Damn. Zo'n te gek feestje gehad?quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:04 schreef Høken het volgende:
Ik leef nog! Dat is het belangrijkste.Lig welliswaar met gekneusde ribben op bed, en ben een heel stuk van gisteravond kwijt, maar ik leef nog!
jij bent een troll, dat kan gewoon niet andersquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:04 schreef Høken het volgende:
Ik leef nog! Dat is het belangrijkste.Lig welliswaar met gekneusde ribben op bed, en ben een heel stuk van gisteravond kwijt, maar ik leef nog!
en toch reageren op die trollquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
jij bent een troll, dat kan gewoon niet anders
Het was gezellig, ja. Hahah.quote:
Oke.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
jij bent een troll, dat kan gewoon niet anders
Wie ben jijquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:38 schreef eleusis het volgende:
Ik voel mij als Neo-Mullen die stage loopt in het gebouw van een pabo-opleiding
Hoe voelt dat dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:38 schreef eleusis het volgende:
Ik voel mij als Neo-Mullen die stage loopt in het gebouw van een pabo-opleiding
Moet wel want ik weet niet wanneer ik hem weer zal zien en ik heb geen geduldquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:59 schreef ArnosL het volgende:
[..]![]()
OT: Verveel me, dat is vervelend.
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:06 schreef Akantha het volgende:
Heel eenzaam, als iemand wilt praten dm maar!
Ik hou gewoon van gezelschap.quote:
Ik lees wel even mee.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:06 schreef Akantha het volgende:
Heel eenzaam, als iemand wilt praten dm maar!
Dan inviteer ik jou met mij te komen dmn, dat is gezelliger dan mee lezen. Of heb je z'n grote hekel aan me?quote:
Ik ga niet dmen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:16 schreef Akantha het volgende:
[..]
Dan inviteer ik jou met mij te komen dmn, dat is gezelliger dan mee lezen. Of heb je z'n grote hekel aan me?
Mijn keuzequote:
Dat dat een keuze is, is een ding maar nogmaals. Het is veel leuker mee te praten, of ben je bang dat je me gaat mogen?quote:
Ga je nou zielig doen...?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:24 schreef Akantha het volgende:
[..]
Dat dat een keuze is, is een ding maar nogmaals. Het is veel leuker mee te praten, of ben je bang dat je me gaat mogen?
Nee aandacht zoekenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:51 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Ga je nou zielig doen...?
Dit idd jaquote:Op zondag 9 december 2012 00:03 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Nee aandacht zoeken![]()
OT: en zoals altijd rond deze tijd word ik weer wakkerhad ik nou maar gaan slapen een paar uur geleden
Stel je aan.quote:Op zondag 9 december 2012 12:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ga weg uit mn dm.
Ot: lekker weekend gehad, nu afsluoten in den bosch
quote:Op zondag 9 december 2012 12:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik weet niet hoe lang ik dit nog trek.
Das mooi!quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:34 schreef formerjellybean het volgende:
Opgelucht mijn telefoontje naar een 112 heeft heel erg geholpen want niet alleen hebben ze hem binnengelaten, er is ook dat dus instanties over zijn aangesproken , zijn buurvrouw heeft dus ook de politie gesproken . Ik wist niet dat een simpel telefoontje zoveel voet in de aarde kan hebben en oh ik hoop zo dat er gauw een oplossing komt en dat de demente buurman de zorg krijgt die die verdient , want ik denk dat de tijd gauw komt dat hij echt niet meer zelfstandig kan wonen dat bleek van de week al.
De man heeft familie een zoon maar die woont verder weg, zijn buurvrouw en ik zijn beiden degenen die een beetje helpen maar word wel steeds duidelijker dat het niet kan . Kijk aan een kant heel erg voor hem dat die buitensluit maar het is op het punt dat we niets steeds bij kunnen springen is al een tip dat als het weer gebeurd contact op te nemen met de hulpverlening want het punt is namelijk dit . Hij kan niet meer op zichzelf wonen en nu zullen juist sommige dingen moeten gebeuren zodat het gemeld kan worden en hij uiteindelijk de zorg krijgt die die verdient.quote:Op zondag 9 december 2012 19:11 schreef wild-r0se het volgende:
[..]
Das mooi!heel goed dat je hebt gebeld. Zelf werk ik op een afdeling met dementerenden, en je hoort daar soms hele schrijnende verhalen
Heeft die beste man ook familie? en misschien idee om de sleutel van die man te vragen? Dan is er tenminste iemand in de buurt die hem naar binnen kan laten als dat weer gebeurt... ook al hoop ik natuurlijk van niet : (
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanochtend Duinrell verlaten en naar Den Bosch gereden, daar nog geshopt en vervolgens lekker uitetenHeerlijk dus!
Cuz I'm Mr. Brightside
Gooi het in de groep meidquote:Op zondag 9 december 2012 20:53 schreef Ambipur het volgende:
Ik word schijtziek van die vage acties van sommigen... Echt totaal ziek gewoon.
quote:Op zondag 9 december 2012 21:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Top weekend gehad!
Met vrienden vrijdagavond naar Duinrell gegaan waar we voor een prikkie (30euro pp) 2 overnachtingen hadden in een huisje en vrije toegang tot het tikibad hadden.Wel grappig dat de bomen op Duinrell nog vol in het blad zitten, bij mij buiten is alles kaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanochtend Duinrell verlaten en naar Den Bosch gereden, daar nog geshopt en vervolgens lekker uitetenHeerlijk dus!
En toch sneaky jonge meisjes fotograferen...smeerlap
kap nah
quote:Op zondag 9 december 2012 21:42 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Wel grappig dat de bomen op Duinrell nog vol in het blad zitten, bij mij buiten is alles kaal.
En toch sneaky jonge meisjes fotograferen...smeerlap
Da's wel erg fout..quote:Op zondag 9 december 2012 21:50 schreef zipper4u het volgende:
ik heb tranen in mijn ogen van het lachen om mijn eigen opmerking, dan wordt je pas oud
(of beginnende dementie, dan kan ook)
Heb je die vent nou mee uit gevraagd?quote:
Het beste dat je kan doen is inderdaad anoniem op internet hierover zeuren en vooral niet je ouders of de politie inschakelen.quote:Op zondag 9 december 2012 23:13 schreef Høken het volgende:
Stom. Bang. Iets gedaan waarvan ik mezelf had beloofd nooit meer te doen, en bang omdat m'n ex en z'n 'matties' morgen ook de hele dag aanwezig zijn waar ik dus ook ben. Eens zien of ie me daadwerkelijk in elkaar zal slaan..
En dat waar jij over zeurt heb ik ook vooral nog niet gedaan enzo.quote:Op zondag 9 december 2012 23:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het beste dat je kan doen is inderdaad anoniem op internet hierover zeuren en vooral niet je ouders of de politie inschakelen.
Wie en wat?quote:
Nou, als ze je dan aanraken is de politie er zo bij.quote:Op zondag 9 december 2012 23:15 schreef Høken het volgende:
[..]
En dat waar jij over zeurt heb ik ook vooral nog niet gedaan enzo.
Haha nee dat ga ik morgen doenquote:Op zondag 9 december 2012 23:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je die vent nou mee uit gevraagd?
OT: goed, leuke studiedate gehad, belangrijk vak gehaald en ik begin iemand steeds leuker te vinden
Die tweede, nog niks gebeurd maar ben aan hem aan het denkenquote:Op zondag 9 december 2012 23:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wie en wat?
Plantenjongen of die vriend van je neef?
NIET VIA DE MAIL!! Kan ik niet genoeg benadrukken. Vooral de eerste keer uitvragen moet gewoon face to face gebeuren.quote:Op zondag 9 december 2012 23:19 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha nee dat ga ik morgen doen
Hoop dat hij erop in gaat, anders heb ik vorig jaar de grootste fout van mijn leven gemaakt.
Sorry hoor, maar mensen bedreigen met 'in elkaar slaan'. Wat voor domme Tokkies zijn dat dan...quote:Op zondag 9 december 2012 23:13 schreef Høken het volgende:
Stom. Bang. Iets gedaan waarvan ik mezelf had beloofd nooit meer te doen, en bang omdat m'n ex en z'n 'matties' morgen ook de hele dag aanwezig zijn waar ik dus ook ben. Eens zien of ie me daadwerkelijk in elkaar zal slaan..
Iddquote:Op zondag 9 december 2012 23:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
NIET VIA DE MAIL!! Kan ik niet genoeg benadrukken. Vooral de eerste keer uitvragen moet gewoon face to face gebeuren.Wel lache dat we allebei een beetje
zijn
Hm... nja als je hem een tijd niet ziet dan moet het wel, maar dan blijft het toch beter om het te doen via de telefoon dan via de mailquote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Idd
Ik vraag het ook liever in het echt, maar ik weet niet wanneer ik hem weer zie, dat kan een tijdje duren.
En ik wil niet dat hij wordt ingepikt door een andere meid
Ja miss wel..quote:Op zondag 9 december 2012 23:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... nja als je hem een tijd niet ziet dan moet het wel, maar dan blijft het toch beter om het te doen via de telefoon dan via de mail
Zo'n meisje die ik via via ken. Vroeg haar wel de eerste avond tijdens het stappen al mee uit. De eerste date was niks. 4 maanden later probeerden we het opnieuw, dat was leuk en na een paar maanden daten liep het vast. Nu proberen we het weer opnieuwquote:
Met deze man heb jij vorig jaar toch al een paar keer mee gedate?quote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Idd
Ik vraag het ook liever in het echt, maar ik weet niet wanneer ik hem weer zie, dat kan een tijdje duren.
En ik wil niet dat hij wordt ingepikt door een andere meid
Single, zeker. Ik ben er zeker nog niet klaar voor om een relatie te krijgenquote:Op zondag 9 december 2012 23:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wauw, iedereen is een beetje (of beetje meer) verliefdWat wordt het: single de kerst door, of gaan we nog acties ondernemen voor die tijd?
Wacht maar totdat je de jaarafrekening van gas/water/licht ontvangtquote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef Yuki het volgende:
Goed. Ik geniet elke dag meer van m'n nieuwe huisje
Ik doe niet moeilijk, pak de buurvrouw.quote:Op zondag 9 december 2012 23:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wauw, iedereen is een beetje (of beetje meer) verliefdWat wordt het: single de kerst door, of gaan we nog acties ondernemen voor die tijd?
Haha leuk!quote:Op zondag 9 december 2012 23:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo'n meisje die ik via via ken. Vroeg haar wel de eerste avond tijdens het stappen al mee uit. De eerste date was niks. 4 maanden later probeerden we het opnieuw, dat was leuk en na een paar maanden daten liep het vast. Nu proberen we het weer opnieuw
Hm, het scheelt dan wel dat ik haar in die tijd nog best vaak gezien heb en het goed bleef klikken. Maar als je er mee gedate hebt kan je hem wel gewoon bellen ofzo, zoiets zou ik iig niet awkward vindenquote:Op zondag 9 december 2012 23:41 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha leuk!
Zoiets heb ik met hem ook, maar dan zit er ong. 1,5 jaar tussen en hem daarin ook niet echt meer gesproken.
quote:Op zondag 9 december 2012 23:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo'n meisje die ik via via ken. Vroeg haar wel de eerste avond tijdens het stappen al mee uit. De eerste date was niks. 4 maanden later probeerden we het opnieuw, dat was leuk en na een paar maanden daten liep het vast. Nu proberen we het weer opnieuw
Dus je date iemand om een potentiele relatie mee te krijgen maar eigenlijk wil je helemaal geen relatie?quote:Op zondag 9 december 2012 23:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Single, zeker. Ik ben er zeker nog niet klaar voor om een relatie te krijgen
Ik date met haar omdat ik haar erg leuk vind en het goed klikt. Dat ik niet klaar ben voor een relatie wil niet zeggen dat ik nooit iets met haar wil. Alleen op dit moment kan het gewoon even nietquote:Op zondag 9 december 2012 23:44 schreef Plums het volgende:
[..]
[..]
Dus je date iemand om een potentiele relatie mee te krijgen maar eigenlijk wil je helemaal geen relatie?
Wat meestal toch op een relatie uitdraait maar goed, iedereen wil even in z'n waan zitten hequote:Op zondag 9 december 2012 23:44 schreef Plums het volgende:
[..]
[..]
Dus je date iemand om een potentiele relatie mee te krijgen maar eigenlijk wil je helemaal geen relatie?
[/quote[quote]Op zondag 9 december 2012 23:44 schreef Plums het volgende:
[..]
[..]
Partypooperquote:Op zondag 9 december 2012 23:39 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je de jaarafrekening van gas/water/licht ontvangt
Ik hoop dat het op een relatie uitdraait. Maar dat gaat niet binnen nu en een korte tijd gebeuren.quote:Op zondag 9 december 2012 23:46 schreef Snikch het volgende:
Wat meestal toch op een real
[..]
Wat meestal toch op een relatie uitdraait maar goed, iedereen wil even in z'n waan zitten he
Gemeentelijke belastingen van Den haag komen rond begin Februari.quote:Op zondag 9 december 2012 23:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Partypooper
Gelukkig alleen elektra hier
Duur genoeg, daar niet van...
: ( triest zeg!quote:Op zondag 9 december 2012 19:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
De man heeft familie een zoon maar die woont verder weg, zijn buurvrouw en ik zijn beiden degenen die een beetje helpen maar word wel steeds duidelijker dat het niet kan . Kijk aan een kant heel erg voor hem dat die buitensluit maar het is op het punt dat we niets steeds bij kunnen springen is al een tip dat als het weer gebeurd contact op te nemen met de hulpverlening want het punt is namelijk dit . Hij kan niet meer op zichzelf wonen en nu zullen juist sommige dingen moeten gebeuren zodat het gemeld kan worden en hij uiteindelijk de zorg krijgt die die verdient.
Wij als buren redden dat ook niet meer , er is al hulpverlening en word getest maar het zou eigenlijk fijn zijn als hij toch bij een plek terechtkomt waar echt goed voor hem gezorgd word.
Het is aan iedereen in omgeving al gezegd laat het nu aan de professionelen over en ik wilde zelf ook dat het bij de hulpverlening terecht kwam om te laten zien hoe ernstig het was, met iets zoals sleutel in huis of huisdeur openbreken is die namelijk niet echt geholpen.
Het is zowieso al fijn dat er nu aan geholpen word.
Dat merk nu dus ook dat ik schijnbaar door 112 gebeld heb een boel in gang heb gezet en daar ben ik blij mee . Moet wel zeggen dat ik het even moeilijk vond want het is zo ontzettend confronterend met wat een kutziekte eigenlijk dementie is.quote:Op maandag 10 december 2012 00:13 schreef wild-r0se het volgende:
[..]
: ( triest zeg!als het al zo ver is... Je kan trouwens altijd de crisisdienst bellen he? Ook als hij niet, direct, in gevaar is zoals in het geval van buitensluiten. Het is niet volledig afgestemd op mensen met dementie, maar er komt vaak wel vanalles wat op gang.
Natuurlijk kan ik gemakkelijk deze tips geven, maar ik weet niet wat ik in zo'n geval zou doen, moet ook de situatie op dat moment bekijken. Vind het iig 'mooi' om te zien dat je je zorgen om hem maakt en knap dat je je inzet voor hem door 112 te bellensucces de komende tijd.
12?!?! Jeetje, wij groningers doen het gewoon in 3x :p En als je weinig verdient kan je altijd bij het HEF proberen om (deels) kwijtschelding te krijgenquote:Op maandag 10 december 2012 00:04 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Gemeentelijke belastingen van Den haag komen rond begin Februari.
Mocht jij een zelfstandige woning hebben (met eigen voordeur en plee) reken dan mar op een EUR of 280.-
Gelukkig mag je dit in 12 termijnen betalen
Maar ken het gevoel van een eigen stekkie, lekkerste wat er is.
Soms niet..
klopt dat dementie een nare ziekte is.. als ik op de afdeling stage loop vind ik het haast al "normaal" dat mijn cliënten zo zijn, en als je dan een stapje terug doet en voor je gevoel van een afstand gaat kijken naar wat je eigenlijk ziet.. mag je blij zijn dat sommigen niet (meer) beseffen wat ze doen.quote:Op maandag 10 december 2012 00:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat merk nu dus ook dat ik schijnbaar door 112 gebeld heb een boel in gang heb gezet en daar ben ik blij mee . Moet wel zeggen dat ik het even moeilijk vond want het is zo ontzettend confronterend met wat een kutziekte eigenlijk dementie is.
En het is logisch want het is een lieve oude man die ik al tien jaar ken en altijd voor iedereen klaarstaat alleen takelt die nu steeds meer af en dat is tragisch.
Bedankt .
OT: gaat wat redelijker bijgekomen van de schok van de week en eigenlijk ook even door tekenen lekker hoe je daarin jezelf kwijtkan
nieuwsgierig naar wat het is.quote:Op maandag 10 december 2012 00:40 schreef Ambipur het volgende:
Vandaag weer een lesje geleerd... Dit is de laatste x dat mij dit overkomt.
quote:Op maandag 10 december 2012 13:17 schreef Luxuria het volgende:
Damn, nu zit ik weer tegen mijn collega aan te kijken die de halve tijd met haar vinger in haar neus zit en haar vangst daarna wegschiet
Lol hopelijk niet in jouw richtingquote:Op maandag 10 december 2012 13:17 schreef Luxuria het volgende:
Damn, nu zit ik weer tegen mijn collega aan te kijken die de halve tijd met haar vinger in haar neus zit en haar vangst daarna wegschiet
Ik hoop het ook nietquote:Op maandag 10 december 2012 13:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Lol hopelijk niet in jouw richting
Inderdaad, dan zijn al die herriemakende snotjong tenminste thuis en niet op de basisschool hier recht tegenoverquote:Op maandag 10 december 2012 14:46 schreef Ernemmertje het volgende:
Ongeduldig. Laat die kerstvakantie maar komen.
GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 72quote:Op maandag 10 december 2012 14:54 schreef msacras het volgende:
Misselijk. Antibiotica kuurtje heeft de nodige bijwerkingen.
Verder ook wel goed want over 2 weken en 1 dag is het KERSTMIS![]()
![]()
meer hoofdpijnquote:Op maandag 10 december 2012 13:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
OT: hoofdpijn, misschien echt tijd voor een bril? Of is het dat juist niet...
Ik had het nog niet gepostquote:Op maandag 10 december 2012 15:30 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Luxuria, ik ben benieuwd of je nou al gemaild/gebeld/getongd hebt met die vriend van je neef!
Misschien dat je het gepost hebt, maar ik heb nooit zin om die 'hoe voel je je nu's' terug te lezen.![]()
Ontopic: misselijk
O jee, wat eng!quote:Op maandag 10 december 2012 15:35 schreef Luxuria het volgende:
Ik had het nog niet gepost
Ik heb hem vanmiddag een mailtje gestuurd, dus ik zit gespannen te wachten of en wat hij reageert
Haha ja ik hoop zo dat hij positief reageert!quote:Op maandag 10 december 2012 15:37 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
O jee, wat eng!
Hoe laat heb je die mail verstuurd? En heb je echt letterlijk zoiets erin gezet dat je met hem wilt daten en dat je hem leuk vindt?
quote:Op maandag 10 december 2012 19:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Deze vrouwwish I had the balls
Succes!
Thnx!quote:
Daarom.quote:
Welja vlucht maar voor je problemen en verstop je achter de tattoo's, ik walg van jequote:Op maandag 10 december 2012 20:47 schreef Høken het volgende:
Mijn dag is weer goed! Krijg er weer een tattoo bij na m'n verjaardag.
Dude!quote:Op maandag 10 december 2012 20:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Welja vlucht maar voor je problemen en verstop je achter de tattoo's, ik walg van je
Jijquote:Op maandag 10 december 2012 20:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dude!Het begint beetje kaas te worden zo..
Laat haar lekker
Walg ook van jou, kusje knuffel likje.quote:Op maandag 10 december 2012 20:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Welja vlucht maar voor je problemen en verstop je achter de tattoo's, ik walg van je
Als jij die persoon kerstgroeten gunt, dan verstuur je het.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:09 schreef formerjellybean het volgende:
In dubio of ik iemand een kerstgroet moet sturen of niet en daar dus over nadenken .....
Schoenen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Blij! Want mijn cadeautje uit China is eindelijk gearriveerd!![]()
En ze zijn zo mooi en sexy! Binnenkort een leuk feestje uitzoeken waar ik ze aan kan.
Ja! Heel mooie laarzen!quote:
Jij koopt altijd veel héquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:22 schreef Miam het volgende:
geïrriteerd. PostNL is al sinds 09:45 vanochtend met m`n pakketje onderweg en heb tot nu toe
nog niets ontvangen. luxeprobleem
Jaquote:
Haha jawel meestal wel, maar op dit moment is het even gezaktquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:38 schreef dawg het volgende:
[..]
wat? niet in de wolken omdat je mail terug hebt?
Komt wel goed, schatje..quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:48 schreef Daalder82 het volgende:
Ik word moe van mezelf. Waarschijnlijk is het die schijt angst waar ik tegen zit te vechten. Geen zin meer in zo op deze manier![]()
Nee, ik ga niet voor een trein springen of zo, ik word alleen ongelooflijk moe van mezelf; ik heb me per slot van rekening wel eens meer kutter gevoeld en toen ben ik er ook bovenop gekomen.
Omdat ik in Nederland geen leuke overknee laarzen kon vinden. Meestal zijn ze óf heel duur en/of ordinair/hoerig en/of lelijke brede hak en/of te lage hak en/of helemaal geen hak en/of glimmend en/of plateauzolen en/of maar een paar millimeter over de knie en/of zo lelijk puntig aan de voorkant (i.p.v. wat rondere neuzen)...quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef Ambipur het volgende:
En waarom haal je die uit China? heb ik ooit gedaan voor mijn trouwjurk..Was niet zo slim.
Komt wel goed, schatje..quote:
Was zo saai, bij nader inzien..quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Omdat ik in Nederland geen leuke overknee laarzen kon vinden. Meestal zijn ze óf heel duur en/of ordinair/hoerig en/of lelijke brede hak en/of te lage hak en/of helemaal geen hak en/of glimmend en/of plateauzolen en/of maar een paar millimeter over de knie en/of zo lelijk puntig aan de voorkant (i.p.v. wat rondere neuzen)...
Maar deze vind ik perfect!
Maar wat ging er dan niet goed met je trouwjurk?
quote:
Dat had je gewild.quote:
Typischquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:32 schreef PinoOnline het volgende:
Eenzaam en blut. Here jezus red mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |