Voice over: "Daarom werken ze eerst aan een grondig businessplan."quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die show was idd episch...het mooiste blijft dat "solide businessplan" op een memootje.
André weet wel hoe hij z'n tent moet vol krijgen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:34 schreef tralalala het volgende:
Hello beautiful ladies, want free Raki?
andrequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:34 schreef tralalala het volgende:
Hello beautiful ladies, want free Raki?
Die heb ik volgens mij ook nooit gezien! Wil ik ook wel weten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:52 schreef tralalala het volgende:
Iemand die weet waar ik André en Henka aflevering 2 kan vinden?
Pappie's droom moet worden nagejaagd, dat snap je toch wel?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:50 schreef Specularium het volgende:
Waarom wachten ze niet met verhuizen tot die kinderen ouder zijn?
Exclusieve fietsen van 10.000 euro verkoop je daar niet. Had het dan in Stockholm ofzo geprobeerd.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
Op zich niet eens zo een gek idee zo een winkel, maar ja, die plek waar ze willen beginnen.
Ja precies. Er zal best interesse voor zijn, maar niet in een of ander boerengat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Exclusieve fietsen van 10.000 euro verkoop je daar niet. Had het dan in Stockholm ofzo geprobeerd.
Lekker de bergen op er af fietsenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies. Er zal best interesse voor zijn, maar niet in een of ander boerengat.
Andere kant van de wereld en Zweden?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:54 schreef Lutte het volgende:
Ben best benieuwd hoe ik zou reageren als mijn ouders suddenly naar de andere kant van de wereld willenM'n broer gaat dat fantastisch vinden maar ik zou niet zo blij zijn geloof ik
Maar Zweden zou ik ook wel tof vindenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Andere kant van de wereld en Zweden?Paar uurtjes.
Ze hadden geen slechtere leeftijd kunnen kiezen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
Dat joch is ook echt op een leeftijd dat hij het vreselijk vindt om bij zijn vriendjes weg te moeten.
Oh zo, je bedoelde wat anders. De Antillenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar Zweden zou ik ook wel tof vindenIk bedoel echt andere kant andere kant. Of iets dat onmogelijk te reizen is.
Dan liever Noorwegen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik zou daar echt niet willen wonen. Zweden op zich wel, maar dan wel in een grotere plaats niet daar in het echte bos gebied daar...
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:00 schreef Disana het volgende:
Ik zie dat het huis te koop staat:
http://www.varmlandvakantie.com/varmland/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |