Ze konden hier een goedkoop huis krijgen...dat lukt in de grotere steden natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:20 schreef AmaninFull het volgende:
Waarom ga je dan niet ergens bij een grote stad zitten? Stockholm/Goteborg/Malmo i.p.v. in the middle of nowhere. Onvoorstelbaar.
Wtfquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:22 schreef alors het volgende:
'Mijn meting is ten eerste superieur omdat ik hem doe'
Eens per jaarquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:23 schreef Lutte het volgende:
Kei dure apparaten, worden ze anderhalve keer gebruikt
paar boerentrienen waar hun zittenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef tralalala het volgende:
Ik had eigenlijk wel chicks verwacht over een aflevering in Zweden.
Ochermquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Zijn eerste en enige klant waarschjinlijk
Precies, geeft geen neuk om wat de rest vindt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef Bayswater het volgende:
Die vent zit daar alleen voor zichzelf, egoistisch eng mannetje lijkt het mij.
Zou hij vroeger homo zijn geweest?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef Bayswater het volgende:
Hij maakt zich nérgens druk om, best knap eigenlijk, zo simpel zijnquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef Bayswater het volgende:
Ja dat gevoel krijg ik er ook bij, hij met zijn superieure fietsen en peperdure exclusieve materialen. Al hun geld gaat op aan hem, alles staat in het teken van hem.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef Bayswater het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |