Hij had al eerder een fietsenwinkel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:10 schreef One_of_the_few het volgende:
Heeft die man eigenlijk wel ervaring in het ontwerpen en bouwen van fietsen?
Hoe denk je dat al die Oostblokhondjes hier komen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat dit mag?
Heb net André en Henka gezien dus dit valt allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:12 schreef Snowsquall het volgende:
Eigenlijk is het te genant om (weer) te zien
Ja tuurlijk, achterbak is ook beetje te veel van 't goede.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
In de achterbak van een Sedan? Was een kat geloof ik. Doe hem dan op de achterbank
Ok, had ik gemist. Dank!quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij had al eerder een fietsenwinkel.
Nooit over nagedacht eigenlijk, wist wel dat het met dierentuinen zo ging. Maar dacht dat hondjes gewoon op schoot gingen of zo, maar echt logisch is dat ook nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat al die Oostblokhondjes hier komen?Bench in het vliegtuig.
Met de boot tukt je hond gewoon op de achterbank door.
Hij leeft z'n droom.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:12 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Geen fietspaden. Geen doelgroep. Geen Zwweds praten. Wat bezielt die man??
Welke aflevering is dat? Heb bij deze al behoorlijk plaatsvervangend schaamtegevoel...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb net André en Henka gezien dus dit valt allemaal wel mee.
http://www.flabber.nl/web(...)-uit-ik-vertrek-1395quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:14 schreef tpopml het volgende:
[..]
Welke aflevering is dat? Heb bij deze al behoorlijk plaatsvervangend schaamtegevoel...
Kleine honden mogen op schoot.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nooit over nagedacht eigenlijk, wist wel dat het met dierentuinen zo ging. Maar dacht dat hondjes gewoon op schoot gingen of zo, maar echt logisch is dat ook niet
http://www.flabber.nl/web(...)-uit-ik-vertrek-1395quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:14 schreef tpopml het volgende:
[..]
Welke aflevering is dat? Heb bij deze al behoorlijk plaatsvervangend schaamtegevoel...
Zo een fiets koop je ook niet zo van internet, die moet je toch even proberen? En ga dan ergens zitten wat makkelijk te bereiken is. Niet in zo een gat. Hij wil gewoon lekker een beetje fietsen en af en toe een fietsie verkopen. Meer iets voor als je heel veel geld hebt en dit erbij doet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
"Hij moet het hebben van het internet"
waarom dan emigreren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |