die uitzending gezien.. Die vent heeft allemaal mooie, maar onrealistische ideeën in z'n hoofd. Altijd al zo te horen. "Als dit lukt dan zet dat al m'n fouten in het verleden recht"
quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
Oh ja, deze familie weer. Kan het me nog goed herinneren. Niet het meest doordachte businessplan.
Ik heb hem even opgezocht in de Zweedse KvK-register. Zet het wel even in een spoiler voor als je niet wil weten hoe het er nu voorstaat.Klopt. Dit is zijn website, geen supersite vind ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:59 schreef Snoopyfrl het volgende:
Klopt. Dit is zijn website, geen supersite vind ik:In Comic Sans..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
reset
Wel in het zweeds (ik neem even aan dat dat zweeds isquote:
André en Hanka in Kretaquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:10 schreef Poepoog het volgende:
Iemand een suggestie voor een legendarische terugkijkaflevering?
Deze van vanavond staat mij nog iets te duidelijk voor de geest.
Dit klinkt als een Topshow.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Of die van Familie van Brunschot die naar Zuid-Afrika gingen en daar de lokale bevolking als slaven inhuurden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |